|
P - V - D ! ! ! ! ! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
טוב אם אתה אומר
הרימיקס לשיר של דרים קאצ'ר
ענקקקקקקק |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
זה לא הוא וזה הוכח!
נתנו לפני מלא זמן את התמונה של ה
VINYL
לרימקיס של דרים קאצ'ר
וראו שמי שעשה את הרימיקס
זה שניים והם לא טיאסטו :p |
אולי אלה
dreamcather, have you ever thought about it? :p |
|
|
| MoSH_MaN |
אבל אני זוכר שהיה כתוב
שמי שכתב את הרימיקס....... |
|
|
| Hell_Copter |
מוש צודק
magik muzik
זה לא טייסטו וזה בדוק!!
למרות שברמיקס לדרימקטצ'ר טייסטו הבנתי עזר קצת...
קיצר... מוש צודק פה
ומורן... התבלבלתי ואמרתי שהוא חתום שם... מי ישמע מה קרה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מוש צודק
magik muzik
זה לא טייסטו וזה בדוק!!
למרות שברמיקס לדרימקטצ'ר טייסטו הבנתי עזר קצת...
קיצר... מוש צודק פה
ומורן... התבלבלתי ואמרתי שהוא חתום שם... מי ישמע מה קרה |
כלום רק תיקנתי ...
ולפי מה שאני יודע זה כן טיאסטו ...
אולי יש עוזרים אבל הוא הדמות העיקרית
נבדוק תענין ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
כלום רק תיקנתי ...
ולפי מה שאני יודע זה כן טיאסטו ...
אולי יש עוזרים אבל הוא הדמות העיקרית
נבדוק תענין ... |
ממש לא אחי
זה מישהו אחר וטייסטו עוזר! |
|
|
| Scorchio |
טוב סתמו את הפה כולכם
לאף אחד אין כאן זכות דיבור על פול ואן דייק חוץ ממני ומיובל ואורן
מורן נהיה שפוט שלו רק לאחרונה
כל השאר רק טיפה מחבבים אותו
כל מה שאני יכול להגיד שהוא אחד הטובים בעולם
מסיבה פשוטה אחת
למי שיש את
PoD
ויקרא את ההקדשה של פול ואן דייק
לכמה יוצרים שהוא מודה ואיזה מילים הוא כותב שם באיזה רגש
ואפילו העובדה שהבנאדם אשכרה בכה באמצע סט כשהוא ניגן את
Dreamland
כל זה אומר משהו על היחס שלו למוזיקה שהוא מנגן ושהוא לא עוד אחד שעושה את זה בשביל הכסף.
גם הטראק הכי יפה שלו
For An Angel
הוא מלא רגש כי זה טראק שהוא עשה בשביל אישתו.
והוא פשוט מתקרב יותר ויותר לרמה של אוקנפולד שהוא פשוט מסוגל להכניס לך לסט קטע ממש לא צפוי וזה מה שאני אוהב בו.
בקשר ליצירות אני מודה שהוא משתמש באותם פילטרים וביטים אבל הוא לא חוזר על עצמו באפקטים שהוא מכניס ובמלודיות.
אני אישית חושב שהוא כרגע מספר 2 אחרי סאשה.
ובמיקסוס טוב אני חושב שזה די ברור שאין תקליטן שממקסס טוב כמוהו גם מבחינת גיוון וגם מבחינת שלמות. |
|
|
| DjChook |
צח רק אל תשתגע
ורק שתדעו ששחר חולה עליו פי אלף מכולכם
כל החיים שלו הוא רק מדבר איתי על
PVD |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Scorchio
טוב סתמו את הפה כולכם
לאף אחד אין כאן זכות דיבור על פול ואן דייק חוץ ממני ומיובל ואורן
מורן נהיה שפוט שלו רק לאחרונה
כל השאר רק טיפה מחבבים אותו
|
בואנ'ה יא חמור מה אתה מדבר בכלל !!!
אני גרופי שלו עוד שאתה היית בבש"ש !!!
תראו - אין בושה לאנשים היום סעמק ... |
|
|
| Dj Black-Dragon |
MAGIK MUZIK
זה איאסטו ואין לי מושג למה אתם חושבים שלו...
טיאסטו רושם את צמו כמג'יק מוזיק בשביל להדגיש סגנון שונה מהרגיל
והאנשים האלה שראית הם לא אלה שעשו רמיקסים זה ההרכב עצמו
dreamcatcher
ופול ואן דייק שולט :)
אחרי טיאסטו וארמין :)
אחחח....כמה טוב לחזור לפורום :crazy: |
|
|
| Dj Black-Dragon |
| כוסעמק נשפך לי קצת מים על המקלדת וחצי מאותיות לא נרשמות!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
MAGIK MUZIK
זה איאסטו ואין לי מושג למה אתם חושבים שלו...
טיאסטו רושם את צמו כמג'יק מוזיק בשביל להדגיש סגנון שונה מהרגיל
והאנשים האלה שראית הם לא אלה שעשו רמיקסים זה ההרכב עצמו
dreamcatcher
|
תודה רבה !!! :)
רועי ... |
|
|
|
|