return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
P - V - D ! ! ! ! ! (pg. 4)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
טוב אם אתה אומר

הרימיקס לשיר של דרים קאצ'ר
ענקקקקקקק
Rising
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
זה לא הוא וזה הוכח!


נתנו לפני מלא זמן את התמונה של ה
VINYL
לרימקיס של דרים קאצ'ר
וראו שמי שעשה את הרימיקס
זה שניים והם לא טיאסטו :p


אולי אלה
dreamcather, have you ever thought about it? :p
MoSH_MaN
אבל אני זוכר שהיה כתוב
שמי שכתב את הרימיקס.......
Hell_Copter
מוש צודק
magik muzik
זה לא טייסטו וזה בדוק!!

למרות שברמיקס לדרימקטצ'ר טייסטו הבנתי עזר קצת...
קיצר... מוש צודק פה

ומורן... התבלבלתי ואמרתי שהוא חתום שם... מי ישמע מה קרה
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מוש צודק
magik muzik
זה לא טייסטו וזה בדוק!!

למרות שברמיקס לדרימקטצ'ר טייסטו הבנתי עזר קצת...
קיצר... מוש צודק פה

ומורן... התבלבלתי ואמרתי שהוא חתום שם... מי ישמע מה קרה


כלום רק תיקנתי ...
ולפי מה שאני יודע זה כן טיאסטו ...
אולי יש עוזרים אבל הוא הדמות העיקרית

נבדוק תענין ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
כלום רק תיקנתי ...
ולפי מה שאני יודע זה כן טיאסטו ...
אולי יש עוזרים אבל הוא הדמות העיקרית

נבדוק תענין ...


ממש לא אחי
זה מישהו אחר וטייסטו עוזר!
Scorchio
טוב סתמו את הפה כולכם
לאף אחד אין כאן זכות דיבור על פול ואן דייק חוץ ממני ומיובל ואורן
מורן נהיה שפוט שלו רק לאחרונה
כל השאר רק טיפה מחבבים אותו
כל מה שאני יכול להגיד שהוא אחד הטובים בעולם
מסיבה פשוטה אחת
למי שיש את
PoD
ויקרא את ההקדשה של פול ואן דייק
לכמה יוצרים שהוא מודה ואיזה מילים הוא כותב שם באיזה רגש
ואפילו העובדה שהבנאדם אשכרה בכה באמצע סט כשהוא ניגן את
Dreamland
כל זה אומר משהו על היחס שלו למוזיקה שהוא מנגן ושהוא לא עוד אחד שעושה את זה בשביל הכסף.
גם הטראק הכי יפה שלו
For An Angel
הוא מלא רגש כי זה טראק שהוא עשה בשביל אישתו.
והוא פשוט מתקרב יותר ויותר לרמה של אוקנפולד שהוא פשוט מסוגל להכניס לך לסט קטע ממש לא צפוי וזה מה שאני אוהב בו.
בקשר ליצירות אני מודה שהוא משתמש באותם פילטרים וביטים אבל הוא לא חוזר על עצמו באפקטים שהוא מכניס ובמלודיות.
אני אישית חושב שהוא כרגע מספר 2 אחרי סאשה.
ובמיקסוס טוב אני חושב שזה די ברור שאין תקליטן שממקסס טוב כמוהו גם מבחינת גיוון וגם מבחינת שלמות.
DjChook
צח רק אל תשתגע

ורק שתדעו ששחר חולה עליו פי אלף מכולכם

כל החיים שלו הוא רק מדבר איתי על
PVD
luckystrike
quote:
Originally posted by Scorchio
טוב סתמו את הפה כולכם
לאף אחד אין כאן זכות דיבור על פול ואן דייק חוץ ממני ומיובל ואורן
מורן נהיה שפוט שלו רק לאחרונה
כל השאר רק טיפה מחבבים אותו


בואנ'ה יא חמור מה אתה מדבר בכלל !!!
אני גרופי שלו עוד שאתה היית בבש"ש !!!

תראו - אין בושה לאנשים היום סעמק ...
Dj Black-Dragon
MAGIK MUZIK
זה איאסטו ואין לי מושג למה אתם חושבים שלו...
טיאסטו רושם את צמו כמג'יק מוזיק בשביל להדגיש סגנון שונה מהרגיל
והאנשים האלה שראית הם לא אלה שעשו רמיקסים זה ההרכב עצמו
dreamcatcher

ופול ואן דייק שולט :)
אחרי טיאסטו וארמין :)


אחחח....כמה טוב לחזור לפורום :crazy:

Dj Black-Dragon
כוסעמק נשפך לי קצת מים על המקלדת וחצי מאותיות לא נרשמות!!
luckystrike
quote:
Originally posted by Dj Black-Dragon
MAGIK MUZIK
זה איאסטו ואין לי מושג למה אתם חושבים שלו...
טיאסטו רושם את צמו כמג'יק מוזיק בשביל להדגיש סגנון שונה מהרגיל
והאנשים האלה שראית הם לא אלה שעשו רמיקסים זה ההרכב עצמו
dreamcatcher



תודה רבה !!! :)
רועי ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement