|
Woopy :)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
ואללה עכשיו רק ראיתי
שמו תמונה שלי בלילה ...
זכרתי שצילמו אותי בחממה לפני שבועיים אבל לא ידעתי
שפירסמו ...
קיצר קבלו :
http://www.layla.co.il/newLayla/gal...pe=2&galArea=46
התמונה בטור האמצעי מבין השלושה
שורה אחת לפני האחרונה
או בקיצור - יש שם שתי תמונות ששותים מהקוקטייל
אני וחבר שלי בימנית ...
אני השמאלי מבין שנינו
...
זה אני וחבר שלי (שנינו לבושים בלבן שם) שותים
BUCKET
שזה אחוש קוקטייל פצצה שמוכרים שם ...
דלי ענננננק עם שני בקבוקי רד בול תאילנדי מחוזק
ביחד עם פווול וודקה , קצת קולה והרבה קרח ...
דופק ת'ראש קרח
אחרי שניים כאלה אתה לא נושם ... |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ואללה עכשיו רק ראיתי
שמו תמונה שלי בלילה ...
זכרתי שצילמו אותי בחממה לפני שבועיים אבל לא ידעתי
שפירסמו ...
קיצר קבלו :
http://www.layla.co.il/newLayla/gal...pe=2&galArea=46
התמונה בטור האמצעי מבין השלושה
שורה אחת לפני האחרונה
או בקיצור - יש שם שתי תמונות ששותים מהקוקטייל
אני וחבר שלי בימנית ...
אני השמאלי מבין שנינו
...
זה אני וחבר שלי (שנינו לבושים בלבן שם) שותים
BUCKET
שזה אחוש קוקטייל פצצה שמוכרים שם ...
דלי ענננננק עם שני בקבוקי רד בול תאילנדי מחוזק
ביחד עם פווול וודקה , קצת קולה והרבה קרח ...
דופק ת'ראש קרח
אחרי שניים כאלה אתה לא נושם ... |
הממממ, נראה טעים, אבל למה אתה רושם את זה ברבע לחמש לפנות בוקר?
and again
למה אני רושם את זה ברבע לשבע, הא אבל זה בגלל שיש לי שעת אפס....
מה התירוץ שלך? |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחחחחח איזה תמונה
;) |
|
|
| DjChook |
גם אני רוצה
(ושוב שעת אפס) |
|
|
| Flotser |
| לא חבל על כל הקשים? :crazy: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
לא חבל על כל הקשים? :crazy: |
זה מזכיר לי את האלה עם הסוכר שהיינו חורשים עליהם לפני שנה
מורן... איזה מסטול אתה נראה שם...
משהו רצח :D
גם צילמו תמונה שלי אבל לא זוכר מתי ואיפה
רק שהייתי שיכור... אבל מה חדש ;) |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by luckystrike
BUCKET
שזה אחוש קוקטייל פצצה שמוכרים שם ...
דלי ענננננק עם שני בקבוקי רד בול תאילנדי מחוזק
ביחד עם פווול וודקה , קצת קולה והרבה קרח ...
דופק ת'ראש קרח
אחרי שניים כאלה אתה לא נושם ... |
נשמע לי טווווווווווב...
:-) |
|
|
| oDrori |
| מיי גאד, על מה היית באותו הזמן מורן? |
|
|
| Dj Black-Dragon |
וואלה מורן שיחקת אותה עם הדלי שלך
דרך אגב איפה זה יוצא החממה
ולמה יש לזה שם של מקום לילדים נזקקים??
:)
העיקר אתה סלבריטי עכשיו :tongue2 |
|
|
| itamarsan |
| אמממממ גם לי יש תמונהה עכשיו מהטי אל ויי בחנוכה אני לא יודע למה זה עוד לא עלההה |
|
|
| luckystrike |
בואנה הגזמתם - אני לא נראה עוד כזה מסטול
אח"כ שתיתי עוד שתי בירות וטקילה וזה כבר גמר אותי ...
בעיקרון זה ל - 4 אנשים בגלל זה יש הרבה קשים אבל אנחנו
מזמינים את זה על כל שתיים ...
זה בן זונה - קצת בטעם אקמול אבל זה עושה אותך מסטול ועירני
גם אם אתה מת - זה רד בול תאילנדי כזה בבקבוקים כאלה עם כפול
קופאין וכל החרא הזה ...
והחממה זה אם אתה בא בכביש גהה
ועובר את כל "המנוש" , הזברה וכל אלה - ממש בפנייה
של כפר ויתקין אתה לוקח שמאלה ...
יש שילוט לאורך כל גהה אתה תראה אחי
מקום חבל על הזמן
:)
חחחח - חבר שלי הקרח כבר היה מסטול אז ... רק עכשיו נזכרתי
זה היה השני שלו ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בואנה הגזמתם - אני לא נראה עוד כזה מסטול
אח"כ שתיתי עוד שתי בירות וטקילה וזה כבר גמר אותי ...
בעיקרון זה ל - 4 אנשים בגלל זה יש הרבה קשים אבל אנחנו
מזמינים את זה על כל שתיים ...
זה בן זונה - קצת בטעם אקמול אבל זה עושה אותך מסטול ועירני
גם אם אתה מת - זה רד בול תאילנדי כזה בבקבוקים כאלה עם כפול
קופאין וכל החרא הזה ...
|
שווה עוגיה?
קח אותי מתישהו לנסות את זה :)
מה המחיר? |
|
|
|
|