|
נעה קשפיצקי בגיא פינס (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by itamarsan
פיי בוא נהה אנשים פה לומדיים עם סלבריטיםםם
הייפר למה רק אנחנו נידפקנווו איזה זיייןן |
מי ישמע איזה סלבריטית היא
התקבלה לתחרות כאחת שיודעת לשיר ולרקוד או אנערף...
המורה שלי הייתה בערוץ הילדים עם הבת שלה בקשר לקטנטנות...
אז זה אומר שאני צריך להיות גאה שהיא הופיעה שם?
תהיה רציני |
|
|
| eXeTik |
אה כן, וידידה שלי זאת הזאתי שמתכסה בפרסומת לפני 8 שנים של גוד נייט סנטר
אפילו לא רואים את הפנים שלה
תמותו מקנאה :haha: |
|
|
| luckystrike |
אני לא צוחק אבל אחד החברים הכי טובים שלי זה זה מהפרסומת
של קיווי שהייתה פעם
שהם פותחים את המקרר אחד אחד ושואלים
"מי לקח לי את הויטמין סי שלי " ???
קיצר אז הוא הילד - הוא עשה את זה שהוא היה קטן - עד
עכשיו אנחנו צוחקים על זה ...
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני לא צוחק אבל אחד החברים הכי טובים שלי זה זה מהפרסומת
של קיווי שהייתה פעם
שהם פותחים את המקרר אחד אחד ושואלים
"מי לקח לי את הויטמין סי שלי " ???
קיצר אז הוא הילד - הוא עשה את זה שהוא היה קטן - עד
עכשיו אנחנו צוחקים על זה ...
:) |
חחחחחחחחחח אני זוכר אחת פתחה את המקרר... אחת מכוערת טיכו עם משקפיים מוזרים כאלה
משהו בסגנון זהבה ושלושת הדובים
מצחיק |
|
|
| Vortex_SA |
| חחחח מישהו קלט יום שני בערב בגיא פינס את אנה שפיץ? היא אחות של חבר שלי, לומדת בחטיבה פה, חחח היא גם זכתה בבראבו האחרון נראה לי... |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
חחחח מישהו קלט יום שני בערב בגיא פינס את אנה שפיץ? היא אחות של חבר שלי, לומדת בחטיבה פה, חחח היא גם זכתה בבראבו האחרון נראה לי... |
היא תזכה גם בשפיץ שלי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MasterP
היא תזכה גם בשפיץ שלי |
כן בארבע שפיץ שלך!! |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by MasterP
היא תזכה גם בשפיץ שלי |
לא, האמת היא די מכוערת
:disbelief |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
לא, האמת היא די מכוערת
:disbelief |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טוב אז כשרועי ישתכר היא תזכה בשפיץ שלו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MasterP
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טוב אז כשרועי ישתכר היא תזכה בשפיץ שלו |
וכשרועי לא ישתכר אחותך תזכה בשפיץ שלו... |
|
|
| Sniper |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
רועי ומסטר פי
הרגתם אותי!!!! ולדעתי הזאת מחדרה ניראת ממש טובבבב
פינטו - יש מצב מיספר טלפון משו
? |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וכשרועי לא ישתכר אחותך תזכה בשפיץ שלו... |
חחחחח רועי הבאת אותה בקאמבק
בן זונה מתחסד |
|
|
|
|