|
נעה קשפיצקי בגיא פינס (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
חחחח........
מסקנה
צח יש לך את כל זכות הדיבור
רועי.....:rolleyes: ? |
|
|
| Rising |
| צח ורועי מה ניהיה? :conf: |
|
|
| DjChook |
בונא יא ספמרים
כמה ימים אני לא פה ואתם עושים לי שכונה
עכשיו בוא אני אגיד לך משהו
אין לך מושגגג בשירה
קשפיצקי היא תהיה היחידה בתחרות הזאתי שבאמת כשרונית
כל השאר אולי כוסיות יהיו
אבל נעה היא הילדה עם הקול הכי יפה שאני מכיר בארץ
והיא תמיד בתחרויות ארציות ויש לה נסיון...
עכשיו בקשר לסלבריטאיות
יש לי שתי בנות בשכבה
אחת הייתה בפרסומת לפלאפון צ'אט עם ההוא על החוף שעונה לטלפון
אז לידו יש כוסית בביקיני, זו היא :)
טניה :)
ויש לנו בשכבה את אניה שהיא נבחרה לשמונה הסופיות באיזה תחרות מלכת יופי / תגלית השנה / אנערף
AND BTW -
I'M BACK |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DjChook
AND BTW -
I'M BACK |
WOOHOOW ;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
AND BTW -
I'M BACK |
מתי הלכת?!
סתם אחי אתה יודע שאני אוהב אותך... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מתי הלכת?!
|
מתי שאמרתי לך שאני הולך ותזכיר מדי פעם שאני לא נמצא כדי שאני לא אשכח
גם אני אוהב אותך, שאתה ישן |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
גם אני אוהב אותך, שאתה ישן |
מה שעושה לך את זה...
למרות שלא הבנתי כל כך מה אתה רוצה להגיד פה :) |
|
|
| DjChook |
שתדע שלמרות הפוסט החינני
נעלבתי |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תביא אותו אני ישפיל אותו קצת במשקולות :) |
אתה מרים יותר מ30 קילו בכל יד איזה 15 פעם? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אתה מרים יותר מ30 קילו בכל יד איזה 15 פעם? |
כן :)
אתה לא מכיר אותי עדיין :D
ת'אמת אני לא מרים ככה... אבל גם הוא לא
אף אחד לא מסוגל לעשות כזה דבר... גם לא מר ישראל
קיצר... תביא אותו אני ישפיל אותו קצת |
|
|
| MoSH_MaN |
| רועי די להתלהב :p |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
רועי די להתלהב :p |
כשישאלו אותך תגיב! :D
אני לא פדלעה כמוך שהולך פעם בשנה לחדר כושר... אני משקיע
אפילו אני הולך עוד חמש דקות לחדר כושר להשלים אימון שפספסתי...
אז אני גאה בתוצאות שלי... לא טוב לך בוא דבר למיקרופון :) |
|
|
|
|