return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
נעה קשפיצקי בגיא פינס (pg. 6)
View this Thread in Original format
Koodoo
quote:
Originally posted by NaOren
מי יצביע בשביל הנודניקית הזאת

בדוק שצריך לרצוח את הקשפיצקי הזאת
Koodoo
quote:
Originally posted by DjChook
בונא יא ספמרים

כמה ימים אני לא פה ואתם עושים לי שכונה

עכשיו בוא אני אגיד לך משהו

אין לך מושגגג בשירה

קשפיצקי היא תהיה היחידה בתחרות הזאתי שבאמת כשרונית
כל השאר אולי כוסיות יהיו
אבל נעה היא הילדה עם הקול הכי יפה שאני מכיר בארץ
והיא תמיד בתחרויות ארציות ויש לה נסיון...

עכשיו בקשר לסלבריטאיות

יש לי שתי בנות בשכבה
אחת הייתה בפרסומת לפלאפון צ'אט עם ההוא על החוף שעונה לטלפון
אז לידו יש כוסית בביקיני, זו היא :)

טניה :)

ויש לנו בשכבה את אניה שהיא נבחרה לשמונה הסופיות באיזה תחרות מלכת יופי / תגלית השנה / אנערף

AND BTW -
I'M BACK


ראסמי טניה כוסית
אבל לעומת זה אניה מגעילה
סתם ארוכה ומגעילה

אבל טניהההה הזאת עם החולצה השקופה שהיא לבשה בדיסקוטק בטיול...
ארררררררררררררררררר
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כן :)
אתה לא מכיר אותי עדיין :D
ת'אמת אני לא מרים ככה... אבל גם הוא לא
אף אחד לא מסוגל לעשות כזה דבר... גם לא מר ישראל
קיצר... תביא אותו אני ישפיל אותו קצת


למה לו לשקר לי? הייתי אצלו בבית וראיתי...
DjChook
חחחחח בדוק שהיא פצצת מין

הייתי עושה אותה מכל חור וחור

(סעמק שהחברה לא תיכנס לפורום)

חחח
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כשישאלו אותך תגיב! :D
אני לא פדלעה כמוך שהולך פעם בשנה לחדר כושר... אני משקיע
אפילו אני הולך עוד חמש דקות לחדר כושר להשלים אימון שפספסתי...
אז אני גאה בתוצאות שלי... לא טוב לך בוא דבר למיקרופון :)


1.אתה עדיין מתלהב
2.אני לא פדעלה
3.אתה זה שקורא לי הומו שאני הולך לחדר כושר ,כי זה למה מורן לא בא

אז.........
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
1.אתה עדיין מתלהב
2.אני לא פדעלה
3.אתה זה שקורא לי הומו שאני הולך לחדר כושר ,כי זה למה מורן לא בא

אז.........


1. סבבה לי
2. מה שתגיד
3. מי קרא לך הומו על זה שאתה הולך לחדר כושר?
תוודא עובדות לפני שאתה מגיב...
MasterP
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כשישאלו אותך תגיב! :D
אני לא פדלעה כמוך שהולך פעם בשנה לחדר כושר... אני משקיע
אפילו אני הולך עוד חמש דקות לחדר כושר להשלים אימון שפספסתי...
אז אני גאה בתוצאות שלי... לא טוב לך בוא דבר למיקרופון :)


כמה אתה מרים כל יד זה ככה משקולות בנפרד לא?
אני עושה 12 קג כל יד

quote:
Originally posted by DjChook
עכשיו בקשר לסלבריטאיות

יש לי שתי בנות בשכבה
אחת הייתה בפרסומת לפלאפון צ'אט עם ההוא על החוף שעונה לטלפון
אז לידו יש כוסית בביקיני, זו היא :)

טניה :)

ויש לנו בשכבה את אניה שהיא נבחרה לשמונה הסופיות באיזה תחרות מלכת יופי / תגלית השנה / אנערף

AND BTW -
I'M BACK


אח של אח שלו
דברים כאלה לא מפספסים תיצור איתן קשר דחוף
זה לא יזיק

ורועי ומוש תפסיקו לריב כל הזמן
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MasterP
כמה אתה מרים כל יד זה ככה משקולות בנפרד לא?
אני עושה 12 קג כל יד


20 קילו
ביום טוב אני יכול גם 22.5
אבל עדיין לא עשיתי
MasterP
quote:
Originally posted by Hell_Copter
20 קילו
ביום טוב אני יכול גם 22.5
אבל עדיין לא עשיתי


וואי תותח...
Rising
quote:
Originally posted by Vortex_SA
אתה מרים יותר מ30 קילו בכל יד איזה 15 פעם?


טוב שלא הגזמת...:rolleyes:

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
טוב שלא הגזמת...:rolleyes:


זה כמו שאיזה אחד מטומטם מהכיתה שלי שצח מכיר אותו (תום) אמר שהוא יכול להרים 100 קילו 30 חזרות
או שזה היה 30 קילו 100 חזרות
קיצר... סתם ילד הומו!!
MasterP
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה כמו שאיזה אחד מטומטם מהכיתה שלי שצח מכיר אותו (תום) אמר שהוא יכול להרים 100 קילו 30 חזרות
או שזה היה 30 קילו 100 חזרות
קיצר... סתם ילד הומו!!


אני שונא ילדים הומואים מתלהבים שטוענים כל מיני אגדות
לגבי היכולות שלהם בחדר כושר
והכי מצחיק שהם בקושי מתאמנים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement