| MasterP |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חחח
חלום......
זכייה בלוטו/טוטו
זה עצוב לקוות שזה מה שיגרום לך להיות עשיר.......
תצליח בחיים במקום לקוות לנס |
אני פה מסכים לגמרי עם מוש
לחלום זה טוב נחמד ויפה
אבל להיות ריאליסטים זה הרבה יותר טוב
בכל אופן
אילן (נכון?)
אני דווקא מזה מת לחלום כזה גם אני חולם להקים מועדון עם מוזיקה איכותית ואנשים איכותיים
למרות שאני לא רואה את זה קורה בעתיד הקרוב
למה במדינה שלנו המצב באמת על הפנים |
|
|