return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
איגוד הקלאב טראנס (pg. 2)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
סליחה באמת שלא כולם נולדים לתוך בוחטה של כסף כמוך!!


טוב כבר אין לי כוח לילדים כמוך

די כבר כוס אמק
MasterP
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חחח
חלום......

זכייה בלוטו/טוטו
זה עצוב לקוות שזה מה שיגרום לך להיות עשיר.......

תצליח בחיים במקום לקוות לנס


אני פה מסכים לגמרי עם מוש
לחלום זה טוב נחמד ויפה
אבל להיות ריאליסטים זה הרבה יותר טוב

בכל אופן
אילן (נכון?)
אני דווקא מזה מת לחלום כזה גם אני חולם להקים מועדון עם מוזיקה איכותית ואנשים איכותיים
למרות שאני לא רואה את זה קורה בעתיד הקרוב
למה במדינה שלנו המצב באמת על הפנים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
טוב כבר אין לי כוח לילדים כמוך

די כבר כוס אמק


מצאתי את נקודת התורפה שלך
כל פעם שאתה מעצבן אותי אני יקרא לך מליין וזהו...
ואז תשתגע... ככה לא תעצבן אותי :)
itamarsan
תראאאהה אחיי אהבתי את הרעיון שלךך ומה שאני חושב שעם אחרי שאתה תזכה בלוטו שום דבר לא יהיה לך יותר חלום זה מה שאני חושב
וייאאאללה תתחיל למלות ל50 מיליון זה יעזור לך הרבה :)
luckystrike
quote:
Originally posted by itamarsan
תראאאהה אחיי אהבתי את הרעיון שלךך ומה שאני חושב שעם אחרי שאתה תזכה בלוטו שום דבר לא יהיה לך יותר חלום זה מה שאני חושב
וייאאאללה תתחיל למלות ל50 מיליון זה יעזור לך הרבה :)


אני פעם הייתי מכור אחושילינג לחיש גד

יותר ממה שאני מכור למורדים היום ...
:)

לא רציני עד עכשיו אני ממלא מדי פעם חיש-גד
...
סעמק על הגירודים האלה ...
למרות שמילאתי הללויה וזה נראה לי בן זונה של דבר !
שמעתם על זה ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
אני פעם הייתי מכור אחושילינג לחיש גד

יותר ממה שאני מכור למורדים היום ...
:)

לא רציני עד עכשיו אני ממלא מדי פעם חיש-גד
...
סעמק על הגירודים האלה ...
למרות שמילאתי הללויה וזה נראה לי בן זונה של דבר !
שמעתם על זה ?


אני זוכר אז אצל אריאל הראית לנו שזכית ב 100 שקל בחיש גד שקנית בתחנת המזל שלך

ואם כבר אריאל אז שימו לב מה עודד כתב לי עכשיו עליו

DeDesh (8:22 PM) :
הוא יעבור את עופר ניסים ברמת המוזרות שלו :)

יש מצב...??!
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני זוכר אז אצל אריאל הראית לנו שזכית ב 100 שקל בחיש גד שקנית בתחנת המזל שלך

ואם כבר אריאל אז שימו לב מה עודד כתב לי עכשיו עליו

DeDesh (8:22 PM) :
הוא יעבור את עופר ניסים ברמת המוזרות שלו :)

יש מצב...??!



היי !!!
סעמק מה זה החרא הזה !!!

כאילו אתם לא מכורים להמורדים !!!
אני לא מאמין שמיה רוצה את מנואל עכשיו איזה קטע !
מזל שהיא סדרה שאבא שלה ישאיר אותו בבית-ספר וידבר עם המנהל ...
מאריצצצצהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה!!!!!

הם באים לארץ בפורים !
אני ייסע לשדה התעופה ויחטוף את מאריצה
כמו שנעלמה הילדה הזאת מה שמה ...

ועכשיו יש לי חיש גד שזכה ב30 בארנק רועי ... עוד משבוע שעבר
...

אני בונה על הללויה הזה ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
ועכשיו יש לי חיש גד שזכה ב30 בארנק רועי ... עוד משבוע שעבר
...


אז יאללה למה אתה מחכה?!
לכיפה לחגוג!!!
או שאפשר לגוון היום עם צ'ופה
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אז יאללה למה אתה מחכה?!
לכיפה לחגוג!!!
או שאפשר לגוון היום עם צ'ופה


אמרת אתה לא יכול היום לא ?

ואחי כבר אכלתי בחוץ עם החיילים שלי מהאימון
למרות שהם הזמינו אותי לחומוס ואני שילמתי רק על
העיקרית ...
אסא בית דגן - שוללטטט !!!

זרוק עוד רעיונות - בסוף תשכנע אותי יא חרא כמו אז עם עודד
למרות שהיה סוף הדרך בסוף :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
אמרת אתה לא יכול היום לא ?

ואחי כבר אכלתי בחוץ עם החיילים שלי מהאימון
למרות שהם הזמינו אותי לחומוס ואני שילמתי רק על
העיקרית ...
אסא בית דגן - שוללטטט !!!

זרוק עוד רעיונות - בסוף תשכנע אותי יא חרא כמו אז עם עודד
למרות שהיה סוף הדרך בסוף :)


לא אמרתי שאני לא יכול....
אתה אמרת!!
יאללה אחי יא יבש... בוא איתו לחגוג את הרשיון :)
קבלתי היום :D
דרך אגב... עודד סיפר לי שאתמול היה אצלו פסטה במתכון אישי...
רוצה לבדוק איזה הפתעות הוא מכין היום?

luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לא אמרתי שאני לא יכול....
אתה אמרת!!
יאללה אחי יא יבש... בוא איתו לחגוג את הרשיון :)
קבלתי היום :D
דרך אגב... עודד סיפר לי שאתמול היה אצלו פסטה במתכון אישי...
רוצה לבדוק איזה הפתעות הוא מכין היום?


רציתי לבוא !
הוא לא הזמין !

עודד יא חרא כולי הזלתי ריר שדיברת
על הפסטה שלך !
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
רציתי לבוא !
הוא לא הזמין !

עודד יא חרא כולי הזלתי ריר שדיברת
על הפסטה שלך !


חגוג איתי אחי היום!!
מקסימום אם לא נסע לפרות אה לעודד אז חפיף...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement