|
איגוד הקלאב טראנס (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
יא בן זונה המכנסיים האלה של הבית חולים
שלבשתי היו עשויות מנייר !!!
לעודד היה מעיל מפחיד שהוא קנה בחו"ל ואתה גם היית עם 15 שכבות !
ועוד לא שילמתי לי על ההדרכה של הבע"ח יא חארות |
איזה 15 שכבות!?
תכניס לך לראש... הכי הרבה שאני מסוגל ללכת זה עם 3 שכבות... וזה קרה רק בפולין!!!!!!
אני לא בנאדם שקר לו יחסית לאחרים
בירושלים לפני שבוע וחצי שהיה 10 מעלות הסתובבתי עם גופיה פור פאקס סייק |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by luckystrike
יא בן זונה המכנסיים האלה של הבית חולים
שלבשתי היו עשויות מנייר !!!
לעודד היה מעיל מפחיד שהוא קנה בחו"ל ואתה גם היית עם 15 שכבות !
ועוד לא שילמתי לי על ההדרכה של הבע"ח יא חארות |
עוד לא שילמתם לי על המיונז, הקטשופ, הגבינ"צ והנקניקים.
אתה רוצה להוסיף משהו?
חחחחח איזה קטע עם הסנדוויץ' של רועי שהגנבת נקניק... באמא שלי אם הוא היה מגלה את זה לפני שהוא היה שם בזה ביס הייתי מחרחר ביניכם קרב S |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
חחחחח איזה קטע עם הסנדוויץ' של רועי שהגנבת נקניק... באמא שלי אם הוא היה מגלה את זה לפני שהוא היה שם בזה ביס הייתי מחרחר ביניכם קרב S |
רק חבל שזה לא קרה...
למה סתם להעליל עלילות שווא?? |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
רק חבל שזה לא קרה...
למה סתם להעליל עלילות שווא?? |
נו מה, שכחת מה אני? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
נו מה, שכחת מה אני? |
נבלה חלאתית שטבולה ברוטב נוכלים עם קורטוב של בנזונה!!
אבל ת'כלס אם הייתי מוצא נקניק\מיונז בטוסט שלי היה רצח שם...
בוא רק נגיד שאתה לא היית אמור להיות הנבלה היחידה שם |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
נבלה חלאתית שטבולה ברוטב נוכלים עם קורטוב של בנזונה!!
אבל ת'כלס אם הייתי מוצא נקניק\מיונז בטוסט שלי היה רצח שם...
בוא רק נגיד שאתה לא היית אמור להיות הנבלה היחידה שם |
חחחחחחחחחחחחחחחח
הייתי קרוב !
רועי תודה זה היה יכול להיות קטע ענק ...
פתאום היית טועם את הנקניק השרוף שלי ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחחחחחחחחח
הייתי קרוב !
רועי תודה זה היה יכול להיות קטע ענק ...
פתאום היית טועם את הנקניק השרוף שלי ... |
אתה פשוט דורש בעעעעע על המותן שלך אה!? :wtf:
העיקר אתה נגעלת מזה...
בעצם שאני חושב על זה... זה העונש של אלוהים על זה שאכלת את החרא הזה!!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה פשוט דורש בעעעעע על המותן שלך אה!? :wtf:
העיקר אתה נגעלת מזה...
בעצם שאני חושב על זה... זה העונש של אלוהים על זה שאכלת את החרא הזה!!! |
חחחחחחחח
יא חרדי !!
קיצר - זה באמת היה מגעיל רצח ....
לא נורא ...
בטוח שהנרגילה המזוהמת ההיא הייתה יותר ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
חחחחחחחח
יא חרדי !!
קיצר - זה באמת היה מגעיל רצח ....
לא נורא ...
בטוח שהנרגילה המזוהמת ההיא הייתה יותר ... |
אמרתי לך שמגיע לך!!
והשם מתנקם על דברים כאלה
בטיול השנתי של י אחד שהיה איתי בחדר אכל בגט עם חזיר וגבינה צהובה
אמרתי לו אתה מגעיל אותי והכל... וחכה מה יקרה לך
קיבל כזה חום... שכב מת על המיטה כל הלילה
מגיע לו!!!
והנרגילה כנראה מעבירה את כל הדפיקות לעודד וחבורתו
וואי עודד אתה מזכיר לי את מקורי מהסדרה הנוסטלגית מקורי וחבורתו |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
והנרגילה כנראה מעבירה את כל הדפיקות לעודד וחבורתו
וואי עודד אתה מזכיר לי את מקורי מהסדרה הנוסטלגית מקורי וחבורתו |
חכה חכה שאני נזכר מה בדיוק זה היה הסדרה הזתא
:p
אני גם לא מצליח להזכר מה השם ואיזה עוד דמויות היו בסדרה עם חכמוני וחושם...:conf: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
חכה חכה שאני נזכר מה בדיוק זה היה הסדרה הזתא
:p
אני גם לא מצליח להזכר מה השם ואיזה עוד דמויות היו בסדרה עם חכמוני וחושם...:conf: |
חושם זה חמור... אני כמעט סגור על זה!!
חכמוני אני לא מכיר...
אבל אני מכיר את תיאודור החמור... אף לבן גוף שחור
קיצר... אתה מקורי
יש לו חבר קוראים לו בטנון... קשר אותה לאחד החברים שלך וזהו |
|
|
| oDrori |
| חושם הוא מרבה רגליים גדול וכתום. |
|
|
|
|