return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
איגוד הקלאב טראנס (pg. 3)
View this Thread in Original format
oDrori
סתמו יא מתנחלים

היי כולם, רועי ומורן באו לקבץ אוכל מקיבוצניק
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
סתמו יא מתנחלים

היי כולם, רועי ומורן באו לקבץ אוכל מקיבוצניק


כן כן כן בלה בלה בלה
מה אוכלים היום??
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כן כן כן בלה בלה בלה
מה אוכלים היום??


חחחחחח
אשכרה עודד !
אני מחכה לתשובה ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
חחחחחח
אשכרה עודד !
אני מחכה לתשובה ...


מורן יא זבל עלה לאיי סי קיו כבר שנתכנן איך מסתרבים על עודד היום
יש לך את המפה של התכנון של הגן של נחמה???
יאללה עלה
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מורן יא זבל עלה לאיי סי קיו כבר שנתכנן איך מסתרבים על עודד היום
יש לך את המפה של התכנון של הגן של נחמה???
יאללה עלה

שנייה אחי אני הולך לאכול משהוא
כבר חוזר ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
שנייה אחי אני הולך לאכול משהוא
כבר חוזר ...


בעעעעע על כפות ידיך ורגליך!!!!!! :wtf:

אני רוצה לחגוג על צ'ופה וזה מה שאתה עושה לי
לך תאכל זין בדרך
oDrori
היום קובה...
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
היום קובה...


ראסמי ?

יו איזה צננת חטפתי ...
אני מרגיש כמו איזה זקנה כוס אמק ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
ראסמי ?

יו איזה צננת חטפתי ...
אני מרגיש כמו איזה זקנה כוס אמק ...


אוי חבל... מורן מרגיש כמו זקנה...
אולי זה ילמד אותך פעם הבאה לבוא כשקוראים לך
אתה תתבאס אם אני יגיד לך שהלכתי לצ'ופה והבאתי ארוחה בת זונה??
אני מקווה מאוד שכן כי זאת המטרה :crazy:
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אוי חבל... מורן מרגיש כמו זקנה...
אולי זה ילמד אותך פעם הבאה לבוא כשקוראים לך
אתה תתבאס אם אני יגיד לך שהלכתי לצ'ופה והבאתי ארוחה בת זונה??
אני מקווה מאוד שכן כי זאת המטרה :crazy:


מה אכפת לי יא חמור
אני כמו זקנה עם שמונה שכבות וטישו ...
כושיליאמא שלך זה בגלל הפעם הקודמת
שהוצאת בפיג'מה מהמיטה והיינו אז כמו קרח
ליד הים !!!
עוד לא מתבייש לדבר ככה אחרי שפעם קודמת
יצאתי כלי ובאתי !
:)במקום להכין לי מרק עוף של סבתא רועי ככה אתה מדבר

Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
מה אכפת לי יא חמור
אני כמו זקנה עם שמונה שכבות וטישו ...
כושיליאמא שלך זה בגלל הפעם הקודמת
שהוצאת בפיג'מה מהמיטה והיינו אז כמו קרח
ליד הים !!!
עוד לא מתבייש לדבר ככה אחרי שפעם קודמת
יצאתי כלי ובאתי !
:)במקום להכין לי מרק עוף של סבתא רועי ככה אתה מדבר


קנאי...
ואתה הסבתא מביננו לא אני
תכין לעצמך
נקבה... הייתי עם 4 מכנסיים של פליז ועוד כזה סוודר וקפאת?! סיסי!!
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
קנאי...
ואתה הסבתא מביננו לא אני
תכין לעצמך
נקבה... הייתי עם 4 מכנסיים של פליז ועוד כזה סוודר וקפאת?! סיסי!!


יא בן זונה המכנסיים האלה של הבית חולים
שלבשתי היו עשויות מנייר !!!

לעודד היה מעיל מפחיד שהוא קנה בחו"ל ואתה גם היית עם 15 שכבות !

ועוד לא שילמתי לי על ההדרכה של הבע"ח יא חארות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement