|
Het ergste wat je kan overkomen is......(kiezen maar!)
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
Laat ik er weer eens een polletje tegenaan gooien in deze donkere dagen voor kerst:)
Tis een beetje depri onderwerp, maar dat hoort ook bij het leven.
Wat is dus het ergste wat je kunt overkomen? Ik heb er een paar genoemd hierboven, de keus is aan jullie.
(ik reken de dood niet mee, dat staat nu buiten kijf) |
|
|
| TimeportE |
| nou wat denk je van om je familie kwijt te raken.. dat lijkt me het ergste wat mij nu kan overkomen.. maar er zijn altijd ergere dingen..! |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by TimeportE
nou wat denk je van om je familie kwijt te raken.. dat lijkt me het ergste wat mij nu kan overkomen.. maar er zijn altijd ergere dingen..! |
Hmm, daar heb je wel gelijk in. Kan me niet iets lompers voorstellen wat je kan gebeuren. Maar van de keuzes die er zijn, vind ik beentjes kwijt toch de ergste! |
|
|
| New Wave |
| Bevroren kloten... |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by New Wave
Bevroren kloten... |
Lange wollen onderbroek = nergens meer last van :D |
|
|
| Odyne |
| doof worden!! dat lijkt me echt verschrikkelijk!! geen muziek meer :( |
|
|
| kolkiewolkie |
anders, nl. blind worden.... (eventueel volledig verlamd raken)
even nagaan wat je dan allemaal nie fatsoenlijk meer kan, alles op de tast, lezen kannie, inetten kannie, autorijden kannie, je vriendin zien kannie, alle fun dingen in leven kannie, genieten van mooi weertje wordt lastiger etc. etc. etc. and the list goes on and on |
|
|
| AFTERNATIVE |
Wat ikme altyd afvraag :
mensen die doof+blind geboren hebben, maar wel een gezond verstand hebben, wat denken die dan?? aangezien ze geen input signalen behalve gevoel hebben:conf: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| .... nutteloze Polls op de Dinsdag ochtend! |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
.... nutteloze Polls op de Dinsdag ochtend! |
LOL
Maar die vraag van Aftermative vind ik wel een goede, daar zat ik ook aan te denken. Ik denk dat niemand het antwoord weet (alleen de mensen die zelf doof-stom), maar die kunnen natuurlijk niet antwoorden...... Dat lijkt me echt het ergste....
Enne, Odyne: jij bent liever blind dan doof? Ik juist niet, tis alleen wel erg stil allemaal, maar je kan nog gewoon (een beetje) alles doen wat je altijd al doet, als je blind bent niet. |
|
|
| Chicane |
Als maagd sterven en al het moois des leven mislopen...
:D |
|
|
| DJ_Siesta |
| me draaitafels en al me plate en me pc en me cable en me vrienden/in kwijtraken |
|
|
|
|