return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
Va hände med TA?
View this Thread in Original format
Gaby
Aldrig nån partyinfo, knappt några trance relaterade diskutioner... nu är det ju som vilken jäkla forum som helst ju!!??

Men tur att ni alla är så gulliga och mysiga så man hänger kvar ;)
dbl
quote:
Originally posted by Gaby
Men tur att ni alla är så gulliga och mysiga så man hänger kvar ;)


klart vi e :)

jo, du har rätt.. inte lika mycket trance snack längre...
och sen du nästan inte kom hit så har det typ slutat kommit party info.
det var ju du som postade mest :)
Glorie
quote:
Originally posted by Gaby
Aldrig nån partyinfo, knappt några trance relaterade diskutioner... nu är det ju som vilken jäkla forum som helst ju!!??


sorry men det där låter ganska rått imo! :eek: :eek: :eek:

jag e ingen som bidrar me några trancerelaterade diskussioner precis och har inte hängt här så länge heller.. sen i oktober tror jag

att det inte postas partyinfo var å varannan dag beror väl som dbl sa att du (gaby) stod för många av de topicsen å så länge jag har hängt här har ja inte sett dig skriva så fasligt mycket, vilket ju är tråkigt såklart. (vet att det postades mycke såna trådar förut, även om ja inte varit aktiv här länge så har ja haft kollen på TA i långt över ett års tid. det räcker eg med att man "show some topics" från svunna tider ser man att det var mer topics från dig.

hmm, nåväl...ja sänker min stämma.. for now...
AC.
Jag är benägen att hålla med Gaby.

Faktum är att det blivit mindre trance topics och mycket mycket mera orelaterade ämnen som glasstråden godistråden julmusttråden osv osv

Vissa topics som tex vad man önskar sig i julkalpp kan anses som intresant då en tråd som den speglar vad musik(Trance) intreserade människor vill ha vilket kan ge ider till andra på forumet om eventuela julkapps önskingar i musikväg eller dylikt

men trance och julmust har jag väldigt svårt att koppla ihop.

Klotterplanket var en bra ide, den blev som en underforum till svenskadelen var vi kunde prata strunt.
King of Clubs
Även om jag bidrar med en hel del irrelevant skitsnack, så håller jag faktiskt med. Förut var det mer musiksnack och jag saknar verkligen all partyinfo som Gaby brukade posta.. Nu postas typ bara de riktigt stora festerna..
reveal
quote:
Originally posted by AC.
glasstråden godistråden julmusttråden


weee, mina trådar för att lätta upp stämningen :D kaxa inte med dom :whip: j/k :p

nä men allvar... det ÄR inte så jävla mkt fester i sverige... och det är rätt mkt trancerelaterade trådar tycker jag... 1/3 iaf

många frågor är ju redan diskuterade

det är inte varje dag som det händer nåt nytt på den svenska trancefronten, hade varit riktigt tråkigt om det bara var "vad lyssnar ni på"-tråden som folk postade i

vi delar alla ett gemensamt intresse nämligen trance, och så fort det kommer upp nåt som har med trance att göra så diskuteras det... detta hindrar inte att man talar om andra grejor under tiden som det inte händer nåt
Glorie
men gud...

själv tycker ja det är bättre att det är aktivitet<
just dom topicsen är ju alldeles underbara ju, märker man att det inte ska vara så stelt å strikt hållet till just trance....trancediskussioner pågår ändå i andra trådar!!!

Om man vill klanka ner på offtopicstrådar.. kan man lika gärna klanka ner på trådar som slutar med att politisk debatt uppstår!!! Snacket måste ju få gå som det vill i ett forum! öppna nya frågor osv...därför många trådar spårar ur så att säga...vilket är positivt enbart!

ALLA NI som inte uppskattar såna topics kan väl skiiita (grrrrrrrrr) i att läsa dom trådarna då å inte bry er om att svara i dom.. vi andra kanske tycker det är roligt att det överhuvudtaget skrivs...

morrrr

suck....:mad: :mad: :mad:

Trots att det är ett trancerelaterat forum, hur mycket kan man snacka om det eg? Om ni börjar läsa i andra forum, exempelvis olika engelska (australien, england, usa) kan ni få se att där minsann e väääldigt många trådar offtopics!
reveal
25 av 49 trådar som rörts de senaste 10 dagarna är trancerelaterade
Glorie
quote:
Originally posted by reveal
nä men allvar... det ÄR inte så jävla mkt fester i sverige... och det är rätt mkt trancerelaterade trådar tycker jag... 1/3 iaf

vi delar alla ett gemensamt intresse nämligen trance, och så fort det kommer upp nåt som har med trance att göra så diskuteras det... detta hindrar inte att man talar om andra grejor under tiden som det inte händer nåt


Mycket bra talat...
robstar
Ja använder dom andra forumen till de.
Ja tycker de e kul att vi kan snacka om vad som helst här inne.
Och om de e nån som vill prata om nån fest lr nått annat så ere väl bara att göra de.

Vizay
asså svenska delen är till för att samla alla svenskar på forumet på en plats där vi kan använda vårat eget språk...ja menar de finns produktion, dj, promo, vad heter låten å allt redan.....jag ser de olika språkdelarna som hemspråksdelar av chillouten....man kan snacka om lite vad som med folk som delar ens intresse å e ganska likasinnad som en själv :)
Glorie
Vizay, word up!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement