return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 
Låtar man ALDRIG tröttnar på
View this Thread in Original format
reveal
Alltså, visst finns det sjukt många bra låtar ;) Fast lyssnar man på dom hela tiden så tröttnar man ju... dock inte på alla! Vissa låtar kan man lyssna på 200 gånger i rad utan att tröttna :D

För egen del kan tex följande nämnas (jag lär komma på fler):

Aquanuts - Deep Sea
Fridge - Paradise [Nu Gray Remix]
The Quest - C Sharp
Der Dritte Raum - Hale Bopp [Jackdaw Mix by Nick Warren & Starecase]
Evolver - Evolver [Majestic Remix]
4 Strings - Into The Night

Kan lyssna på dem hur många gånger som helst utan att tröttna!

Vilka tröttnar ni aldrig på?
Välj inte aktuella favoriter, utan välj verkligen noga, låtar som är "beprövade", och som ni verkligen inte KAN tröttna på :)
x-dream
Det är inte lätt att säga några såna låtar eftersom att man har en hel del...

Jones & Stephenson - The first rebirth
Aria one - Willow (Magikal remake)
Allure - We ran at dawn (Magikal remake)
Delerium - Silence (Dj Tiestos ISOS mix)
Paul van Dyk - For an angel (E-Werk Club Mix)
Dave Davis - Transfiguration
Cj Bolland - The prophet
Nalin & Kane - Beachball (Extended vocal mix)
AC.
Plastic Boy - Tear drops from above
är en som komer upp direkt

En annnan är Mauro Picotto - baugette
Vizay
Kosheen - catch (way out west remix)
Sarah McLachlan - Fear (Hybrid's super collider mix)
Chicane - Saltwater (tomski vs. Disco citizens remix)
Chicane - Autumn tactics (Thrillseekers remix)


dom där fyra ligger mej väldigt varmt om hjärtat....tror aldrig jag kommer tröttna på dessa fulländade låtar :)
King of Clubs
Push - Till We Meet Again
Sasha - Xpander
Altitude - Excession
DJ Tiesto - Urban Train
James Holden - One for You
Hybrid - Finished Symphony (Sure is Pure Mix)
Las Ketchuplåten

Finn ett fel
mindshooter
lol King :)

Va många ni har....för mig är det endast ett fåtal låtar som ALDRIG svikit mig...

Amoebaassasin - Piledriver (Grayed out summer mix)
Goldenscan - Sunrise (DJ Tiesto remix) Ayumi Hamasaki - M (Above and beyond remix)
Xo|oX
Kraftwerk - Die Robots
aquagen - face/off
Scooter - move your ass!!!
ScuL
Alex Bartlett - Amenesia (Flütlicht vs S.H.O.K.K. remix)
Ayumi Hamasaki - Trauma (Dumonde remix)
DJ Energy - Excelsis (original mix)
Dumonde - Never Look Back (DJ Tiësto full on vocal mix)
Dumonde vs Lange - Memory (original mix)
G&M Project - Feeling the Sunrise
Les Sabotages - Birth One
M.O.R.P.H. - Maximum Overdrive (Benicio mix)
Marc Dawn - Expander (Flütlicht mix)
Nu-NRG - Dreamland (original mix)
Out of Grace - Obscura (Delivery #1 mix)
Push - Tranzy State of Mind (Club mix)
Signum - Second Wave
Ultra - Free (Johan Gielen remix)
Voodoo & Serrano - Loaded
Yahel and Eyal Barkan - Voyage (original mix)

mitt 16 bästa trance låter :D
dbl
the one and only *trummvirvlar*

robert miles - children (dreamversion)
lonne
Hmm...finns en hel del.

1. Push-Strangeworld ( 2000 Remake )
2. Three Drives-Greece 2000
3. Delerium-Silence ( Dj Tiestos Isos Mix )
4. Dj Tiesto-Urban Train
5. Sasha-Xpander
6. Bt-Mercury and Solace
7. Fire & Ice-Forever Young
8. Airwave-Innerspace

Några av de låtar som alltid kommer ligga mig varmt om hjärtat, men

jag skulle kunna fortsätta......

Glorie
hehe... ja visste väl att ja kände igen detta topic nånstans ifrån :)

Kolla detta =P

får väl komma på nå flera... :) finns massor jö
mindshooter
quote:

Billie Ray Martin vs. Veracocha - Your loving arms


vad är det för låt? Har aldrig hört talas om den..låter intressant? Det var du som skrev om den glorie....tell me :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement