|
Parties in het buitenland.... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| basd |
| quote: | Originally posted by jploveparade
-Energy at Streetparade Zwitserland
|
Dat is echt VET !!
Daar ben ik dus dit jaar geweest.. was echt machtig mooi weekendje.. ook al is de muziek niet helemaal mijn stijl, heb me echt heeel goed vermaakt !
Ik wil zelf nog wel een keertje een weekendje naar Engeland, beetje wat magrec ook al voorstelde.. Fabric, Bedrock... |
|
|
| Rinus |
kicke thread.
Als alles mee zit heb ik begin dit jaar me rijbewijs. En ben zeker van plan het buitenland te gaan bezoeken.
Wil iig proberen te gaan naar Nature One en ILT 03 zomer editie.
Daarnaast is iemand van me school al aan het informeren voor bus en kosten enzo voor homelands volgend jaar.
Laters |
|
|
| total woot |
Mayday is zeker de moeite waard!
(en moet zeggen dat ik van die strenge controle helemaal niets mee heb gekregen, sterker nog, er was eigenlijk geen controle, alleen een kerel die mn broekspijpen 5 cm. optilde en even op mn borst klopte), staat zeker op de planning dit jaar, lovestern galaktika is ook een heel wreed feestje wat je absoluut een keer meegemaakt moet hebben.
Enneh, als er reisjes gemaakt gaan worden, dan ben ik waar mogelijk zeker van de partij
Grtzz
WooT |
|
|
| T.H.C. |
Ik ben net terug uit zuid Duitsland, ben oa met Petrus in de buurt van Stutgard een vriend van ons op gaan zoeken en het nachtleven verkennen, we zijn daar vrijdag naar een zeer klein en vaag techno partytje geweest. Erg gelachen en er was echt een superrelaxt sfeertje en heerlijke techno en progressive gehoord.We werden wel gewaarschuwd voor controles dat je echt niet kon gaan rijden daar. ze werken nl met zweet analyse en halen dus gewoon bij iedereen wat zweet uit de bilnaad of je nu rijd of gewoon bij in zit.(edit: ik bedenk me nu dat de politie gewoon honderd meter van de parkeerplaats stond te wachten)wij zijn dus maar terug gaan lopen om gewoon geen risico te nemen. ok lopen bleek een beetje overmoedig van ons en hebben na een half uurtje toch maar een taxibus genomen.
Maargoed... ik ga volgend jaar zeker ook een paar van de eerder genoemde grote buitenlandse feesten bezoeken, je hoort alleen maar goede verhalen.Wilde dit jaar ook al naar Mayday gaan maar dat is toen niet doorgegaan vanwege Qontact dacht ik, als ik nu opnieuw zou moeten kiezen zou het zeker mayday worden. |
|
|
| Miss Proximus |
Kikke thread ya :)
Dus!!! Ik ben nu niet zo in the mood voor een lang verhaal, maar ik ga ZEKER mee naar Mayday en ga zelf met Oud en Nieuw naar Gatecrasher :)
JP!!!!!!!!! Plaatsje vrij voor Berlijn? ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| The Bouma-Bros organiseren een paar keer per jaar diverse trips naar Engeland. Dit jaar in ieder geval naar Homelands. Was bijna mee geweest, maar mijn vriende zaten weer eens te wanke. Dus ben ik maar niet mee geweest. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
The Bouma-Bros organiseren een paar keer per jaar diverse trips naar Engeland. Dit jaar in ieder geval naar Homelands. Was bijna mee geweest, maar mijn vriende zaten weer eens te wanke. Dus ben ik maar niet mee geweest. |
dat wisten we wel hoor:D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Optimus
dat wisten we wel hoor:D |
Wisten jullie al dat de Bouma-bros weleens trips naar Engeland organiseren :D :toothless :D |
|
|
| Rinus |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Wisten jullie al dat de Bouma-bros weleens trips naar Engeland organiseren :D :toothless :D |
Nee??? Wat voor trips dan :D:D |
|
|
| AlFerox |
| Bouma-Bros ?? :conf: |
|
|
| MaGiK54 |
Zie je nou Opti, niet iedereen is op de hoogte over de bouma-bros :D
The Bouma-bros zijn ook members van het forum. Check: http://members.lycos.nl/nila/ |
|
|
| SnuggLe |
Oke check.
Dus ik heb de auto voor Mayday al vol? Er kunnen vier mensen mee, ik wil zeker wel gaan. Mijn vriendin maybe ook wel (er moet nog iemand terugrijden, want ik wil niet helemaal nuchter blijven, of we pakken een hotel), en dan zijn er nog 2 plaatsen over. Wie biedt? :D
Homelands wil ik ook wel. Sander & Sido , als jullie die busreis gaan regelen dit jaar, schrijf me maar vast op de lijst.
Optimus: mijn partyreport komt wel als ik overmorgen weer in NL ben. Dan ga ik alle foto's ff op mijn computer zetten en het laatste reisverslag opstellen. HongKong schopt kont!
Greetz,
SnuggLe |
|
|
|
|