|
Parties in het buitenland.... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Oh ja nog iets over 'clubben' in het buitenland:
Familie van mijn vriendin woont in Keulen, en daar kan je ook vet stappen / clubben. Hele gave grote en best exclusieve disco's (...veel lui in pak binnen..) met echte duitse stamphouse. Verdacht veel mooie vrouwen..want ik dacht dat er in DL alleen maar lelijke mokkels woonde. Maar in ieder geval is een gewone grote duitse discotheek ook de moeite waard. Denk daarbij ook aan de Index & het Zak , over de grens bij Enschede. Kom maar naar Enschede met zijn allen (dacht dat ik iedereen al eens uitgenodigt had :D), en dan gaan we. |
|
|
| DjSuez |
leuke thread idd...
ik wil dit jaar zeker naar Homelands!!
meer wensen (lees: geld) heb ik voor dit jaar voor het buitenland nog niet...:( |
|
|
| magrec |
| Trouwens kolkie heet het over de wmc in miami, op dit moment heb ik al wat contacten in die hoek omdat het mijn bedoeling is om daar mijn stage te gaan lopen (wmc van 2004) voor een nederlandse organisatie zeg maar :) |
|
|
| Kamaya |
Ik ben zeker van plan naar Nature One te gaan zomer 2003, wilde eigenlijk al afgelopen zomer, maar kwam niet ui met verschillende factoren...
Zo te horen moet ik ook een keer naar Mayday, zit dus ook in de planning, maar kweenie of dat de eerstvolgende gaat worden.
Wie willen er allemaal naar Nature One deze zomer?! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oke check.
Dus ik heb de auto voor Mayday al vol? Er kunnen vier mensen mee, ik wil zeker wel gaan. Mijn vriendin maybe ook wel (er moet nog iemand terugrijden, want ik wil niet helemaal nuchter blijven, of we pakken een hotel), en dan zijn er nog 2 plaatsen over. Wie biedt? :D
|
Ik rij wel terug :)
Ga ik jouw dit keer naar de PIN brengen :p |
|
|
| franzelare |
Ik zit wel veel in duitsland maar meer op de kleinere feesten! het is daar echt veel goedkoper dan hier!!!
Ik ga 11 januarie naar osnabruck daar word dan een nieuwe club geopend en ben ik uitgenodigd samen met een maat van me :)
ik ga volgend jaar in ieder geval naar nature one daar heb ik hele goede dingen over gehoord! en ik baal nogsteeds dat ik afgelopen jaar niet naar de loveparade ben geweest want daar had ik op een vrachtwagen kunnen staan!!!
verder wil ik nog wel een keer naar engeland alleen alles is daar zo verdomd duur :( the fabric wil ik echt een keer gezien hebben!! |
|
|
| jploveparade |
| quote: | | JP!!!!!!!!! Plaatsje vrij voor Berlijn? |
Zoals ik zei, ik ga donderdagnacht weg...
Zondagavond terug :) |
|
|
| Dr. Kuipers |
Ik wil volgend jaar ook zekerz wel naar Nature One!
Als ik al die verhalen op PF lees!
En Love Parade lijkt me ook erg vetjes!
Volgens mij zeg ik ieder jaar al dat ik er heen wil, maar heb nooit geld in die periode :conf:
Moet maar alvast wat opzij gaan leggen geloof ik...
Enne komende zaterdag is er ook een vet feest in Dortmund: EarthQuake :D
Line-up:
Hardcore
Distortion
Endymion
Evil Activities
Hawker
Mindtrip
Panic
Paul Elstak
Rotterdam Terror Corps
Neophyte
MC: Raw
MC: Ruffian
Hardbass
Balistic
Beholder
Da Techno Warriors
Dana
DM Style vs. Bamm Bamm
Hardheadz
Mike Oh´ Man
Spooky
Zenith
Die line-up is geil :p
Enne kosten: 20 euro!!!:eyes: :eyes: :eyes:
Germany is cheap! |
|
|
| Miss Proximus |
| Panic, Paul en Neophyte..hemels :) |
|
|
| franzelare |
| ik besluit donderdag of ik nu nog op vakantie ga of niet wanneer ik niet ga omdat er niet genoeg sneeuw ligt ga ik misschien nog ff kijken op EarthQuake :D |
|
|
| Dr. Kuipers |
| Zeg Frans als je nog 2 plaatsjes in de auto over hebt reis ik graag mee :D |
|
|
| basvh |
zal wel keer naar Hardhouse Acedamy willen maar het liefst naat tidy weekender, paar dagen lang alleeen maar de beste hardhouse djs.
van de zomer hoop ik ook naar homelands te kunnen |
|
|
|
|