|
Parties in het buitenland.... (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
Ik ga in januari met de bananenboot mee naar Afrika. Als het goed is komen we dan in april in zo'n sloeberig Somalisch dorpje aan. Daar is dan het "WIJ HEBBEN HONGER FEEST" en dat wil ik dus echt niet missen. Staan er een paar van die vergaarde negers op een trommeltje te slaan en dat kan nog best leuk klinken. :) En als ik dan met die bananen aankom dan barst het feest los. Beginnen ze als een stel apen met hondsdolheid te schreeuwen en dat geeft dan weer een leuker effect bij die klanken van die trommels. Maar iedergeval als de bananen op zijn komt DJ Bruisbot (schijnt de Tiesto van Afrika te zijn) en die gaat dan zijn kunsten vertonen. Namelijk door allemaal broodmagerige negerinnen in hun kont te neuken. En omdat hij zelf ook niet te veel vet heeft hoor je hun botten botsen en dat schijnt FANTASTISCH te klinken. En met nog wat mooie zonnestralen is dit feest compleet.
Kan in iedergeval niet wachten en ben jij nou ook zo'n iemand die dit niet wil missen dan moet je even reageren. Er is nog plaats voor 9 a 10 man.
Greetz Remy |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik ga...(blaat)...10 man.
Greetz Remy |
Een kerel die ik ken is net terug uit Tanzania en heeft gewoon 3 mnd Bananenwijn gezopen!
Tis maar ff dat je t weet.
 |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik ga in januari met de bananenboot mee naar Afrika. Als het goed is komen we dan in april in zo'n sloeberig Somalisch dorpje aan. Daar is dan het "WIJ HEBBEN HONGER FEEST" en dat wil ik dus echt niet missen. Staan er een paar van die vergaarde negers op een trommeltje te slaan en dat kan nog best leuk klinken. :) En als ik dan met die bananen aankom dan barst het feest los. Beginnen ze als een stel apen met hondsdolheid te schreeuwen en dat geeft dan weer een leuker effect bij die klanken van die trommels. Maar iedergeval als de bananen op zijn komt DJ Bruisbot (schijnt de Tiesto van Afrika te zijn) en die gaat dan zijn kunsten vertonen. Namelijk door allemaal broodmagerige negerinnen in hun kont te neuken. En omdat hij zelf ook niet te veel vet heeft hoor je hun botten botsen en dat schijnt FANTASTISCH te klinken. En met nog wat mooie zonnestralen is dit feest compleet.
Kan in iedergeval niet wachten en ben jij nou ook zo'n iemand die dit niet wil missen dan moet je even reageren. Er is nog plaats voor 9 a 10 man.
Greetz Remy |
WHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA, ik lag helemaal dubbel toen ik dit las
Remy ik ga mee!!!:D:D:D:D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Optimus
WHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA, ik lag helemaal dubbel toen ik dit las
Remy ik ga mee!!!:D:D:D:D |
TOF!! Dit gaat echt te gek worden. :D:D |
|
|
| basvh |
datum van homelands is: 24/5/2003
line up:
1 naam bekend..... 3 keer raden wie...... ja idd
Yoji Biomehanika |
|
|
| Optimus |
| oe oe oe waar heb je dat vandaan?:D |
|
|
| Dr. Kuipers |
Voor Yoji fan Bas :D
Yoji draait 1 februari ook in Duitsland in The Bridge :D
Check Partyflock agenda :) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Optimus
oe oe oe waar heb je dat vandaan?:D |
www.yojibiomehanika.com
best logisch toch?
| quote: | Voor Yoji fan Bas
Yoji draait 1 februari ook in Duitsland in The Bridge
|
ja weet ik, dag ervoor draait ie in de melkweg!!!! HQ party en daar ga ik als het goed is heen. |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Voor Yoji fan Bas :D
Yoji draait 1 februari ook in Duitsland in The Bridge :D
Check Partyflock agenda :) |
VET!!!
als die nou nie te vroeg draait eerst naar the Q voor sander K, dan volgas richting dld voor yoji :eyespop: :wtf: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by basvh
www.yojibiomehanika.com
best logisch toch?
ja weet ik, dag ervoor draait ie in de melkweg!!!! HQ party en daar ga ik als het goed is heen. |
WTF!!! ik was al van plan om te gaan met Theesaus, nu gaan we zeker weten!!!!:D:D:D |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Optimus
WTF!!! ik was al van plan om te gaan met Theesaus, nu gaan we zeker weten!!!!:D:D:D |
/kijkt naar draadtitel
dit is toch helemaal geen buitenlands feest man!!!
:p |
|
|
| Bellie |
NATURE OOOONEEE!!!!!!
Dit jaat voor het eerst daar naartoe geweest en TERING wat was het vet. Ik weet het nu ook zeker. Nature One was het beste feest van dit jaar. Tenminste........Als awakenings het niet overtreft vanavond :D. Maar ik denk het niet. 2 dagen lang feesten op de muziek van de beste djs ter wereld!. Na dat weekend had ik ook meteen besloten om nooit meer naar Dancevalley te gaan (N1 valt altijd in datzelfde weekend) Voortaan wordt het N1 :)
GREETZ!! |
|
|
|
|