|
Kerstpakket??!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| arj1o1 |
| geen krijg altijd een waardebon vande supermarkt waar ik werk vorig jaar van 35 gulden, die ik dan aan mijn moeder verkoop voor 35 gulden |
|
|
| Odyne |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
mwuhahahaa kneus! :D
Had je maar postbode moeten blijven!
In mijn uberptt pakket (waarmee het echt ing moeilijk was om mee naar huis te fietsen) zat:
Een vlieger
Een strandtent
Een mini-fm radio (ruilen Magrec?:D)
Een fles wijn uit Culemborg, Zuid Afrika
Een pak chocokoekies :wtf:
Vruchtensap
Ontbijtkoekrepen
Smeerroomkaas (best wel lekker eigenlijk)
Snoepies
Zak chips
Chocosticks
Kaaskoekjes
Potje tomatenpureesmurrie
Dat wast wel! |
woohoo, die heb ik ook!! (me is ook postbode) chococookies, snoepies en chocostick zijn al opgesnoept ;) :D |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by Odyne
woohoo, die heb ik ook!! (me is ook postbode) chococookies, snoepies en chocostick zijn al opgesnoept ;) :D |
In die chocosticks zat mint goor |
|
|
| Jesse |
Nou ik werk bij Ben (net als Optimus) en vorig jaar kreeg ik toch mooi VVV waardebonnen van 75 gulden...en dit jaar??
NOU jongens...hou je vast...
Een ijsmachine!
tja t gaat om de gedachte! ;)... |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Jesse
Nou ik werk bij Ben (net als Optimus) en vorig jaar kreeg ik toch mooi VVV waardebonnen van 75 gulden...en dit jaar??
NOU jongens...hou je vast...
Een ijsmachine!
tja t gaat om de gedachte! ;)... |
leuk cadeau man, heb m net thuis:) En heb jij vorig jaar bonnen gekregen? Bij mij in Den Haag kregen ze toen een blauw Swatch horloge met skipas erin (hebben ze verteld)
mijn Ben mailaccount is verwijderd:mad: |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Een vlieger
Een strandtent
Een mini-fm radio
Een fles wijn uit Culemborg, Zuid Afrika
Een pak chocokoekies JUMMIE
Vruchtensap
Ontbijtkoekrepen
Smeerroomkaas (best wel lekker eigenlijk)
Snoepies
Zak chips
Chocosticks :p
Kaaskoekjes
Potje tomatenpureesmurrie
|
2Teknikol: Ik vond ze erg lekker anders :p :D |
|
|
| Rinus |
| quote: | Originally posted by Raymond
Ik werk bij 's lands grootste kruidenier.......
Een flensjes pan
Flensjes meel/poeder
Bon bons
Schoudertas
Granberrie sap
Pate
En de rest ben ik vergeten........
Vond het niet echt veel, maar m'n ouders waren er blij mee :D |
Ook ik werk hier en vond het alweer niks dit jaar. Daarnaast krijgen wij ook altijd kerstbonnen en dat was maar 10 euro, voorheen 20.
Dus nee ben niet echt tevreden maar met de winstuitkering weer wel :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Een strandtent
|
neem mee naar IC:D kunnen we slapen op t station:D |
|
|
| @ddicted |
| Heb alleen een envelop gehad, mee €'s erin |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by Odyne
(me is ook postbode) |
verdorie zeg, ben ik net te laat met werken bij de ptt :(. M'n jaarcontract begint op 1/1/2003. Magoed, het zou ook niet eerlijk zijn als ik meteen al een pakket zou krijgen.
GreetZ jullie toekomstige Pieter Post |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by Odyne
woohoo, die heb ik ook!! (me is ook postbode) chococookies, snoepies en chocostick zijn al opgesnoept ;) :D |
AHA! Dus daar ken je je vriendje van! :D
Ruben, je bent echt de zoveelste TA postboje niet normaal man!
En idd die chocostokkies zijn goor met mint!
Tin Hoer! Als we die tent opzetten denken de zwervers dat we het leger des heils zijn en een gratis slaapplaats bieden man! Je kan nog beter een kartonnen doos meenemen :rolleyes: :D:D:D |
|
|
| Odyne |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
AHA! Dus daar ken je je vriendje van! :D
En idd die chocostokkies zijn goor met mint!
|
mn vriendje werkt bij een andere vestiging ;) en die chocosticks waren erg yummie, :p maar ze waren wel messy als je ermee ging knaaien :toothless die sjips waren pas ranzig.. bieslook en nog iets.. getver, bah...
ik vond t kerstpakket verder wel okee, ik vraag me alleen af wat ik met een vlieger moet.. (een brief schrijven voor mn moeder??) :D |
|
|
|
|