return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Kerstpakket??!! (pg. 5)
View this Thread in Original format
New Wave
quote:
Originally posted by Donna
stoepkrijt!!!

kut dat t regent:(


Neem je stoepkrijt mee bij volgend Nexus?
Gaan we tijdens set van Iris lekker krijten :p
Donna
Laten wij dat s ff gaan doen Tim,volgens mij zijn zij een vet stoepkrijt-team!
Vragen we Iris ff of ze tijdens der set ff een stilte wil inlassen zodat de aandacht dan ff op ons valt,vorige keer wist ik niet dat ze erop gerekent had en toen was die stilte dus een beetje klote;p:stongue:

Btw...wanneer is de volgende nexus weer want die gaak dus ECHT nie missen:)
Acidophilus
LIO Stage:

Fles Wijn - Merlot
Bijenkorf Bon van 75 EURO!!!

Supermarkt:

30 EURO waardebonnen

Waterleidingen Amsterdam:

Bierpakket (10 flesjes bier)
Kerststol

Niet slecht voor een student die wat bijverdient...
LightForce
Ach jullie krijgen allemaal nog wat....

Ik kreeg het geweldigste kerstcadeau niet :( Waarom niet?? Nou bedrijf ging 2 weken voor kerst Failliet!! En bedankt Max Foodmarket.. Had wel 1 van die navigatie systemen willen hebben als kerstcadeau :D staat leuk in de auto :) Oh ja nu moet ik ook nog achter me geld aan... Fijne kerst :S
blighty
Hi all,

In plaats van een kerstpakket zijn wij van de c1000 :) mee uit eten genomen bij de lokale BBq tent. Lekker eten en free drinks, kon er wel mee leven :D

Greetings,
Blighty
Valhalla
45 euro waardebonnetjes en 2 flessen rode vodka en 1 ammaretto.
Voordeel van een slijterij :D
Teknikol
quote:
Originally posted by LightForce
Ach jullie krijgen allemaal nog wat....

Ik kreeg het geweldigste kerstcadeau niet :( Waarom niet?? Nou bedrijf ging 2 weken voor kerst Failliet!! En bedankt Max Foodmarket.. Had wel 1 van die navigatie systemen willen hebben als kerstcadeau :D staat leuk in de auto :) Oh ja nu moet ik ook nog achter me geld aan... Fijne kerst :S


kijk dat je kerstpakket nie krijgt is nog niet eens zon heel probleem lijkt mij...maar je geld..?:whip: khoop voor je dat allus geregeld word
New Wave
quote:
Originally posted by Donna
Laten wij dat s ff gaan doen Tim,volgens mij zijn zij een vet stoepkrijt-team!
Vragen we Iris ff of ze tijdens der set ff een stilte wil inlassen zodat de aandacht dan ff op ons valt,vorige keer wist ik niet dat ze erop gerekent had en toen was die stilte dus een beetje klote;p:stongue:

Btw...wanneer is de volgende nexus weer want die gaak dus ECHT nie missen:)



ANJAA!!!! 15 Februari kenne we krijten!!! Zet het in je party agenda!!! gaan we effe helemaal los!!
Optimus
quote:
Originally posted by New Wave
ANJAA!!!! 15 Februari kenne we krijten!!! Zet het in je party agenda!!! gaan we effe helemaal los!!


IK NEEM MIJN BRUINE FLESJE MEEE!!!!

hmmm, moet alweer een nieuwe kopen ghehehe
Little Theseus
quote:
Originally posted by Optimus
hmmm, moet alweer een nieuwe kopen ghehehe


:conf: hoe kan het nou dat ie al bijna leeg is dan man! :conf:

magrec
Hehe deventer...

Preparty housewarming party @ harmen's place!!!:p :rolleyes: :D
Optimus
quote:
Originally posted by Little Theseus
:conf: hoe kan het nou dat ie al bijna leeg is dan man! :conf:


der was iemand die de hele ochtend en middag door snoof mwhehehe:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement