|
Kerstpakket??!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Optimus
waar werk jij? nog mensen nodig?:D |
Moet je bij de IKEA gaan werken, daar krijgen ze dit jaar een DVD speler als kerstpakket! |
|
|
| DJ Bazz |
| ik werk bij de supermarkt, ik heb nog iets gekregen. ik krijg het waarschijnlijk as zat. maar het zullen wel veel etenswaren zijn, die net niet overdatum zijn en puzzelboekjes van een paar maanden oud of dingen die hij verkeerd heeft besteld. tja zo is mijn baas dus! |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by Optimus
leuk cadeau man, heb m net thuis:) En heb jij vorig jaar bonnen gekregen? Bij mij in Den Haag kregen ze toen een blauw Swatch horloge met skipas erin (hebben ze verteld)
mijn Ben mailaccount is verwijderd:mad: |
ja ik had nog geen contract toen dus ik kreeg wat van Randstad..
maarre, das mooi kut van je mailaccount! |
|
|
| eieregooie |
| Dit jaar krijg ik helemaal niks! Vinnik nie erg ook eigenlijk... meestal gaat het grootste deel gelijk naar m'n ouders en de rest naar de vuilnisbak... Zelden dat er iets in zit dat je ook werkelijk gebruikt... Nee, geef me dan maar doekoes, koop ik er zelf wel wat leuks van :) |
|
|
| total woot |
ik krijg geen kerstpakket (denk ik) snik....
maar arbeidsvoorwaarden zijn wel: koopavond: eten op kosten vd baas, en iedere vrijdag bier (idem.)
en af en toe n spontaan bonusje :)
tis dus t hele jaar door kerst bij mij :p |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Moet je bij de IKEA gaan werken, daar krijgen ze dit jaar een DVD speler als kerstpakket! |
dat is nog eens een knallend kerst pakket :)
ik had un super de boer kerstpakket. zat aardig wat lekkers in. k ga het niet allemaal opnoemen. |
|
|
| Joost008 |
Ik werk bij de karwei en heb ook me kerstpakketje binnen (niet echt geweldig dit jaar moek zeggen) Vorig jaar kreeg ik een koffiezetapparaat:D literblik bier en nog wat snoep enzo voor parttimer wel redelijk vonnik.
Dit jaar een sporttas met inhoud:
voetbal, zak minimarsjes, handdoek, kerststol, zak met allemaal kleine zakkies chips en nog wat ander snoep enzo. |
|
|
| MaGiK54 |
| Nou ik heb toch wel een zakje met kerst chocolaatjes gehad, gvd gvd gvd weer geen kerstpakket, vuile gieren. Verleden jaar kregen we een banketstaaf voor heel het team, wankers. Doe dan helemaal niks, lijkt mij zo. Maar we hebben wel in november een 13de maand gehad dus eigenlijk moet ik niet zo klagen :D |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by arj1o1
geen krijg altijd een waardebon vande supermarkt waar ik werk vorig jaar van 35 gulden, die ik dan aan mijn moeder verkoop voor 35 gulden |
Mag toch hopen dat dat een geintje is...
Die geef je dan toch gewoon,kneus! |
|
|
| Spinnin Jack |
Ik was heel benieuwd wat ik dit jaar zou krijgen. Ik heb dit jaar een grote vlieger gekregen.
 |
|
|
| DJ Bazz |
heb em vandaag ook gekregen
het was nog minder dan ik had verwacht, maarja ik ben wel blij want ik krijg tenminste iets, wat ik dus totaal niet van m'n baas verwacht.
inhoud:
- bacardi 4-pack (Ik WoRdT eEn SlEtJe :D;):P )
- een flesje wodka grapefruit (die nieuwe soort)
- zak tijgernoten
- doosje snoep
- dove cream
- een of ander raar zakje chocola snoep
- nog een pak chocola
- een overheerlijke kerststol ;)
- uitnodiging voor een etentje, wat er al heeeeeeel lang aan zat te komen
al met al is het nog niet zo heel slecht |
|
|
| Donna |
stoepkrijt!!!
kut dat t regent:( |
|
|
|
|