|
מלחמה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
ושאני שומע אזעקה אני מוציא את ההארדיסק של כל המחשבים (עבודה קשה - 6)
ויורד למטה.. למקלט
|
חחחחח, גם אני כל האוסף שלי של איזה
18GB מוזיקה כמעט הכל טראנסים
לפחות המזרחית שלי צרוב :)
וגם איזה 8 ג'גה של פורנו, פעם היה הרבה יותר ....הייתי צריך לפנות מקום לטראנסים :) |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Flotser
חחחחח, גם אני כל האוסף שלי של איזה
18GB מוזיקה כמעט הכל טראנסים
לפחות המזרחית שלי צרוב :)
וגם איזה 8 ג'גה של פורנו, פעם היה הרבה יותר ....הייתי צריך לפנות מקום לטראנסים :) |
חיחיחי
מזל שיש לי מחשב נישא
צ'יקצ'ק שולף הכל עם בטרייה ל3 שעות ואני יכול להתחבר מהחדר האטום שלנו לאינטרנט
:D |
|
|
| Hell_Copter |
יש סיבה טובה מאוד למה המלחמה אם תהיה תהיה בינואר
בעיראק יש 50 מעלות חום בקיץ והמכשירים של ארצות הברית פשוט ימסו שם
וזה למה הם מחכים לחורף כדי לתקוף
במזג אוויר קשה יותר יהיה לעיראקים קשה יותר להתגונן
שימו לב שסופה במדבר הייתה גם בחודש ינואר |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יש סיבה טובה מאוד למה המלחמה אם תהיה תהיה בינואר
בעיראק יש 50 מעלות חום בקיץ והמכשירים של ארצות הברית פשוט ימסו שם
וזה למה הם מחכים לחורף כדי לתקוף
במזג אוויר קשה יותר יהיה לעיראקים קשה יותר להתגונן
שימו לב שסופה במדבר הייתה גם בחודש ינואר |
תראה
בקשר למכשירים אני בטוח שהם התפתחו קצת מאז שנות השבעים והמכשירים שלהם לא ימסו ב50 מעלות- אולי החיילים אבל המכשירים לא
ואתה יכול להגיד מלחמת המפרץ
רק שיתקפו כבר שיגמר ונקבל את החופש של כמה ימים שלנו
אני מקווה שזה לא יגרר למלחמה אזורית שסוריה תנסה..
חחח- מה שמצחיק זה שאם סוריה תנסה אז יהיה מאוד מצחיק
אולי מורן יודע על מה אני מדבר
:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
תראה
בקשר למכשירים אני בטוח שהם התפתחו קצת מאז שנות השבעים והמכשירים שלהם לא ימסו ב50 מעלות- אולי החיילים אבל המכשירים לא
ואתה יכול להגיד מלחמת המפרץ
|
אתה יודע בדיוק על מה אני מדבר... המכשירים לא ימסו אבל אני מדבר בעקרון!!
ואני לא יכול להגיד מלחמת המפרץ כי זה נקרא ככה מבחינת ישראל!!
מבחינת ארצות הברית זה סופה במדבר
וזאת מלחמה של ארצות הברית עם עיראק הייתה!!
אנחנו לא נלחמנו במיוחד... |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אני מקווה שזה לא יגרר למלחמה אזורית שסוריה תנסה..
חחח- מה שמצחיק זה שאם סוריה תנסה אז יהיה מאוד מצחיק
אולי מורן יודע על מה אני מדבר
:D |
:nervous:
אותי אישית זה ממש לא מצחיק, בכלל יש מזל שעדיין לא נכנסנו לסוריה למלחמה עם כל הקטע הזה של הואזני וחיזבאללה, בסוף אבל בכל מקרה נשלם על זה פי כמה כשככה נפגע אפקט ההרתעה שלנו
אם לא היה את המלחמה הזאתי בעיראק אני מאמין שהינו עושים מלחמה נגד סוריה בתקופה הקרובה, ומה מצחיק בזה אני לא מבין
:crazy:
כאילו הם לא כאלה אפסים |
|
|
| Hell_Copter |
| חיכיתי שתבוא מיכאל ותביא את האתר שלך דבקה :D |
|
|
| DjChook |
ניקון, עם כל הכבוד למורן (ולא לאקי סטרייק)
אתה שוכח שסוריה בכל זאת בעייתית
ולהכנס למלחמה איתה יהיה בעייתי שאנחנו כרגע נתעסק בהגנה בפני טילי קרקע קרקע
ומה עם יפול פה טיל כימי
נראה לך יהיה קל להגיע עם הכלים / אנוש לגולן להגן ? |
|
|
| NyKoN |
חן אתה באמת חושב שהצבא לא מוכן לזה?
נראה לך שלא חשבו על זה?
אתה בכלל מעלה על דעתך שצבא ישראל לא יהיה מוכן לכזה מצב של כל טיל כימי?
אתה יודע שחיילים נושמים גז מדמיע כמו אוויר בסוף האימונים שלהם?
אתה חושב שרק מורן ובמקרה הזה מיתר הם היחידים שילחמו בצפון?
מה? חיל האוויר לא יוריד בסיסים שלהם?
לא נראה לי שאתה מעריך נכון את צה"ל ואת הכח שיש לו |
|
|
| DjChook |
אהה ואלה, תקיפה מלאה על סוריה, זה משהו אחר
חוץ מיזה אני לא רואה את ישראל תוקפת את סוריה למה זה יגרור להשטלתות ישראלית על כל האזור,
למה אני חושש שמצריים לא תוכל להשאר אדישה ותכנס בנו גם
ובוא נגיד שממצריים יש המון מה לפחד |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אהה ואלה, תקיפה מלאה על סוריה, זה משהו אחר
חוץ מיזה אני לא רואה את ישראל תוקפת את סוריה למה זה יגרור להשטלתות ישראלית על כל האזור,
למה אני חושש שמצריים לא תוכל להשאר אדישה ותכנס בנו גם
ובוא נגיד שממצריים יש המון מה לפחד |
אבל מצרים בהסכם שלום איתנו...... |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by DjChook
אהה ואלה, תקיפה מלאה על סוריה, זה משהו אחר
חוץ מיזה אני לא רואה את ישראל תוקפת את סוריה למה זה יגרור להשטלתות ישראלית על כל האזור,
למה אני חושש שמצריים לא תוכל להשאר אדישה ותכנס בנו גם
ובוא נגיד שממצריים יש המון מה לפחד |
בוא נגיד שאם יקרה עוד מצב כמו מלחמת ששת הימים אז זה גם יגמר כמו מלחמת ששת הימים
ואנחנו לא תוקפים
אנחנו מגנים
:D |
|
|
|
|