|
מלחמה (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by oDrori
אתה מדבר על זה כאילו גם אזרחי ישראל ערוכים למתקפה כימית, למה לא, שיפגיזו אותנו... גז מדמיע... נו בחייך |
דבר ראשון
בקשר לגולדה המפגרת הזאת- יש הוכחות שהיא קיבלה מידע מודיעיני לפני שהתחילה המלחמה- אז אשמת מי זה שהיא בחרה להתעלם?
ובקשר למלחמה הכימית- אני לא יודע מה איתך אבל אני והמשפחה שלי קיבלנו מסכה עם פילטר ואטרופין בדיוק למקרה כזה
מוש אני מסכים איתך במאה אחוז בקשר לזה שאחרי המלחמה יהיה יותר טוב |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by NyKoN
דבר ראשון
בקשר לגולדה המפגרת הזאת- יש הוכחות שהיא קיבלה מידע מודיעיני לפני שהתחילה המלחמה- אז אשמת מי זה שהיא בחרה להתעלם?
ובקשר למלחמה הכימית- אני לא יודע מה איתך אבל אני והמשפחה שלי קיבלנו מסכה עם פילטר ואטרופין בדיוק למקרה כזה
מוש אני מסכים איתך במאה אחוז בקשר לזה שאחרי המלחמה יהיה יותר טוב |
דבר ראשון באמת גולדה יצאה מעפנה ...
דבר שני האטרופין שקיבלת שווה לתחת ...
דבר ראשון עכשיו שינו את המזרקים והוסיפו לאטרופין
סקופולומין ...
האטרופין לבד לא מגיע למוח והסקופולומין כן מגיע זה ההבדל ...
למזרקים החדשים קוראים
TA
תסתכלו - כתוב בצד ...
בכל אופן זה לא עוזר בכלל אחי אני מבין בחרא הזה
זה עוזר למישהוא שעוד לא נפגע
מישהוא שנפגע אפילו פצוע קל מהחומר הכימי המזרק יעזור
לו בדיוק ל10 דקות !!!
אתה מבין - זה משפיע רק לעשר דקות !!!
אני יכול לפרט אבל זה ישעמם אותכם מוות ... |
|
|
| DjChook |
| אז מה אתה מציע מורן |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by DjChook
אז מה אתה מציע מורן |
נו מה אתה חושב... אם יש מלחמה יש נפגעים... בשביל שלא יהיו נפגעים...
וחוצמזה, אין מצב שלווווכלם יהיה ערכה נגד מתקפה כימית |
|
|
| DjChook |
לאאא
מה הוא מציע במקום המזרק.. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
לאאא
מה הוא מציע במקום המזרק.. |
דבר ראשון המזרק טוב ל10 דקות מרגע ההפעלה
אני אומר שצריך להיות לכל אחד לפחות 3 מזרקים
כי זה זמן שכבר אפשר להגיע לבית חולים ...
חוץ מזה יש עוד המון דברים פשוט כל הענין הזה יקר מאוד
ואלו תרופות כל כך יקרות שגם לא מוכרים אותם בבתי מרקחת
וכאלה ... וגם בשימוש לא נכון הם נורא מסוכנות
תחשוב זאת המערכת עצבים שלך ...
קיצר יש אטרופין ויש סקופולמין
יש טוקסוגונין שאלוהים יודע למה לא מחלקים את זה לכולם
הוא תאכל'ס הכי חשוב
יש גם וואליום שעוזר לטיפול
יש פיריודיסטיגנין שזה כדורים מיוחדים
כל התרופות ביחד זה יוצר טיפול בערך נורמלי למתקפה ...
הבעיה היא שאין כסף ...
זאת התשובה שתמיד קיבלתי - אין לנו כסף לחלק את זה לכולם
ומקווים שב10 דקות האלה שהאטרופין עוזר
הפצוע יגיע לבית חולים כבר ...
יש גם אבקת פולר
יש במ"פים
יש המון דברים
המסכה והאטרופין זה טוב למי שלא נפגע ...
בונים יותר מדי על החדר האטום והמקלטים ... |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by luckystrike
דבר ראשון המזרק טוב ל10 דקות מרגע ההפעלה
אני אומר שצריך להיות לכל אחד לפחות 3 מזרקים
כי זה זמן שכבר אפשר להגיע לבית חולים ...
חוץ מזה יש עוד המון דברים פשוט כל הענין הזה יקר מאוד
ואלו תרופות כל כך יקרות שגם לא מוכרים אותם בבתי מרקחת
וכאלה ... וגם בשימוש לא נכון הם נורא מסוכנות
תחשוב זאת המערכת עצבים שלך ...
קיצר יש אטרופין ויש סקופולמין
יש טוקסוגונין שאלוהים יודע למה לא מחלקים את זה לכולם
הוא תאכל'ס הכי חשוב
יש גם וואליום שעוזר לטיפול
יש פיריודיסטיגנין שזה כדורים מיוחדים
כל התרופות ביחד זה יוצר טיפול בערך נורמלי למתקפה ...
הבעיה היא שאין כסף ...
זאת התשובה שתמיד קיבלתי - אין לנו כסף לחלק את זה לכולם
ומקווים שב10 דקות האלה שהאטרופין עוזר
הפצוע יגיע לבית חולים כבר ...
יש גם אבקת פולר
יש במ"פים
יש המון דברים
המסכה והאטרופין זה טוב למי שלא נפגע ...
בונים יותר מדי על החדר האטום והמקלטים ... |
וואו מורן אתה התחליף מספר 1 ל
national geographic
איזה גלולת שינה אתה אחי
ניסיתי לקרוא את זה באמת אבל ראיתי רק אותיות שלא התחברו |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MasterP
וואו מורן אתה התחליף מספר 1 ל
national geographic
איזה גלולת שינה אתה אחי
ניסיתי לקרוא את זה באמת אבל ראיתי רק אותיות שלא התחברו |
אחי זה מה שאני עושה בצבא ...
חלק מהאימון חובשים זה להכין אותם
לטיפול במקרה של ...
חוץ מזה תאכל'ס לי לא אכפת
שכולם ימותו לי בביית יש תרופות מכל הסוגים והמינים ...
:) |
|
|
| DjNumShum |
| מורן אז מה שאתה אומר זה שבמצב שנופח פה חל"כ כולנו מתים? |
|
|
| oDrori |
חחחחח
10 דקות אני תופס תמשפחה ומגיע לבית שלך מורן :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
מורן אז מה שאתה אומר זה שבמצב שנופח פה חל"כ כולנו מתים? |
לא להגזים
לא כולנו נמות אבל הנזק יהיה גדול בהרבה ממה שחושבים
שמע - העלתי הרבה שאלות לגבי הענין בפיקוד
אמרו לי כזה דבר
1. אין כסף לזרוק על תרופות שלא בטוח בכלל
שיצטרכו למה אף אחד לא יודע אם באמת יתקיפו בחל"כ
2. אם יתקיפו ואנשים יהיו בחדר האטום כמה שיותר מהר אז לא
ייפגעו ואז באמת לא ייצטרכו תרופות במילא
3. במקרה וייפגעו אמורים להגיע צוותי חרום לכל הפצועים תוך
10
דקות מקסימום ואז ל10 דקות האלה יש את המזרק אטרופין אוטומט ...
יש עוד הרבה סיבות אבל אלה הטיעונים העיקריים
יש עוד דברים קטנים כמו - אנשים לא יודעים להשתמש בתרופות האלה
והם מסוכנות בשימוש לא נכון ועוד כל מיני כאלה ...
אבל זה בולשיט ...
קיצר מה שאני אומר שהנזק לפצועים יהיה גדול
כי חאלאס על מי עובדים ? בחיים לא יגיעו לכל אלה שיהיו בחוץ ולא יספיקו להיכנס לחדר האטום תוך 10 דקות ...
ועודד אחי - בכייף אתה מוזמן
:) |
|
|
| Flotser |
ומאיפה כוסאמק אני צריך לדעת להזריק והכל, ואיך אני אדע אם הפצצה שנפלה לידי זה נשק כימי..
אני שומע פיצוץ אז אני מתחיל להזריק לכל החמולה?
:p |
|
|
|
|