return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
מלחמה
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
טוב מצטער רועי
עוד ט'רד פוליטיקה
אבל הפעם זה עולמי

מי שלא יודע אוטוטו יש מלחמה........

והולכים להפציץ גם אותנו


אז בנימה לא אופטימית במיוחד
אם יקרה משהו ,

אז רציתי להגיד
שהיה כאן כיף
ושיהיה לכם שמח בחיים
oDrori
גם לך אח שלי... מצטער קשה לי להדכא...
כל מקרה, בלי שום רצון לשנות נושא, אני רק צריך תגובה אינפורמטיבית אחת...

כל מקרה, בעוד שבוע שיעור חינוך בכיתה שלי על הבחירות ואני אמור להיות זה שמייצג את שינוי. אז אני צריך פרטים על העמדה שלהם, המצע, תמונות של סלוגנים ופליירים וכו'. בקיצור, נראה לי שאם מישהו יוכל לספק לי אתר שלהם זה יספיק... רשמתי את זה כאן במקום לפתוח על זה טרד...
DjChook
shinui.org.il

אני לא מאמין !!!
מי שקרא מעריב היום

ש"ס אמרו ששינוי הם כמו נאצים
והסיסמאות של שינוי דימו אותם לסיסמאות של הנאצים משנות השלושים

ועוד טומי לפיד ניצול שואה

נשבע לכם אני רואה חרדי
שואל אותו מה הוא מצביע, שומע ש"ס

יש מכות

אני הייתי בהלם, אין בושה במדינה הזאתי

בקשר למלחמה, עד שאני לא שומע אזעקה אני לא נכנס לפאניקה
ושאני שומע אזעקה אני מוציא את ההארדיסק של כל המחשבים (עבודה קשה - 6)
ויורד למטה.. למקלט

חוץ מיזה אני חושב שעדיין הכל דיבורים
גם אמרו ש"בטוח יתקפו בנובמבר"
luckystrike
אם תסתכלו בט'רדים מלפני כמה חודשים תראו שכבר אז
כתבתי ינואר מתחילה התקפה !!!
מידע מודיעני חבר'ה :)


ומוש - בקשר למלחמה אני רק ינצל את זה להגיד שוב שאם אתם צריכים תרופות נגד
חומרי לחימה כימיים וכל מיני סוגי אב"כ למיניהם

תרימו טלפון !
מחירים מיוחדים !!! נפלנו על הראש !!!
NyKoN
חחח
קרעת אותי עם ההארדיסקים חן

קיצר
אני אישית שמחתי על המלחמה כי בתכלס זה תירוץ מצוין להיכנס בפלסטינים המסריחים האלה סוף סוף בלי אף אחד שיציק לנו ואני בטוח שארה"ב תשמח להסחת דעת נחמדה מהארץ
אבל אתמול שמעתי את הכל שוב- והפעם אני די פוחד כי זה נשק כימי ונשק כימי עובר באוויר ומגיע תוך שניה לכל הארץ וזה מלחיץ
אני מקווה שלא יקרה כלום ושאם אני הולך למות לפחות אני אאנוס איזה כוסית לפני שאני מת :D
luckystrike
quote:
Originally posted by NyKoN

אני מקווה שלא יקרה כלום ושאם אני הולך למות לפחות אני אאנוס איזה כוסית לפני שאני מת :D


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:crazy:

דרך אגב באמת לגבי הנשק הכימי -
אם מישהוא רוצה שיעורים פרטיים על התמגנות ועל ההשפעות
גם כן אני מוכר !!!

חבר'ה בעל הביית השתגע !
מבצעים רק היום !!!
שיעור של שעתיים במחיר שעה !
TranceGiant
Surely the Americans will wait until after you elections on January 28th..But afterwards there's war 101%.
MoSH_MaN
אני שמעתי שזה יהיה ב15 בינואר

מידע מודיעיני
:p
TranceGiant
Place your bets please ;)
MoSH_MaN
lol ! :stongue: :crazy:

Last make a pool in the chillout section ! :p

TranceGiant
already done, check out the polls forum :disbelief
DjNumShum
quote:
Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:crazy:

דרך אגב באמת לגבי הנשק הכימי -
אם מישהוא רוצה שיעורים פרטיים על התמגנות ועל ההשפעות
גם כן אני מוכר !!!

חבר'ה בעל הביית השתגע !
מבצעים רק היום !!!
שיעור של שעתיים במחיר שעה !


שלום אני רוצה 2 מהאבקת פודרה הזאת לא זוכר איךקוראים לה
וגם תביא חלק מהכדורים האלה
ושתי חליפות מיגון בקשה
כמה זה?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement