|
מלחמה
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
טוב מצטער רועי
עוד ט'רד פוליטיקה
אבל הפעם זה עולמי
מי שלא יודע אוטוטו יש מלחמה........
והולכים להפציץ גם אותנו
אז בנימה לא אופטימית במיוחד
אם יקרה משהו ,
אז רציתי להגיד
שהיה כאן כיף
ושיהיה לכם שמח בחיים |
|
|
| oDrori |
גם לך אח שלי... מצטער קשה לי להדכא...
כל מקרה, בלי שום רצון לשנות נושא, אני רק צריך תגובה אינפורמטיבית אחת...
כל מקרה, בעוד שבוע שיעור חינוך בכיתה שלי על הבחירות ואני אמור להיות זה שמייצג את שינוי. אז אני צריך פרטים על העמדה שלהם, המצע, תמונות של סלוגנים ופליירים וכו'. בקיצור, נראה לי שאם מישהו יוכל לספק לי אתר שלהם זה יספיק... רשמתי את זה כאן במקום לפתוח על זה טרד... |
|
|
| DjChook |
shinui.org.il
אני לא מאמין !!!
מי שקרא מעריב היום
ש"ס אמרו ששינוי הם כמו נאצים
והסיסמאות של שינוי דימו אותם לסיסמאות של הנאצים משנות השלושים
ועוד טומי לפיד ניצול שואה
נשבע לכם אני רואה חרדי
שואל אותו מה הוא מצביע, שומע ש"ס
יש מכות
אני הייתי בהלם, אין בושה במדינה הזאתי
בקשר למלחמה, עד שאני לא שומע אזעקה אני לא נכנס לפאניקה
ושאני שומע אזעקה אני מוציא את ההארדיסק של כל המחשבים (עבודה קשה - 6)
ויורד למטה.. למקלט
חוץ מיזה אני חושב שעדיין הכל דיבורים
גם אמרו ש"בטוח יתקפו בנובמבר" |
|
|
| luckystrike |
אם תסתכלו בט'רדים מלפני כמה חודשים תראו שכבר אז
כתבתי ינואר מתחילה התקפה !!!
מידע מודיעני חבר'ה :)
ומוש - בקשר למלחמה אני רק ינצל את זה להגיד שוב שאם אתם צריכים תרופות נגד
חומרי לחימה כימיים וכל מיני סוגי אב"כ למיניהם
תרימו טלפון !
מחירים מיוחדים !!! נפלנו על הראש !!! |
|
|
| NyKoN |
חחח
קרעת אותי עם ההארדיסקים חן
קיצר
אני אישית שמחתי על המלחמה כי בתכלס זה תירוץ מצוין להיכנס בפלסטינים המסריחים האלה סוף סוף בלי אף אחד שיציק לנו ואני בטוח שארה"ב תשמח להסחת דעת נחמדה מהארץ
אבל אתמול שמעתי את הכל שוב- והפעם אני די פוחד כי זה נשק כימי ונשק כימי עובר באוויר ומגיע תוך שניה לכל הארץ וזה מלחיץ
אני מקווה שלא יקרה כלום ושאם אני הולך למות לפחות אני אאנוס איזה כוסית לפני שאני מת :D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אני מקווה שלא יקרה כלום ושאם אני הולך למות לפחות אני אאנוס איזה כוסית לפני שאני מת :D |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:crazy:
דרך אגב באמת לגבי הנשק הכימי -
אם מישהוא רוצה שיעורים פרטיים על התמגנות ועל ההשפעות
גם כן אני מוכר !!!
חבר'ה בעל הביית השתגע !
מבצעים רק היום !!!
שיעור של שעתיים במחיר שעה ! |
|
|
| TranceGiant |
| Surely the Americans will wait until after you elections on January 28th..But afterwards there's war 101%. |
|
|
| MoSH_MaN |
אני שמעתי שזה יהיה ב15 בינואר
מידע מודיעיני
:p |
|
|
| TranceGiant |
| Place your bets please ;) |
|
|
| MoSH_MaN |
lol ! :stongue: :crazy:
Last make a pool in the chillout section ! :p |
|
|
| TranceGiant |
| already done, check out the polls forum :disbelief |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:crazy:
דרך אגב באמת לגבי הנשק הכימי -
אם מישהוא רוצה שיעורים פרטיים על התמגנות ועל ההשפעות
גם כן אני מוכר !!!
חבר'ה בעל הביית השתגע !
מבצעים רק היום !!!
שיעור של שעתיים במחיר שעה ! |
שלום אני רוצה 2 מהאבקת פודרה הזאת לא זוכר איךקוראים לה
וגם תביא חלק מהכדורים האלה
ושתי חליפות מיגון בקשה
כמה זה? |
|
|
|
|