|
OT: Hur långa är ni? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Nyx |
185  |
|
|
| Connector |
| jag är 190 massiva cm lång. :gsmile: |
|
|
| Gaby |
| Jag e typ jättekort om 160 är kort ... 155 he he he he |
|
|
| x-dream |
Jag som trodde att jag var kortast....
165 är jag.... |
|
|
| robstar |
Ja e 173 cm lång (lr kort kanske man ska säga) :nervous:
Ta! |
|
|
| muffgreven |
| 1.75 jag tror att medellängeden för normal svensken är 175 |
|
|
| Trance Christer |
| 1.88 är jag |
|
|
| Vizay |
| jag e fortfarande längst so far *stolt* :D |
|
|
|
|