|
OT: Hur långa är ni? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| muffgreven |
| quote: | Originally posted by Vizay
jag e fortfarande längst so far *stolt* :D |
hmmm ok men alltså jag är 1.75 så jag är nog längst ... alltså visst pratar vi om midje mått :D |
|
|
| Treo |
| tillräckligt/lagom (har inte mätt på flera år) |
|
|
| Vizay |
| muffgreven: om vi snackar midjemått ligger jag nog i lä mot de flesta....smal som fan :p |
|
|
| muffgreven |
| quote: | Originally posted by Vizay
muffgreven: om vi snackar midjemått ligger jag nog i lä mot de flesta....smal som fan :p |
hehe ok :) ska börja träna igen nu har haft uppehåll ett tag nu .. börjar känna hamburgarna hänga :( |
|
|
| AnD |
| quote: | Originally posted by robstar
Ja e 173 cm lång (lr kort kanske man ska säga) :nervous:
Ta! |
vi skulle kunna vara tvillingar ;)
1,73 här med |
|
|
| OracaZ |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Är 177cm
178 Enl. passet
Ni andra verkar ju vart Holländare i ert förra liv... as många där som e långa. |
bra att nån är i rätt längd... 177 jag oxo |
|
|
| SWE_TRANCE |
inte bara jag som är kort då... :)
Mäter ca 168cm över marken, ganska så kort men jag mår bra för det! |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
vizay, ne ja vet inte vad ja trodde :) hehehe
reveal, 172 känns rätt bara....killar vill ha längre tjejer... |
killar vill ha längre tjejer... nja.. det vet jag inte.. inte jag iallafall.. eller det beror på. dem flesta tjejer som jag har tyckt varit snygga på senaste tiden har varit sådär någorlunda kort och varit brunett... :)
herregud vizay.. kunde aldrig tänka mig att du va 1.95.. ingen anning varför jag inte trodde det... men jaja.. nu vet man iallafall att det e dig man ser om man e i sthlm och ser en lång jävel stå bland trance musiken :)
jag e mellan 1.85 - 1.90.. vet inte riktigt hur lång jag e.. var längesen jag mätte mig |
|
|
| Vizay |
jag vill ha längre tjejer...men de kan bero på att jag e så jävla stor så :D
dbl det spelar ingen roll om du ser en lång jävel bland trancemusiken eller på plattan eller nånstans i stan....jag brukar nå över dom flesta oavsett var jag är ;) |
|
|
| OracaZ |
| quote: | Originally posted by Vizay
jag vill ha längre tjejer...men de kan bero på att jag e så jävla stor så :D
dbl det spelar ingen roll om du ser en lång jävel bland trancemusiken eller på plattan eller nånstans i stan....jag brukar nå över dom flesta oavsett var jag är ;) |
det är inte längden vertikalt som räknas...utan längden horisontelt :D |
|
|
| Vizay |
| oracaz: så du e 17x cm på bredden.....fluffigt :p *peta i magen* ;) |
|
|
|
|