|
OT: Hur långa är ni?
|
View this Thread in Original format
| reveal |
lite mer av den goda varan OT :)
hur långa är ni? och hur lång måste man vara för att passa in på "kort", "normallång" eller "lång"?
"lille reveal" som nån visst sa... tssss... ;)
jag e iaf 180, så nu vet ni vem ni ska leta efter på trancefester :p |
|
|
| Vizay |
| jag e 1.95...kanske lite längre...har inte mätt mig på ett tag....så när ni ser ett huvud komma dansandes över alla andras så ere förmodligen jag ;) |
|
|
| reveal |
| jävlar! 1.95 är fan inte kort alltså!! |
|
|
| Vizay |
nope de e ganska långt faktiskt...passade när jag spelade basket också kan jag medela :D
men de har sina nackdelar också....finns t.ex. inte många tjejer som har en längd över 1.80 (iaf har jag inte hittat några) :p så det kan bli lite krångligt.....mitt ex va 1.59 :stongue: :stongue: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Vizay
mitt ex va 1.59 :stongue: :stongue: |
nådde upp till naveln eller? :crazy: :stongue: :stongue: ;) |
|
|
| Glorie |
ja vet iaf... vad kort, normallång å lång e för tjejer...
:)
sen får väl nån annan svara på för killar :p
~För tjejer~
< 160 = KORT
160-175 = NORMAL
> 175 = LÅNG
själv e ja 167 ;) skulle gärna vart... 172 men ja får ha på mig höga skor eller nåt
Vizay, .. d trodde ja inte ;) :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
själv e ja 167 ;) skulle gärna vart... 172 men ja får ha på mig höga skor eller nåt |
hur kommer man fram till att just 172 är en bra längd? |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Glorie
Vizay, .. d trodde ja inte ;) :) |
vaåd så du trodde jag va värsta dvärgen eller what? :p
mind å endre kan iaf intyga att jag e relativt lång ;) |
|
|
| Glorie |
vizay, ne ja vet inte vad ja trodde :) hehehe
reveal, 172 känns rätt bara....killar vill ha längre tjejer... |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Glorie
vizay, ne ja vet inte vad ja trodde :) hehehe
|
ohh de där lät ju bra....nu känns allt mycket stabilare :p
du måste typ trott jag va en galen pervers liten dvärg som springer runt å antastar allt med 2 ben och 2 armar :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
Är 177cm
178 Enl. passet
Ni andra verkar ju vart Holländare i ert förra liv... as många där som e långa. |
|
|
| ShyTrance |
| Jag e 1.73 rätt så kort faktiskt.... |
|
|
|
|