return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
God jul! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Glorie
God Jul på er

ja e sjukt kramsjuk...jobbigt :(
träffade som tur var tre kompisar i dag..så ja fick krama av mig lite

missa inte Weises sista framträdande på julafton bara
Dioxys
förra året skiljde sig mina föräldrar på min födelsedag (annandagen, 26:e dec), fick reda på det sista veckan i skolan innan jullovet...

och nu första dagen på jullovet får man reda på att flickvännen vill göra slut :/ julen har tappat all sin charm för mig.. svårt att komma in i julstämmningen tycker jag :(

men men :) önskar er iaf alla en GOD JUL :) hoppas då fan er blir bättre än min :D
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
*spontan reaktion*HA ha ha ha ha :haha:


Jo ni... tänkte faktiskt på det tidigare idag.... farsan till pöjken är en metal rocks lyssnare al´a Creed/Metallica stil...

KLart grabben ska lära sig lyssna på Trance... ser ingen annan utväg
Men först har jag syrran som ska skolas in... när dom vuxit upp kan man ju säga att jag känner ju då dom kända producenterna som går under namn på TA vizay, dbl, Dioxys... och DJs som Endre, Connector osv osv.
Alla små kids blir ju impade av sånt å vips så är dom TAkids ha ha ha

.../ Steve me loiden


jäkligt bra idé du... måste se till att få min lillebrorsa på 10 och min lilla syrra på 5 att lyssna på trance nu..
när jag e hos mamma så brukar min lilla syrra alltid vilja lyssna på min minidisk.. och gissa vad jag har på den... just det, heavy metall. :) eller inte.. trance såklart

tråkigt att höra Dioxys :(
Dioxys
här hemma är det väll jag som spelar musik mest.. har två st små syrror som jag försöker lära upp lite, men går kanske inte så bra! :(

men men, de är uppväxta här i väsby, så vad mer kan man göra.. :whip: :whip:
största utav dem har precis boket biljetter till iron maiden konsert :rolleyes:

hjälp mig!! :D :toothless :D
Vizay
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
när dom vuxit upp kan man ju säga att jag känner ju då dom kända producenterna som går under namn på TA vizay, ...


*host* säkert *harkel* :p :rolleyes:


fan va jobbigt dioxys....verkar inte som julen är tursam alls mot dej :/
Glorie
dioxys......usch va tråkigt...
när föräldrarna skiljer sig e det som de hugger benen av sina barn

det e så min pappa brukar likna det...å så kändes d för mig

julen e ingen högtid för mig längre alltså...men det kanske ändras när ja får familj igen?

tråkigt me tjejen..va ska man säga?
Kjaaam på dig
Dioxys
hehe, tänkte precis så med. det blir säkert ändring när man själv skaffar barn sen! :)

*kjaaaamizz* ;)
SteveTranz4ever
Dioxys>>> Jag vet hur det känns... dagen då jag fyllde 20 dog min mormor.... dagen då jag fyllde 22 gick officiellt föräldrarnas skiljsmässa igenom eftersom det var årskifte....
Fyller ju år på självaste nyårsafton :p

Men du kan skatta lycklig för att du fyller på en bra dag... det är ju inte bara din födelsedag den 26e det är ju min namnsdag då.... nej inte menlösabarns dag utan det är ju STEFAN som har namnsdag då... å de heter ju jag :)

Men du ärligt... du bor ju i väsby.... har förmodligen en Väsby brud.... lär från mig... dom e fan inge å ha :)

God Jul på dig å alla andra / Stefan
Dioxys
Hehe va snällt av dig steffo ;) Men den läxan lärde jag mig tidigt :toothless

Kom på nu också att jag kan fan inte komma på mycket bra med väsby alls :D (enligt mig då) :rolleyes:

Hehe, tack iaf för uppmuntran, uppskattat :D

å GOD JUL på alla än en gång :crazy: :tongue3 :happy2:

:haha: ho ho ho
Gaby
KRAM PÅ ER ALLA!!

God Jul ;)

AC.
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Men du ärligt... du bor ju i väsby.... har förmodligen en Väsby brud.... lär från mig... dom e fan inge å ha :)



BWHAHAHAHAH, Det var fan mig det roligaste jag läst på länge
Glorie
quote:
Originally posted by Dioxys
hehe, tänkte precis så med. det blir säkert ändring när man själv skaffar barn sen! :)


det lovar ja att det blir :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement