return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
God jul! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Trance Christer
jag får önska alla en god jul GOD JUL på er alla !!
ShyTrance
GOD JUL! allihopa :D

http://hem.passagen.se/tranceandtechnoserver1/jul.jpg << en grejj som jag gjorde:D kolla!
Aendy
quote:
Originally posted by ShyTrance
GOD JUL! allihopa :D

http://hem.passagen.se/tranceandtechnoserver1/jul.jpg << en grejj som jag gjorde:D kolla!


Funkar sådär...
dbl
passagen har inte direkt länkning... suger.. så byt antingen ut namnet till namn.txt eller .x tror jag funkar också eller lägg till ett mellanslag efteråt när ni klickar på adressen

ser ju trevlig ut.. du som ritat björnen??
ShyTrance
okay får försöka fixa det..
nope jag har inte ritat björnen :) jag inte så duktig :P

quote:
Originally posted by dbl
passagen har inte direkt länkning... suger.. så byt antingen ut namnet till namn.txt eller .x tror jag funkar också eller lägg till ett mellanslag efteråt när ni klickar på adressen

ser ju trevlig ut.. du som ritat björnen??
Aendy
quote:
Originally posted by ShyTrance
nope jag har inte ritat björnen :)


Är inte det en Mirandabjörn... realtivt passande namn för en trancebjörn iaf...
Dioxys
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

KLart grabben ska lära sig lyssna på Trance... ser ingen annan utväg
Men först har jag syrran som ska skolas in... när dom vuxit upp kan man ju säga att jag känner ju då dom kända producenterna som går under namn på TA vizay, dbl, Dioxys... och DJs som Endre, Connector osv osv.
Alla små kids blir ju impade av sånt å vips så är dom TAkids ha ha ha


hehe, du har lyssnat på min låt?? :) spontanreaktion: :):):):)
NordLight
God jul !

NordLight
mindshooter
Idag ere juuuulafton...hoppas ni får fina trance-paket!
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mindshooter
Idag ere juuuulafton...hoppas ni får fina trance-paket!
Ha ha på tal om det så får ju du i skrivande stund ett trance paket av mig över ICQ.... TC videon som jag redigerade färdigt igår... du blir först att syna den....

GOD JUL ALLE BARN

mindshooter
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ha ha på tal om det så får ju du i skrivande stund ett trance paket av mig över ICQ.... TC videon som jag redigerade färdigt igår... du blir först att syna den....

GOD JUL ALLE BARN


Bästa trance-paketet utan snack om saken :)

20 minuter kvar till öppning ;)
reveal
antar att man man kommer att kunna dra den från stäväs ftp sen?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement