|
God jul! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| kurai |
| god jul also from me and my friend from Sköppje |
|
|
| Vizay |
| god jul kurai (youre still the weird one ;)) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by kurai
god jul also from me and my friend from Sköppje | Kurai ... the one and only
:gsmile: |
|
|
| kurai |
| I love you swedish monkeys :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by kurai
I love you swedish monkeys :D | Ahh good one... thanks :haha: |
|
|
| Endre |
hmmm....julen, vilken skit tid :(
fick:
Video (till mitt rum) + ny data + små skit som pengar, perfym och sånt krims krams.
nu stundar nyår och sen tillbaka med nya friska tag, hej hopp vad det går...hmm
|
|
|
| Mystoz |
| god jul alla svensk ta :D bättre sent en aldrig! |
|
|
| SteveTranz4ever |
...tomten är världens sämsta make. Kommer bara en gång om året... och då i
skorstenen. |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Endre
hmmm....julen, vilken skit tid :(
|
vaffö säger du så? :( |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by Glorie
vaffö säger du så? :( |
jo, för att många kan inte fira jul, t.ex. hemlösa, och många bara super sig fulla och bråkar med släkten och nära vänner på högtider.
Julen är svenskarnas höjdpunkt på alkohol försäljning.
|
|
|
| Vizay |
jag håller med endre lite granna faktiskt....julen är bara till för dom som har råd.....kan inte va kul att vara hemlös på julen...
men du kan ju inte klaga över det du fick iaf endre om man nu ska va lite materialistisk ;) |
|
|
|
|