return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
God jul! (pg. 5)
View this Thread in Original format
kurai
god jul also from me and my friend from Sköppje
dbl
god jul kurai :)
Vizay
god jul kurai (youre still the weird one ;))
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by kurai
god jul also from me and my friend from Sköppje
Kurai ... the one and only

:gsmile:
kurai
I love you swedish monkeys :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by kurai
I love you swedish monkeys :D
Ahh good one... thanks :haha:
Endre

hmmm....julen, vilken skit tid :(

fick:

Video (till mitt rum) + ny data + små skit som pengar, perfym och sånt krims krams.


nu stundar nyår och sen tillbaka med nya friska tag, hej hopp vad det går...hmm
Mystoz
god jul alla svensk ta :D bättre sent en aldrig!
SteveTranz4ever
...tomten är världens sämsta make. Kommer bara en gång om året... och då i
skorstenen.
Glorie
quote:
Originally posted by Endre

hmmm....julen, vilken skit tid :(


vaffö säger du så? :(

Endre
quote:
Originally posted by Glorie
vaffö säger du så? :(


jo, för att många kan inte fira jul, t.ex. hemlösa, och många bara super sig fulla och bråkar med släkten och nära vänner på högtider.

Julen är svenskarnas höjdpunkt på alkohol försäljning.
Vizay
jag håller med endre lite granna faktiskt....julen är bara till för dom som har råd.....kan inte va kul att vara hemlös på julen...

men du kan ju inte klaga över det du fick iaf endre om man nu ska va lite materialistisk ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement