|
"פרוייקט "גאמא
|
View this Thread in Original format
| ripcurl |
שמעו חברה,
קיבלתי זימון מאיתור חמ"ן לפרוייקט
לפי מה שהבנתי זה העלית החדשה של יחידת המחשבים של צה"ל
הכל מקרה
הייתי מעוניין לדעת אם מישהו הגיע לשם
ואם מישהו יודע פרטים לגבי מה הפ מחפשים
מה להדגיש בידע
תודה מראש;) |
|
|
| DjChook |
אני יודע ואני יודע :)
אוקיי אז ככה
קודם כל זה הטופ של הטופ של המחשבים
אבל ממש, רק אם אתה באמת ברמה גבוהה בתכנות ובהכל אתה יכול להגיע לשם
אחרי שאתה מזין את הנתונים ומגיע למבחנים , זה לא כמו המבחנים לתלפיות / חמן שחקים
זה אומנם 9 שעות שבהם יש לך
שאלון 300 אם לא מילית כבר
מבחן במדעי המחשב
ואז קבל שוס
מבחן שלם על
אסמבלר !!!
מי לעזאזל יודע אסמבלר ?!
דקה וחצי אחרי תחלית המבחן יותר מחצי הלכו
בעיקרון הכל קשור למחשבים, ולא תמצא שם שאלות בנושאים של פיסיקה כימיה ומדעים מדויקים כמו שיש בחמן שחקים,
בעיקרון מאד סודי הכל
תשמע בהתחלה יש התכנסות של כל מי שהגיע למבחנים, גם של חמן שחקים וגם של פרויקט גמא
והמפקד שואל כזה
מי כאן זומן לחמן שחקים
90 אחוז מצביעים
ומי לפרויקט גמא
יש רק כמה ידיים
ואז הוא מחייך כזה
קיצר אחי, אתם ה-ת-ו-ת-ח-י-ם
עכשיו בוא נגיד את זה ככה:
שגיא , קודו , מהפורום, זומן למבחנים אבל האדיוט שכח לבוא, ופסלו אותו
אבל יש לי חבר מהכיתה , שכבר שם, יעני הוא כבר עבר את הראיון אישי שאחרי שהוא עבר את המבחנים
הוא אחד התותחים שיש בתכנות ככה שידעתי שהוא יעבור
אם אתה רוצה לדעת עוד פרטים אני אשאל אותוו, זה מה שהוא סיפר לי פלוס מינוס |
|
|
| ripcurl |
תודה רבה רבה אחי
הוספת לי המון
ודווקא באסמבלר אני תותח!!!!!!!
אני עובד עם אסמבל כל הזמן
(ברובוטיקה)
התיכנות של הרובוט הוא באסמבלר...
אז אין לי בעיה עם זה
אני מקווה שילך טוב
ואם אתה יכול להשיג לי עוד פרטים זה יהיה נחמד |
|
|
| DjChook |
הבנתי אותך אחי
אז סבבה אם ככה :)
בכל מקרה, זה מה שיש לי להוסיף לך כרגע
אני אדבר איתו ביום ראשון ונראה
באיזה שלב אתה נמצא כרגע ? |
|
|
| Flotser |
הקקות אפילו לא העבירו אותי לשלב השני, אמרו לי במענה הקולי:
"נמצאו מועמדין מתאימים יותר"
:rolleyes:
וכמו שסיפרתי קודם אני ממש אדיוט ואמרתי בראיון האישי של הצו ראשון שאני אתנגד אם ישימו אותי בקרבי-
מה שלא נכון, סתם אמרתי את זה כמו קוף
אז עכשיו אני גם לא התקבלתי למחשבים, וגם ידפקו באיזה יחידה קרבית חרא
עם אנשים מסריחים
אז נדפקתי משני הכיוונים,
ההורים שלי רוצים עתודה, אבל מה הסיכוי לזה היום
:crazy: |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by DjChook
הבנתי אותך אחי
אז סבבה אם ככה :)
בכל מקרה, זה מה שיש לי להוסיף לך כרגע
אני אדבר איתו ביום ראשון ונראה
באיזה שלב אתה נמצא כרגע ? |
אני רק בשלב הזימון הראשוני |
|
|
| Sniper |
ממממ אני קיבלתי זימונים לפני חודשיים ככה אם אני לא טועה
אבל לא עניתי כי זה צריך להמשיך ללמוד שנה
ואני לא רוצה.. אז פשוט לא עניתי:P |
|
|
| DjChook |
אהה זה נראה לי נורא מאוחר עכשיו,
הוא עשה את זה כבר לפני חודשיים בערך
OH WELL...
בכל מקרה, כמו שאמרתי, אני אדבר איתו יום ראשון |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אהה זה נראה לי נורא מאוחר עכשיו,
הוא עשה את זה כבר לפני חודשיים בערך
|
יכול להיות שזה כמה מועדים של בחינה
אני יודע לדוגמה שבתלפיות לא כל ה 1500 נבחנים באותו יום
זה מחולק לאיזה 4 מועדים שונים |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יכול להיות שזה כמה מועדים של בחינה
אני יודע לדוגמה שבתלפיות לא כל ה 1500 נבחנים באותו יום
זה מחולק לאיזה 4 מועדים שונים |
הרבה הרבה יותר מ-4
אני יודע על לפחות 5 מועדים שהיו ואני בטוח שהיו עוד
בשחקים גם היו מלא מועדים |
|
|
| DjChook |
ברור שיש
מספר מועדים
אבל עדיין, יש תקופות
אני הייתי בטוח שזה ככה הולך בסביבות נובמבר |
|
|
| ripcurl |
וואלה אין לי מושג
האמת שזה לא כזה חשוב
אני רק שמח שקיבלתי את הזימון
זה עושה טוב על הלב
;) |
|
|
|
|