|
A State of Trance Top 20(02) Results! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| itamarsan |
כן תאמת גם אני התאכזבייי מהחירותת שם כמו רובכם
זה מזעזע לצעריי:(:(:(:( |
|
|
| MoSH_MaN |
1 Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiesto Remix)
מגיע לו מקום ראשון
2 Gouryella - Ligaya
יותר מידי גבוה
אישית
3 Solar Stone - Solar Coaster
היה צריך להיות לפניו
10 Driftwood - Freeloader
בעעעעעעע
11 Cosmic Gate - The Truth (FC Remix)
בעעעעעעעעעעעעעעע
16 Jurgen Vries - The Theme
בעעעעעעעעעעעעעעעעע!!!!
3 שירים שלא היו צריכים בכלל להיות
וזה בעיקרון מה שאני מתמקד עליו
sliverbath
In My Memory (Airwave Remix)
Seven Cities...
אלה דווקא בסדר
אבל אכזבה גדולה |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
2 Gouryella - Ligaya
יותר מידי גבוה
אישית
3 Solar Stone - Solar Coaster
היה צריך להיות לפניו
10 Driftwood - Freeloader
בעעעעעעע
11 Cosmic Gate - The Truth (FC Remix)
בעעעעעעעעעעעעעעע
16 Jurgen Vries - The Theme
בעעעעעעעעעעעעעעעעע!!!!
|
חחחח בקלות הייתי מעיף אותם מהרשימה..
:whip: |
|
|
| Hell_Copter |
the theme
לפי דעתי לא רק שמגיע לו להיות שם אלא מגיע לו להיות הרבה יותר גבוה!!!!
ולמרות שזה יצא רק עכשיו גם
kansai - rococco
מתאים לשם... הוא מזה מזכיר לי את דה ט'ים |
|
|
| MoSH_MaN |
בעעעעע מה יש לך מ
The Theme
דרן טייט שאני מת עליו איכזב אותי
אתה קולט שהוא קרא לו ככה בשם הולנדי
כי הוא חשב שהוא יצליח יותר
$$$ |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
בעעעעע מה יש לך מ
The Theme
דרן טייט שאני מת עליו איכזב אותי
אתה קולט שהוא קרא לו ככה בשם הולנדי
כי הוא חשב שהוא יצליח יותר
$$$ |
The Theme
באמת מסחרי מבחינתי אבל אין אצלי שורת תכנות שאומרת שאסור לאהוב מסחרי ודווקא אני מאוד אוהב אותו.
דארן לא רשם את זה כדי לעשו עוד כסף, הוא רשם את זה כדי שאחרי שיתברר שזה הוא וזה יהיה להיט הוא יגיד
"תראו מזה, אני רק נותן לכם שם של הולנדי ואתם מתנפלים כמו בהמות"
...
זה ביקורת אחי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
בעעעעע מה יש לך מ
The Theme
דרן טייט שאני מת עליו איכזב אותי
אתה קולט שהוא קרא לו ככה בשם הולנדי
כי הוא חשב שהוא יצליח יותר
$$$ |
לא אכפת לי מהשם ההולנדי או לא... אכפת לי מהטראק עצמו
וזה טראק מדהים לפי דעתי
אם שמעת אותו במסיבה היית מבין על מה אני מדבר!!
ונזכרתי בעוד טראק שאני לא בטוח שהוא 2002... אבל חפיף
Orion - See Me Here
אחד הטראקים האפיק טראנס היותר טובים ששמעתי בחיים שלי |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא אכפת לי מהשם ההולנדי או לא... אכפת לי מהטראק עצמו
וזה טראק מדהים לפי דעתי
אם שמעת אותו במסיבה היית מבין על מה אני מדבר!!
ונזכרתי בעוד טראק שאני לא בטוח שהוא 2002... אבל חפיף
Orion - See Me Here
אחד הטראקים האפיק טראנס היותר טובים ששמעתי בחיים שלי |
יצא ב2001
ו
THE THEME
ממש לו משהו.......
ועודד אתה מדבר שטויות
אתה כאילו מנסה לעשות אותו צדיק
אם כמה שאני אוהב אותו
הוא חשב שהוא יותר יצליח עם יהיה לו שם הולנדי ככה הוא ירוויח יותר
ולא בשביל להראות להם....:haha: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
יצא ב2001
ו
THE THEME
ממש לו משהו.......
|
איך אז אמרת?!
זאת דעתי אז אין לך זכות לבקר אותה.??? |
|
|
| DjChook |
תגידו לי מה נסגר איתכם
רועי זה לא שהוא אמר
"יווווו איזה מעפן אתה איך אתה יכול לאהוב את זה"
הוא בסך הכל אמר שזה לא משהו
יעני הוא חושב שזה לא משהו |
|
|
| MoSH_MaN |
עזוב אני ינסח את זה אולי שוב
רועי מה יש לך מ
THE THEME
לדעתי זה ממש לא משהו |
|
|
| oDrori |
| מוש עם דארן טייט זה אחרת לדעתי כי הבחור עד עכשיו לא עשה צעד אחד לכיוון הכסף, עשה את מה שהוא אוהב, אפילו שחל יגידו שהקטע עם אנג'ליק היה לכיוון המסחרי. אני מאמין שהוא קודם כל עשה את הטראק כדי לעשות משהו קצת שונה, עם אוירה אחרת ממה שהוא עושה בד"כ, אח"כ חשב איך לקרוא לזה והגה את הרעיון של להוציא את זה תחת יורגן וריס, ועוד הדביק לזה שם באותה הרוח שיתאים |
|
|
|
|