|
A State of Trance Top 20(02) Results! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
עזוב אני ינסח את זה אולי שוב
רועי מה יש לך מ
THE THEME
לדעתי זה ממש לא משהו |
אז אני יענה...
אני חושב שזה טראק מדהים!!!
המלודיה ממש ממש ממש יפה |
|
|
| MoSH_MaN |
בסדר
אני לא חושב ככה
אבל אל תגיד לי שאני לא מכבד את הדעה שלך
כי לא אמרתי שום פעם משהו כזה ולא עשיתי לך
תראה שכמעט כולם חושבים שזה קקי,זה לא משנה
לדעתי אכזבה גדולה הטופ 20 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
בסדר
אני לא חושב ככה
אבל אל תגיד לי שאני לא מכבד את הדעה שלך
כי לא אמרתי שום פעם משהו כזה ולא עשיתי לך
תראה שכמעט כולם חושבים שזה קקי,זה לא משנה
לדעתי אכזבה גדולה הטופ 20 |
אבל זה כל הקטע
אני אומר אני אוהב את זה אתה אומר זה גרוע
אני אומר בסדר סבבה זה מה שאתה חושב אני עדיין אוהב את זה
אתה אומר לי עוד פעם זה גרוע
ולא אכפת לי מה כולם חושבים.. אני אוהב את זה
שמע אחי ליגאיה לא היה מגיע אצלי למקום שני... זה אני יכול להגיד לך
וסאוט'רן סאן בחיים לא היה מקום ראשון
אבל זה מה יש
גם אני התאכזבתי מהמצעד הזה אבל חפיף |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שמע אחי ליגאיה לא היה מגיע אצלי למקום שני |
ראסמי גם אצלי הוא היה לוקח :p
או בעצם היה מקבל מקום שני אחרי
Far From In Looooooooooooooooooove
תנו כבוד גבירותיי ורבותיי...
?10 מישהו פה מסכים איתי שמגיע לו לפחות מקום בטופ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
ראסמי גם אצלי הוא היה לוקח :p
או בעצם היה מקבל מקום שני אחרי
Far From In Looooooooooooooooooove
תנו כבוד גבירותיי ורבותיי...
?10 מישהו פה מסכים איתי שמגיע לו לפחות מקום בטופ |
יש מצב...
ועודד יא חתיכת נבלה!!
מכניס לי מילים לפה אה .... ;)
שאני לא יכניס לך איזה משהו אחר בטעות :D |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יש מצב...
ועודד יא חתיכת נבלה!!
מכניס לי מילים לפה אה .... ;)
שאני לא יכניס לך איזה משהו אחר בטעות :D |
[נזכר בקטע מחומות של תקווה]
מה שאתה מכניס אליי לפה לא יוצא משם! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
[נזכר בקטע מחומות של תקווה]
מה שאתה מכניס אליי לפה לא יוצא משם! |
תזהר ממני
אתה עוד תדמם מהתחת!!! :stongue: |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תזהר ממני
אתה עוד תדמם מהתחת!!! :stongue: |
אם זה התשוקה שלך
:p
זוכר את המשפט של מה שנכס לפה? זה תקף גם לכאן!
מלשות אני לא מפליץ משהו משהו |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
דארן לא רשם את זה כדי לעשו עוד כסף, הוא רשם את זה כדי שאחרי שיתברר שזה הוא וזה יהיה להיט הוא יגיד
"תראו מזה, אני רק נותן לכם שם של הולנדי ואתם מתנפלים כמו בהמות"
...
זה ביקורת אחי |
צודק ...
לטיאסטו רמיקס באמת מגיע מקום ראשון
אין מה לעשות הפקה מושקעת רצח שינוי גמור מהמקור
והוא הפך את זה ללהיט ... פשוט עיבוד ענננק ווקאל מדהים ...
לליגאיה לא מקום שני ולדעתי גם לא חמישי ...
פלסטיק בוי הייתי מעלה , קוסמיק גייט הייתי מוריד ומוציא החוצה ...
טיאסטו איירוויב רמיקס הייתי מעלה ...
הרמיקס של היבר אנד היימר מדהים בדיוק איפה שהוא
צריך להיות ...
את יורגן ורייס גם הייתי מעלה ...
ועוד כמה שינויים |
|
|
| MoSH_MaN |
נחמד שאתם עושים אותו תלית שכולה תכלת כי אחרי מה שאני שמעתי אני ממש בספק
הוא הרגיש שהוא יצליח יותר עם יהיה לו שם הולנדי - זה מה שאמרו בכתבה |
|
|
| elad11 |
4 Strings - Into The Night (4 Strings Remix)
?מה נסגר איתם
זה של 2001
חוצמזההההה.......
שאם כבר......אז
Coast to Coast Vocal Remix
לוקח אותו..
-----
אצלי הרשימה היתה קצת יותר שונה.....
יש פה קטעים שהגזימו לפי דעתי בדירוג שלהם
היו כ"כ הרבה תותחים השנה, שלחלק מהם אין את הכבוד הראוי
להיות בטופ 20...
אצלי
Mauro Picotto - Bangkok
היה בטוח בשלישיה הראשונה...
אבל זה סגנון שונה לאללה ממה שיש שם..... |
|
|
| §chop¥ |
לפי דעתי הוא די שכח את
flutlicht-the_fall
Cosmic Gate feat. Jan Johnston - Raging (Flutlicht
dave_202_and_phil_-_green_legends_(club_mix)
TALLA 2XLC - Can You Feel The Silence (B1 Flutlicht Remix)
a1-jamx_and_de_leon_-_mind_made_up__original_mix-bmi
ועוד מלאאאאאאאאא טראקים טובים |
|
|
|
|