return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
A State of Trance Top 20(02) Results!
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
http://www.arminvanbuuren.net/


חברה אתם חייבים להכנס ולראות תתוצאות אני מוכרח להגיד שאם אני יעשה מצעד שכזה לפי הטעם שלי בלבד יהיו לא מעט טראקים שנכנסו שם גם במצעד שלי
הקיצר אהבתי מאוד תתוצאות ואני רוצה לדעת מה אתם חושבים על המצעד

איזה טראק הפתיע אותכם בכניסה גבוהה
(אצלי הופתעתי מ Driftwood - Freeloader מקום 10! למה???(

האם אתם מסכימים לגבי טראק השנה... (אצלי הוא לפחות בחמישיה הפותחת של השנה וזה כולל תטראקים שלא הופיעו ברשימה שהוצגה שם באתר למי שזוכר..)

איזה טראק זעזע אותכם שלא הופיע שם...(אני עדיין מזועזע מזה שאין ייצוג לגרין קורט ושרייגינג של קוסמיק גייט לא נכנס.. ואני מניח שאם אני יחשוב קצת אני יזדעזע עוד אבל סה"כ סבביישן של מצעד)


ועוד כל מיני תגובות שונות

קיצר כנסו לפה....
http://www.arminvanbuuren.net/ :tongue3
DjChook
בונא ממש בחירות טובות

אני בכייף יכול פלוס מינוס להגיד שזה שלי
Hell_Copter
ממש מוזר לי ש
4 strings - diving
מופיע שם בשני רמיקסים... ועוד בלי הרמיקס של קוסמיק גייט שלדעתי הרבה יותר טוב משל היבר והאמר...

עוד הערה היא בקשר לדה טרוט'... לא חשבתי יגיע לכזה מקום בחיים

הייתי מביא ל
the theme
מקום הרבה יותר גבוה

ויש עוד כמה דברים אבל אין לי כוח לכתוב...
אם מישהו יגע בהם אני יגיב
oDrori
הרבה אכזבה מבחינתי... הרמיקס של קורסטן לקוסמיק לא היה צריך להיות שם,
Far From In Love
The Answer (Scarab)
Free (S&G)

לא היו שם בכלל
NyKoN
אני מאוכזב מהתוצאות..
סת'רן סאן מקום ראשון????!
איזה זין...
DjChook
quote:
Originally posted by NyKoN
אני מאוכזב מהתוצאות..
סת'רן סאן מקום ראשון????!
איזה זין...


למה ציפית ? זה היה ברור
NyKoN
quote:
Originally posted by DjChook
למה ציפית ? זה היה ברור


אולי לך...
אני לא אהבתי את סת'רן סאן...
אם דריפטווד היה לוקח מקום ראשון הייתי מרוצה
:D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
למה ציפית ? זה היה ברור


ת'אמת לא במיוחד
אני אישית חושב שיש טראקים הרבה יותר טובים מסאוט'רן סאן השנה...
אפילו תאמינו או לא רפטור יותר טוב מבחינתי
אם אפשר להכליל את זה השנה... (ארמין רמיקס)... ולמרות שיש בטראק הזה משהו עדיין יש יותר טובים
DjChook
משהו מוזר
FERRY
קיבל 100 קולות
ועדיין הוא איזה מקום 14 במקום 7

נראה לי ארמין לא מת על השיר :)
NyKoN
quote:
Originally posted by DjChook
משהו מוזר
FERRY
קיבל 100 קולות
ועדיין הוא איזה מקום 14 במקום 7

נראה לי ארמין לא מת על השיר :)



לא הבנת את הניקוד אחי
יכול להיות ש100 אנשים הצביעו לו אבל שמו אותו בחרא מקום..
המיקום לא עובד לפי מספר הקולות אלא לפי הניקוד של המקום שהצביעו לו

Sniper
ואללה לדעתי מצעד בן זונה
למרות של
solarcoster
ו
Lethal Industry
Cafe Del Marco V
הייתי מעלה כל אחד בשלב למעלה
גם סילברבאט' צריך להיות יותר למעלה
בעיקרון רוב הטראקים שאהבתי ביותר השנה
נמצאים שם:P
Rising
איזה תוצאות מסריחות...
איכזבו אותי
כמה חרא יא אללה..:wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement