|
Nu System F Album (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| quote: | Originally posted by luckystrike
נראה מה ייצא כן אבל אני מוכן לשים כסף ... |
אתה קצת מוגבל באמצעים לא?
:p
חוצמזה, איך בדיוק נקבע מנצח?
קיצ תן תכסף וזהו |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אתה אומר שזה יתעלה על
IN MY MEMORY ???
שמע אני מקווה שזה יגיע לרמה של זה
אבל אני לא מאמין ...
אין כמו אין מי ממורי
המון ייחוד המון גיוון ועיבודים מושקעים
הוא עבד על האלבום הזה המווווון המון זמן ...
נראה מה ייצא כן אבל אני מוכן לשים כסף ... |
מסכים איתך!
ילא אני שם כסף
ובקשר ל
flight 643
שזה יצא איך התלהבתי
אפילו פתחתי ט'רד חח
http://tester.tranceaddict.com/foru...p?threadid=5816 |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מסכים איתך!
ילא אני שם כסף
|
יאללה עודד תתערב איתי ועם מוש ...
איך נקבע ?
אנערף ? אולי הצבעה פה בפורום ? |
|
|
| Flotser |
אני ילד רע ושוכח לבקר, אבל סתם כשראיתי את המילים
האלבום של
2003
אהם....
הייתי חייב להגיב
בפברואר יוצא (אני נורא נורא מקווה) האלבום החדש של איפקטד
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
:wtf: :wtf: :wtf:
ויש באתר שלהם דומאות של שירים שיהיו שמה וזה ענק, אדיר, הם מלכים,
זה זה יהיה אלבום השנה.
תודה ולהתראות:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Flotser
אני ילד רע ושוכח לבקר, אבל סתם כשראיתי את המילים
האלבום של
2003
אהם....
הייתי חייב להגיב
בפברואר יוצא (אני נורא נורא מקווה) האלבום החדש של איפקטד
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
:wtf: :wtf: :wtf:
ויש באתר שלהם דומאות של שירים שיהיו שמה וזה ענק, אדיר, הם מלכים,
זה זה יהיה אלבום השנה.
תודה ולהתראות:crazy: :crazy: :crazy: |
I See Myself Remix OMFG I DIE! |
|
|
| oDrori |
| לא מורן, זה לא דרך טובה לקבוע קודם כל כי אין מיי ממורי כבר קיים איזה שנה וכולם כבר אוהבים אותו וייקח זמן עד שהאלבום של קורסטן ייתפוס גם כזה מעמד וחוצמזה שרוב הפורום הישראלי נטוי מראש לטובת טיאסטו |
|
|
| DjChook |
כן מיכאל, מוש הפנה אותי לשם
גם אני מת שהוא יצא
וואו פברואר חודש מטורף
C AND C
INFECTED
WAR :)
ובטח עוד הפתעות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אמממ
LOOK HERE
:
ובאמת הוא פחות - פעיל ...
|
אוקיי ציטטת אאת המשפט האחרון של הפוסט שלי
אבל התעלמת משני המשפטים שלפני!!
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אבל גם אם יצא זה לא אומר שיהיה גרוע
הוא מסוגל להכין טראקים לשני דיסקים בשנה מושקעים שעדיין יצאו איכותיים
|
|
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
וחוצמזה שרוב הפורום הישראלי נטוי מראש לטובת טיאסטו |
דווקא לפי הלך הרוחות פה זה לא בדיוק ככה ...
אנערף ... |
|
|
| MoSH_MaN |
hmmmmmmmm
כמו שאמרו זה נשמע שונה מהפקות קודמות ...
קצת צ'יז |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
hmmmmmmmm
כמו שאמרו זה נשמע שונה מהפקות קודמות ...
קצת צ'יז |
צ'יז לא מודד רמה של טראק, הוא מודד יחס של קהל לטראק |
|
|
|
|