return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Nu System F Album (pg. 3)
View this Thread in Original format
oDrori
quote:
Originally posted by luckystrike
נראה מה ייצא כן אבל אני מוכן לשים כסף ...

אתה קצת מוגבל באמצעים לא?
:p

חוצמזה, איך בדיוק נקבע מנצח?

קיצ תן תכסף וזהו
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by luckystrike
אתה אומר שזה יתעלה על
IN MY MEMORY ???

שמע אני מקווה שזה יגיע לרמה של זה
אבל אני לא מאמין ...
אין כמו אין מי ממורי
המון ייחוד המון גיוון ועיבודים מושקעים
הוא עבד על האלבום הזה המווווון המון זמן ...

נראה מה ייצא כן אבל אני מוכן לשים כסף ...


מסכים איתך!

ילא אני שם כסף


ובקשר ל
flight 643
שזה יצא איך התלהבתי
אפילו פתחתי ט'רד חח
http://tester.tranceaddict.com/foru...p?threadid=5816
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מסכים איתך!

ילא אני שם כסף




יאללה עודד תתערב איתי ועם מוש ...
איך נקבע ?
אנערף ? אולי הצבעה פה בפורום ?
Flotser
אני ילד רע ושוכח לבקר, אבל סתם כשראיתי את המילים
האלבום של
2003

אהם....
הייתי חייב להגיב
בפברואר יוצא (אני נורא נורא מקווה) האלבום החדש של איפקטד

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
:wtf: :wtf: :wtf:

ויש באתר שלהם דומאות של שירים שיהיו שמה וזה ענק, אדיר, הם מלכים,
זה זה יהיה אלבום השנה.

תודה ולהתראות:crazy: :crazy: :crazy:
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Flotser
אני ילד רע ושוכח לבקר, אבל סתם כשראיתי את המילים
האלבום של
2003

אהם....
הייתי חייב להגיב
בפברואר יוצא (אני נורא נורא מקווה) האלבום החדש של איפקטד

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
:wtf: :wtf: :wtf:

ויש באתר שלהם דומאות של שירים שיהיו שמה וזה ענק, אדיר, הם מלכים,
זה זה יהיה אלבום השנה.

תודה ולהתראות:crazy: :crazy: :crazy:



I See Myself Remix OMFG I DIE!
oDrori
לא מורן, זה לא דרך טובה לקבוע קודם כל כי אין מיי ממורי כבר קיים איזה שנה וכולם כבר אוהבים אותו וייקח זמן עד שהאלבום של קורסטן ייתפוס גם כזה מעמד וחוצמזה שרוב הפורום הישראלי נטוי מראש לטובת טיאסטו
DjChook
כן מיכאל, מוש הפנה אותי לשם
גם אני מת שהוא יצא

וואו פברואר חודש מטורף

C AND C
INFECTED
WAR :)

ובטח עוד הפתעות
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
אמממ
LOOK HERE
:


ובאמת הוא פחות - פעיל ...


אוקיי ציטטת אאת המשפט האחרון של הפוסט שלי
אבל התעלמת משני המשפטים שלפני!!

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אבל גם אם יצא זה לא אומר שיהיה גרוע
הוא מסוגל להכין טראקים לשני דיסקים בשנה מושקעים שעדיין יצאו איכותיים
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
וחוצמזה שרוב הפורום הישראלי נטוי מראש לטובת טיאסטו


דווקא לפי הלך הרוחות פה זה לא בדיוק ככה ...
אנערף ...
oDrori
w0000000000000000000000000000000000000000000000000000t

יריית פתיחה:

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=82775


Tjooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon

MoSH_MaN
quote:
Originally posted by oDrori
w0000000000000000000000000000000000000000000000000000t

יריית פתיחה:

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=82775


Tjooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon


hmmmmmmmm
כמו שאמרו זה נשמע שונה מהפקות קודמות ...


קצת צ'יז
oDrori
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
hmmmmmmmm
כמו שאמרו זה נשמע שונה מהפקות קודמות ...


קצת צ'יז


צ'יז לא מודד רמה של טראק, הוא מודד יחס של קהל לטראק
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement