return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Nu System F Album (pg. 4)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
נו בסדר
:D
אמרתי שזה קצת צ'יז
קצ'י כזה.....

חבל
oDrori
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
נו בסדר
:D
אמרתי שזה קצת צ'יז
קצ'י כזה.....

חבל


לא יודע אם חבל כי מה שגורם לצ'יז זה מלודיה שלדעתי מדהימה... ואם היה משנה אותה מי יודע, אולי היה נעלם חלק מהכח... מזכיר לי במשהו את הרמיקס של ניו אנרג'י לסאנבליינד
MoSH_MaN
הכוח של
system f
חסר
זה סתם מלודי

סולסייט מדהים........ מלא בכוח
luckystrike
שמע בפעם הראשונה ששמעתי את הסאמפל אמרתי לעצמי

"מהההה ???? איזה גועל מה זה הצ'יזי הזול הזה ?"

אבל עכשיו הקשבתי לזה כמה פעמים
דווקא נחמד
כרגיל לא מחדש יותר מדי אבל לא נשמע כמו שמוש אמר יענו
הפקה של סיסטם אף ...

אנע ארף ... נחמד ...

קיצר נקווה שמה שהבחור שם אמר נכון :


quote:
Originally posted by babbel
Well Ferry always said that the System F album was going to be abit commercial and that the album under his own name was going to be deeper.

I hope he sticks to that promise
Hell_Copter
לא שמעתי את הסאמפל כי אין לי כוח... אבל בקרוב זה ישתחרר אז אין מה לדאוג :)

ומוש... קודם כל זה סולסטיס ולא סולסייט
ודבר שני זה טראק מאוד ישן של פרי שרק השתחרר לפני כמה שבועות
זה לא שהרגע הוא הכין אותו... אז זה שייך עוד לסיסטם אף הישן
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לא שמעתי את הסאמפל כי אין לי כוח... אבל בקרוב זה ישתחרר אז אין מה לדאוג :)

ומוש... קודם כל זה סולסטיס ולא סולסייט
ודבר שני זה טראק מאוד ישן של פרי שרק השתחרר לפני כמה שבועות
זה לא שהרגע הוא הכין אותו... אז זה שייך עוד לסיסטם אף הישן


הוא לא אמר שזה חדש
לדעתי סתם נתן דוגמא שהיא גם דוגמא טובה לטראק
אחר של סיסטם שהיה איכותי יותר ביחס לסאמפל ...

אבל עדיין צריכים לחכות חבל ככה לדבר באוויר ...
MoSH_MaN
לא אמרתי שזה חדש.....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
לא אמרתי שזה חדש.....


לא אמרת שזה חדש.. בזה אתה צודק... אבל התייחסת לטראק החדש של סיסטם אף כאילו זה מאותה תקופה של סולסטיס...
הרי אנשים משנים טיפה סגנון בתקופות זמן לא?
ראה ערך טייסטו
MoSH_MaN
נו בסדר?!

אז?
מה שאני אומר שזה שונה מהפקות שונות....
וזה לא ממש טוב

ובדרך כלל שלאנשים יש
aliases
אז הם עושים לכל אחד סגנון .... ככה שצריך להיות בערך אותו סגנון

זה פשוט די מלודי ציז' שמאכזב
oDrori
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ובדרך כלל שלאנשים יש
aliases
אז הם עושים לכל אחד סגנון .... ככה שצריך להיות בערך אותו סגנון

זה די לא קשור לנושא, אבל לשמות שונים יש שתי סיבות ולאחת מהם יש 2 השפעות, לפי הרצון:

קודם כל בתחילת דרכו למשל,, פרי הוציא מלא טראקים והחתימו אותם במלא לייבלים. זכויות יוצרים לא אפשרו לו להפיק תחת אותו שם בלייבלים שונים וזאת התקופה היותר מרובת אליאסים שלו.

עכשיו שהוא בטסונאמי קבוע, הסיבות להוצאת אליאסים פחות ידועים היא שככה אנשים לא יגידו "אה זה קורסטן והוא עושה טראנס זול בוא נזרוק את זה" , למשל במקרה של
Pocket Damage
לפעמים, כמו במקרה של
Punk
הוא דווקא רוצה להראות שהוא מסוגל לעוד ושיפסיקו עם ה
Pidgeon Holing
ולדעתי
Together
הוא לגמרי סיסטם אף סטייל... מזכיר לי מאוד את
Out of The Blue

luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
ולדעתי
Together
הוא לגמרי סיסטם אף סטייל... מזכיר לי מאוד את
Out of The Blue


האמת אני באמת שומע דיי הרבה את הסאמפל המסריח הזה
נחמד לאלללה
אמרו לי שבמלא יש כניסה מטרופת ...
יש בזה קצת מ
THE LOVE I LOST ...
שפרי הוציא תחת
EAST WEST
...

לא יודע למה קצת מזכיר לי ...

סה"כ נשמע נחמד אחרי כמה פעמים
נחכה לאורגינל
oDrori
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=86550


לזה חיכיתי!

יש תגובות וציפיות?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement