return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
Nu System F Album
View this Thread in Original format
oDrori
Yeah baybay!

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=82217

סופסוף תאריך שחרור... אלבום השנה לאלפיים ושלוש!
luckystrike
PSHHHH

THANKS FOR THE INFO :)
MoSH_MaN
מקווה שזה יהיה טוב
Sniper
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מקווה שזה יהיה טוב


אין מצב שהוא לא יהיה טובבב:P
לדעתי כן
Hell_Copter
כן פרי מביא אותה :D

השמועות אומרות שגם יצא בקרוב אלבום שלו תחת השם פרי קורסטן
בנוסף לזה של סיסטם אף
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כן פרי מביא אותה :D

השמועות אומרות שגם יצא בקרוב אלבום שלו תחת השם פרי קורסטן
בנוסף לזה של סיסטם אף


כן שמעתי את זה ודיי התאכזבתי ...
למה שאמן עובד על יותר מדי אלבומים לא יכול לצאת
מזה דבר טוב מדיי ...
וחלק מהטראקים לא מושקעים מספיק ...

נקווה שזה לא יהיה ככה ...

אני אוהב שאמן משקיע הרבה באלבום אחד ואז מוציא אותו ...

כמו טיאסטו עם מי ממורי ופיוידי עם פוליטיק אוף דאנסינג ...

ואני מסכים עם מה שההוא כתב שם :

and, btw, this looks like an upcoming pile of poo. "ignition, sequence, start" is that dj jean - the launch ? let's just hope the tracks are as good as the old system f works..
oDrori
quote:
Originally posted by luckystrike
ואני מסכים עם מה שההוא כתב שם :

and, btw, this looks like an upcoming pile of poo. "ignition, sequence, start" is that dj jean - the launch ? let's just hope the tracks are as good as the old system f works..


זה בטח פשוט יהיה טראק בסגנון שחור זה הכל.

ובקשר לחוסר השעה וכו, האלבום של פרי נראה לי צריך לצאת עוד כמה חודשים טובים ככה שאין טעם בפאניקה. שני האלבומים הולכים כנראה להיות מגוונים בסטייל אז מורן תפסיק להתבכיין!
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
זה בטח פשוט יהיה טראק בסגנון שחור זה הכל.

ובקשר לחוסר השעה וכו, האלבום של פרי נראה לי צריך לצאת עוד כמה חודשים טובים ככה שאין טעם בפאניקה. שני האלבומים הולכים כנראה להיות מגוונים בסטייל אז מורן תפסיק להתבכיין!


היי היי אני מת על קורסטן סעמק !
אני מקווה שיהיה באמת אלבום טוב ... רק לדעתי יהיה ככה
2-3
טראקים שיתפסו חזק והשאר בררה ...

חוץ מזה הבנתי שרובם יהיו אדיט ככה שזה גם בעסה ...
Hell_Copter
15 טראקים מלאים לא נכנסים בדיסק
ככה שברור שהרוב אדיט
אבל בכל ארטיסט אלבום זה ככה...
גם לא כל השירים הכי מושקעים בכל אלבום
זה מה יש

נתנחם בזה שפרי תותח
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
15 טראקים מלאים לא נכנסים בדיסק
ככה שברור שהרוב אדיט
אבל בכל ארטיסט אלבום זה ככה...
גם לא כל השירים הכי מושקעים בכל אלבום
זה מה יש

נתנחם בזה שפרי תותח


בואנה זה ממש לא נכון אחי !
תקשיב לאלבום של טיאסטו !

זוכר כמה שקט היה ממנו לפני שהוא הוציא את
FLIGHT 643 ???

הוא חרש באולפן וקרע את התחת על האלבום הזה ותראה איזה תוצאה
פצצה !!! לא שמעו ממנו כמה יותר מכמה חודשים ופתאום הוא הוציא
את פלייט כהכנה לאלבום ! תראה איזה גיוון ואיזה השקעה !
השתלם לו העבודה ...
אני עדיין זוכר איך באתר הזה
TRANCEGATE
היה כתבה על "השקט של טיאסטו" ואז פתאום יצא הטראק
שלו פלייט 643...

ובאלבום שלו גם יש טראקים ארוכככככים וכולם בפול וירז'ון !!!

פרי תותח זה נכון ואני מקווה מאוד שיהיה אלבום טוב
אבל לדעתי מה שאני צופה זה כמה טראקים ככה שתיים שלוש שיתפסו
והשאר לא משהוא ...

חוץ מזה שתמיד אפשר לעשות אלבום עם פחות שירים
אבל שיהיה גרסאות מלאות ויותר השקעה
ועוד משהוא אפשר תמיד להוציא אלבום כפול מה הבעיה ?

MoSH_MaN
אבל אתם עדיין יורדים על טיאסטו
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אבל אתם עדיין יורדים על טיאסטו


תגדיר אתם !
לא אמרתי מילה אחת

סה"כ העלתי זיכרונות על טיאסטו של פעם ...
מצידי שיעבור לפרוגרסיב שיהיה כמה שיותר איכותי
עד עכשיו לדעתי הוא בסדר גמור בתחום

פשוט אני מאמין שזה לא מה שהוא צריך לעשות ובייחוד לא
אחרי מה שהוא אמר על טכנו ופרוגרסיב
...

ומה היה הקטע הזה שלו לשים טכנו פתאום ?

אין מה לעשות גם לו יש תקופות רעות ...
יורדים עליו חזק בחו"ל פה בפורום ...

שים לב שטיאסטו יש לו ליין קבוע של סט ! יענו
הוא מתקלט אותו סט בדיוק ופעם בחודש משנה משהוא קטן ...
אותו טראקליסט בסדר שונה עם שינויים קלים מאותו מאגר
במשך חצי שנה !
ופעם בחצי שנה הוא כאילו משנה ליין - עושה שינוי רציני ברשימת טראקים
ונשאר עם הסט החדש הקבוע ...
מבין למה אני מתכוון ?



קיצר - אני מעריץ את הבן אדם אבל גם לו יש קטעים דפוקים ...
אין על פיוידי :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement