return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
אין לי מה להגיד: העולם כל כך כל כך קטן!!!!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
ripcurl
דיי דיי דיי
כל ט'רד שנפתח פה הופך לריב

ואיכשהו רועי
אתה תמיד באמצע שלו
עזבו שטויות

בוא נדבר על אחות של מוש במקום
:D :crazy: :haha:
nesher
סתם שאני יידע רועי ואלונה
כל הקטע הזה זה סתם חברות וירטואלית
או שבאמת היה לכם קטע
כי אין לי שמץץ
MoSH_MaN
חחחח עזוב סתם משחקים משחקים מפגרים

:crazy: :disbelief j/k

ואסף זהר ממניייייייי
ripcurl
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חחחח עזוב סתם משחקים משחקים מפגרים

:crazy: :disbelief j/k

ואסף זהר ממניייייייי


או ש..?
אבא שלך ידקור אותי שוב?:p
Tarantula
quote:
Originally posted by nesher
סתם שאני יידע רועי ואלונה
כל הקטע הזה זה סתם חברות וירטואלית
או שבאמת היה לכם קטע
כי אין לי שמץץ


חחחחחחחח.....:p :D
אממממ...
הוא החבר הדמיוני לשעבר:D


אבל רועיי... זהר ממני.. עדיין יש לי את הזכויות שלי עליך!@#$$:p :D
nesher
quote:
Originally posted by Tarantula
חחחחחחחח.....:p :D
אממממ...
הוא החבר הדמיוני לשעבר:D


אבל רועיי... זהר ממני.. עדיין יש לי את הזכויות שלי עליך!@#$$:p :D


ומה עם חבר אמיתי? רוצה שאני ישלח תמונה שלי?
שיהיה לך על מה לשפשף בלילות?
אחותי
אם רק היית גרה באיזור נורמלי
ולא בסוף העולם ושמאלה זה רמאללה
יאללה
=]
בואי נגיד, כבר יש לך נקודת זכות את כולנו
את אוהבת טראנסים , זה כבר יתרון
הבחורה היחידה שאני מכיר שאוהבת טראנס, חוץ ממך , מושלמת לאללה
אם הייתי יוצא איתה הייתי עוזב תפורום וטס לגור איתה באיביזה
בלאטטט
אני רוצה אותהההההההההה
טוב מה הקשר
יאללה אני מושפע מהסילבסטר, ומשעמם לי פה רצח
אני משתגעעעעעע
ripcurl
לי הייתה חברה פעם שהייתה חולה על טראנס
עד היום אני בקשר איתה ומדי פעם היא מבקשת ממני שמות של טראקים חדשים
ומה שהכי מדהים זה שהיא אוהבת הארד טראנס מלודי כמוני
DjChook
ואתה לא שולח לי אותה ?
תתבייש !

שקט חן, יש לך חברה

אבל מותר עוד כמה מהצד

חן ! איך אתה מדבר




(חן בתפקיד סמיגאול)
ripcurl
quote:
Originally posted by DjChook
ואתה לא שולח לי אותה ?
תתבייש !

שקט חן, יש לך חברה

אבל מותר עוד כמה מהצד

חן ! איך אתה מדבר




(חן בתפקיד סמיגאול)

חחחחחחחח
הרגת אותי
אגב מגיע לבחור אוסקר!!

ואני יכול לשלוח לך אותה
אולי אתה מכיר אותה
קוראים לה תמי דגן
היא זכתה בחביבת הקהל בנערת השנה
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by ripcurl
חחחחחחחח
הרגת אותי
אגב מגיע לבחור אוסקר!!

ואני יכול לשלוח לך אותה
אולי אתה מכיר אותה
קוראים לה תמי דגן
היא זכתה בחביבת הקהל בנערת השנה


כן ידעתי שאתה מדבר עליה...


בקושי יוצא לי לדבר איתה בזמן האחרון
פעם אחרונה שהיא ביקשה ממני זה היה בטיול השנתי שהבאתי לדי ג'יי דיסק הארדסטייל והוא שם אותו

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
חחחחחחחח.....:p :D
אממממ...
הוא החבר הדמיוני לשעבר:D


אבל רועיי... זהר ממני.. עדיין יש לי את הזכויות שלי עליך!@#$$:p :D


אווווו איזה חמודה....
היא לא רוצה שאני יהיה עם אף אחת אחרת
אז אולי נחזור להיות ביחד?
ripcurl
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
כן ידעתי שאתה מדבר עליה...


בקושי יוצא לי לדבר איתה בזמן האחרון
פעם אחרונה שהיא ביקשה ממני זה היה בטיול השנתי שהבאתי לדי ג'יי דיסק הארדסטייל והוא שם אותו


איך מתאים לה!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement