return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
אין לי מה להגיד: העולם כל כך כל כך קטן!!!!!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by ripcurl
דיי דיי דיי
כל ט'רד שנפתח פה הופך לריב

ואיכשהו רועי
אתה תמיד באמצע שלו
עזבו שטויות

בוא נדבר על אחות של מוש במקום
:D :crazy: :haha:

ראאאסמי !
מוש תזכיר לי בת כמה הצ'יקיטיטה ???

אני יחדיר לה וואחד וואחד (של עירוי) :) סתם אחי ...
MoSH_MaN
היא אחותי התאומה יא זיפת
HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה יופי!!!!!!
Tarantula
quote:
Originally posted by nesher
ומה עם חבר אמיתי? רוצה שאני ישלח תמונה שלי?
שיהיה לך על מה לשפשף בלילות?
אחותי
אם רק היית גרה באיזור נורמלי
ולא בסוף העולם ושמאלה זה רמאללה
יאללה
=]
בואי נגיד, כבר יש לך נקודת זכות את כולנו
את אוהבת טראנסים , זה כבר יתרון
הבחורה היחידה שאני מכיר שאוהבת טראנס, חוץ ממך , מושלמת לאללה
אם הייתי יוצא איתה הייתי עוזב תפורום וטס לגור איתה באיביזה
בלאטטט
אני רוצה אותהההההההההה
טוב מה הקשר
יאללה אני מושפע מהסילבסטר, ומשעמם לי פה רצח
אני משתגעעעעעע


חחחחחח... חולה נפש... :haha:
אל תדאג יש לי כבר דברים לשפשף אליהם בלילות... :rolleyes:

חבר אמיתי... הייתי מתה לאחד כזה!@#$כבר הרבה זמן שלא היה לי
:rolleyes:
אבל הקטע שאני לא מוצאת מישהו שהייתי רוצה להיות איתו ממש.. והוא בגדר האפשרי..
חבל על הזמן.. אתמול במסיבה.. ב12 כולם מסביבי מתנשקים כמעט השתגעתי שם!@#$:crazy:
luckystrike
quote:
Originally posted by Tarantula
חחחחחח... חולה נפש... :haha:
אל תדאג יש לי כבר דברים לשפשף אליהם בלילות... :rolleyes:

חבר אמיתי... הייתי מתה לאחד כזה!@#$כבר הרבה זמן שלא היה לי
:rolleyes:
אבל הקטע שאני לא מוצאת מישהו שהייתי רוצה להיות איתו ממש.. והוא בגדר האפשרי..
חבל על הזמן.. אתמול במסיבה.. ב12 כולם מסביבי מתנשקים כמעט השתגעתי שם!@#$:crazy:


רק רועי הבוגד הזה
תופס לו תפוחי אדמה ב12 שאתה לבד שם ...
nesher
quote:
Originally posted by Tarantula
חחחחחח... חולה נפש... :haha:
אל תדאג יש לי כבר דברים לשפשף אליהם בלילות... :rolleyes:

חבר אמיתי... הייתי מתה לאחד כזה!@#$כבר הרבה זמן שלא היה לי
:rolleyes:
אבל הקטע שאני לא מוצאת מישהו שהייתי רוצה להיות איתו ממש.. והוא בגדר האפשרי..
חבל על הזמן.. אתמול במסיבה.. ב12 כולם מסביבי מתנשקים כמעט השתגעתי שם!@#$:crazy:


אם היה לי אוטו
:sadgreen:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
רק רועי הבוגד הזה
תופס לו תפוחי אדמה ב12 שאתה לבד שם ...


מה אתה מסית אותה נגדי?!?!
היא יודעת שאני עדיין אוהב אותה
אני אומר לה את זה כל יום!!

היא זאת שלא רוצה לחזור אליי...
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה אתה מסית אותה נגדי?!?!
היא יודעת שאני עדיין אוהב אותה
אני אומר לה את זה כל יום!!

היא זאת שלא רוצה לחזור אליי...


:toothless :rolleyes:

אאממממ..... לא אין לי מה להגיד....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
:toothless :rolleyes:

אאממממ..... לא אין לי מה להגיד....


יש לך
תגידי שאת מקבלת אותי שוב
אני יפסיק להגיד שאני מצטער ככה שלא תוכלי להתעצבן עליי ולזרוק אותי שוב.........
ביצה קשה??
TranceGiant
quote:
Originally posted by DjChook
ואתה לא שולח לי אותה ?
תתבייש !

שקט חן, יש לך חברה

אבל מותר עוד כמה מהצד

חן ! איך אתה מדבר




(חן בתפקיד סמיגאול)


Hahahahahahaha! Gadooooool!! :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

LOL I remember when I watched the first part and Gollum spoke for the first time saying "golluuum", my friend screamed "what, is he another ing pokemon!?
I pissed in my pants:wtf:

MoSH_MaN
quote:
Originally posted by TranceGiant
first time saying "golluuum", my friend screamed "what, is he another ing pokemon!?
I pissed in my pants:wtf:



חהחהחהחהחהחהחהחהחהחחהחההחחה!

:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:


אבל הוא היה לפני פוקימון -כושיל האמא של פיקצ'ו אמא שלו זונה פותחת ינעל ראב ראב ראבק אני עצבניייי
oDrori
והרי ידיעה שהתקבלה זה עתה:
העולם התכווץ עוד יותר!!!



אני מכיר את הבחור שנמצא הכי ימיניה (שלנו), קוראים לו דור, תמסור לו ד"ש ושימסור גם לאדם... הם יצאו איתי לאיטליה
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement