return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
אין לי מה להגיד: העולם כל כך כל כך קטן!!!!!!! (pg. 5)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by oDrori
והרי ידיעה שהתקבלה זה עתה:
העולם התכווץ עוד יותר!!!



אני מכיר את הבחור שנמצא הכי ימיניה (שלנו), קוראים לו דור, תמסור לו ד"ש ושימסור גם לאדם... הם יצאו איתי לאיטליה
:)



ואללה???.
מגניב
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ואללה???.
מגניב


איזה מצחיקול אתה מוש...
מצטט לי את כל התמונה בשביל שתי מילים :)
העיקר שיראו כמה שיותר ממך פה ;)
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
איזה מצחיקול אתה מוש...
מצטט לי את כל התמונה בשביל שתי מילים :)
העיקר שיראו כמה שיותר ממך פה ;)


דבר ראשון בשביל אתה כתבת את הפוסט הזה ?
סלח לי אחי אבל מאותה סיבה

לדעתי התגובה של מוש בסדר גמור .

ודבר שני ראיתי אותך בקניון היום - מרחוק
חשבתי אתה הולך לרגע אבל נעלמת
באזור של האוכל

...

ובקשר לגולום - היום ראיתי שר הטבעות פשוט ענק !
השני שם את הראשון בכיס הקטן !
איזה ענננננק יא אללה אחד הסרטים היותר טובים
MoSH_MaN
רועי תתבגר כבר!
בחיית בשביל מה?
מה זה נותן לך?
עוד פוסט...?

ומורן יא הומו ראית אותי?!


הייתי באוכל די הרבה זמן ,אכלתי בורגר קינג איזה טעות פשוט גועל נפש הג'אנק פוד הזה

אה דיברת על רועי...חחח אופס כי גם אני הייתי בקניון
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
דבר ראשון בשביל אתה כתבת את הפוסט הזה ?
סלח לי אחי אבל מאותה סיבה

לדעתי התגובה של מוש בסדר גמור .

ודבר שני ראיתי אותך בקניון היום - מרחוק
חשבתי אתה הולך לרגע אבל נעלמת
באזור של האוכל

...


גם אתה מצחיקול
לא דיברתי על זה שרואים את הפוסטים שלו...
שרואים את התמונות שלו יענו כמה שיותר...
לא מבינים צחוקים אתם אה... :)

וכן הייתי בקניון... חבל שלא באת להגיד שלום...
בטח זה היה בקטע שהלכתי להגיד לחבר שלי שלום שלא ראיתי אותו הרבה זמן ליד הקולנוע
אז בטח נעלמתי לך
nesher
העולם עוד יותר קטן , וזה שוב פעם כולל את מוש
אבל אין לי כוח להגיד
סתם
זה לא כזה קטן , פשוט חברה של חבר שלי מהרצליה שפגשה אותו במסיבה שהיינו שם , נמרוד ואסף היו הדיג'ייס למי שזוכר
אז היא לומדת בבית ספר של מוש , והיא סיפרה על הגדנא שהיו מכות
סתם לידע כללי , היא אומרת שמוש הילד הכי מכוער ומתלהב בבית ספר
:D
luckystrike
quote:
Originally posted by nesher
העולם עוד יותר קטן , וזה שוב פעם כולל את מוש
אבל אין לי כוח להגיד
סתם
זה לא כזה קטן , פשוט חברה של חבר שלי מהרצליה שפגשה אותו במסיבה שהיינו שם , נמרוד ואסף היו הדיג'ייס למי שזוכר
אז היא לומדת בבית ספר של מוש , והיא סיפרה על הגדנא שהיו מכות
סתם לידע כללי , היא אומרת שמוש הילד הכי מכוער ומתלהב בבית ספר
:D


חחחחחחחחחחח
בסוף נגלה כולנו קרובי משפחה ...
MoSH_MaN
חחח מי זאת?
nesher
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חחח מי זאת?


לא זוכר תשם
אבל סתם צחקתי אחי
לא שאלתי אותה עליך
:tongue2 :haha:
למרות שבכל מקרה אתה הכי מכוער ומתלהב בבית ספר
:tongue3 :crazy: :happy2: :clown:
DjChook
חחחחחחחחחח הרגתם אותי

ומורן

סמיגאוללללל

Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחחחח
בסוף נגלה כולנו קרובי משפחה ...


אני בספק...
אז אתה ועודד עוברים עבירה קשה של מציאת אריות~~
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני בספק...
אז אתה ועודד עוברים עבירה קשה של מציאת אריות~~

אנחנו יודעים רק שאתה הבן שלי, זה הכל :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement