|
Happy New Year!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Blik |
Happy New Year!!!!!
wees voorzichtig met vuurwerk, niet teveel zuipen en zorg ervoor dat je een topdag hebt!!
Wat gaat iedereen doen dit Nieuwjaar, Qontact of Awakenings, lokale kroeg of discotheek of gewoon gezellig thuis met vrinden?
Ik ga eerst samen met vrienden nieuwjaar vieren bij mij thuis, daarna gaan we naar Den Bosch (in galapak :)) om daar in de plaatselijke kroeg te genieten van een pilsje tot een uur of 8 's ochtends. :D Ik hoop dat ik weer heel thuiskom :p |
|
|
| mr.marcello |
Vanuit Arnhem wens ik jullie ook allemaal alvast een GELUKKIG 2003!!
Mijn plannen: morgen eerst effe lekker werken van 07.00 tot 17.30 en dan thuis effe een happie eten. Dan lekker richting Amsterdam om Awakenings te bezoeken!! En ik heb er enorm veel zin in!!! :D
Jullie ook allemaal veel plezier met wat je gaat doen!!! |
|
|
| TranceFool |
Ja gelukkig nieuwjaar alvast! :)
Ik ga om 22:00 uur denkik al mn vuurwerk afsteken daarna feestje in een of andere sporthal, verwacht er niet teveel van maar zal best gezellig worden :) |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
| quote: | Originally posted by TranceFool
daarna feestje in een of andere sporthal |
Neeeee dat meeeen je niet!!! :D :D
Daar wordt toch ieder jaar een feest gehouden? Komen allemaal hersenloze mensen daar, ghehe. |
|
|
| Kamaya |
Ik ga morgen met een goeie vriend van me naar een studentenhuisfeest in Utrecht en daarna naar Veritas (studentenvereniging)
Ik heb er enorm veel zin in!!!
(feest, 17 euro, krijg je een pul, hele avond gratis bijvullen, dat zie ik wel zitten!)
Iedereen alvast de beste wensen hé! ;) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by -=Re-GrOoVeD=-
Neeeee dat meeeen je niet!!! :D :D
Daar wordt toch ieder jaar een feest gehouden? Komen allemaal hersenloze mensen daar, ghehe. |
Shhhhhhhht :p
Lol en trouwens, weet jij waar ik het over heb dan? :D
ben er zelf nog nooit geweest maar heel veel vrienden van me wilde er heen dus ja.... |
|
|
| tijs08 |
ja *standaard zinnetje*.. blablabla
~maar kmeen het wel :p
morgen eerst met Lex, Onno & aanhang bij 303 PRE-PARTYEN!!!
en daarna door naar Qontact!!
I'm ready 2 PROCEED into 2003
:crazy: :crazy: |
|
|
| Kakao |
't is weer zo ver :toocool:
Met een paar vrienden+aanhang de avond/nacht/ochtend in de kroeg doorbrengen, zal wel leuk worden!
Gelukkig nieuw jaar iedereen! Nog goede voornemens? |
|
|
| Apoptosis |
Iedereen uiteraard een Wicked 2003 toegewenst!! :D
De plannen zyn zoals elk oud en nieuw... Overdag beetje chillen, 's avonds kloten met vuurwerk. Om 0:00 nóg meer vuurwerk (jaaa, vuurwerk is hier nog in :D). Rond 1en ff naar onze buurdorp, waar t elk jaar 1 grote hel is met enkele 100en jongeren. Erg gezellig altyd, beetje hangen, af en toe wat 'vaag' vuurwerk te zien daar. Daarna ZUIPEN :p |
|
|
| kolkiewolkie |
eerst morgenmiddag wat carbid schieten met maat van me :D ff die kneusjes met die strijkertjes belachelijk laten lijken :p
daarna eten bij tante :o :eek: :sadgreen: :( wordt je echt nie vrolijk van, maar twas de keuze: of met parents daarnaartoe, of alleen thuis zitten tot iets na twaalven (dan komen maats en masse :D :) ) ...laatste is ook zwaar onoptimaal volgens mij..
magoed, die avond moeten we maar snel vergeten, na twaalven, daar gaat ut om!!
dat 2003 jullie maar een happy trancing year mag worden :) , waarin jullie niet teveel de nerd gaan uithangen achter jullie compuschermpje maar meer gaan FEESTEN!! :D :D ;) (hehehe)
gelukkig 2003 dus alvast!!!! |
|
|
| Remy D |
Morgenochtend eerst een paar salades maken voor mijn ouders voor 's avonds. Echt schraal maarja.. Dan vuurwerk afsteken met mijn broertje. :D Dan bier drinken en friends kijken de Nieuwjaar afleveringen. Dan champagne en dan weer bier. En dan douchen en aankleden en dat zo'n uur of 8 naar Qontact zodat ik daar lekker om 20:30 ben en geen last van de drukte heb.. :D:D
En verder iedereen een SUPER 2003 toegewenst. :D:D
      
     |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Shhhhhhhht :p
Lol en trouwens, weet jij waar ik het over heb dan? :D
ben er zelf nog nooit geweest maar heel veel vrienden van me wilde er heen dus ja.... |
Ik weet waar je 't over hebt ja, ben zelf nooit geweest hoor :p Je bedoelt toch die ene in Capelle (of in de buurt daarvan). Is het niet de Schenkelhal?
Nah ik heb van die verhalen gehoord... :D
Enniewee.. Wat ik helemaal vergeten was:
HEPPIE NIEWJIER!!
:):toothless |
|
|
|
|