return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Happy New Year!!!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
tijs08
quote:
Originally posted by Donna
Ik duik lekker mn bed in,na een slopende eeuwigdurende nacht waarin iemand t me nog flikte dood te gaan ook!


jezus minaa die ouwetjes van tegenwoordig worden ook met de dag brutaler... wat een onbeschoft gedrag!!

quote:

Volgend jaar hoop ik op een heleboel andere dingen dan dit jaar,hoop ik jullie weer vele feesten te vergezellen,en hoop ik op een ander uiteinde dan dit jaar.

Ik ben wel geweldig blij dat jullie mn vriendjes zijn;p
*GROUPHUG!!!*:D :D


nou, see ya dan soon babe!!
magrec
Sow heee :)

Dat was me het avondje wel in zwolle :)
Gewoon van half elf tot half 8 alleen maar progressive :);)
Per die niet wil stoppen en als ie eenmaal klaar is staat ie nog een aantal minuten na te spacen van zijn eigen set, Gratis champagne :p :p :p veel mensen in de kjoe boel nieuwe mensen leren kennen. Vj'en is heel makkelijk hehe.

Om 00:00 waren ernog maar 50 mensen ofzo :haha: gelukkig dat er om 2:00 bijna 1000 man was :) meer volgt later
tijs08
quote:
Originally posted by magrec

Om 00:00 waren ernog maar 50 mensen ofzo :haha: gelukkig dat er om 2:00 bijna 1000 man was :) meer volgt later


WOW!! vette party dus!!
TimeportE
sjonge wat ben ik brak!! was echt gezellig, gewoon met een groep vrienden, chill/club muziek en soms lekker dansen op de stoelen :eek::stongue:

GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!! ik wens iedereen het beste (van alles)
Dj Lex
Beste wensen allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!
Donna
25 januari Armin @ XL Tijs,daggie dervan?:tongue3
serialkillah
Ook van mijn kant wens ik iedereen een gelukkig en vooral feestelijk 2003.
Sabina
Allemaal de beste wensen voor 2003 !!!

En in het bijzonder Petrus en THC :gsmile:
T.H.C.
Oja...jij en Tillo ook nog een heel fijn en partyvol nieuwjaar toegewenst!
en natuurlijk de rest van de TA lezers ook.
Donna
Hmmm neverrrr mind,armin is daar niet de 25ste
PF heeft verkeerde line-ups staan.

De 18e Dazzle dan maar voor moi;)

Flipper01
Allemaal de beste wensen voor 2003!!

Ik hoop dat jullie je allemaal een beetje vermaakt hebben gisteravond/nacht! Ik iig wel, het was een flinke teringbende in m'n nieuwe flatje, de buren hebben geen nachtrust gehad, maar het was iig wel gezellig!! :D
Joost008
Namens mij ook allemaal De beste wensen voor het nieuwe jaar!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement