return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Happy New Year!!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
TranceFool
quote:
Originally posted by Rinus
Ben afgelopen jaren ook wel eens geweest, en die feesten zijn echt altijd KUTT.

OK, thanx ik heb meteen zin in vanavond :rolleyes:
als mn maten het ook niks vinden duiken we wel een of ander cafe in :)
-=Re-GrOoVeD=-
quote:
Originally posted by TranceFool
OK, thanx ik heb meteen zin in vanavond :rolleyes:
als mn maten het ook niks vinden duiken we wel een of ander cafe in :)


DE BRASSSS :toothless :toothless :toothless
TranceFool
quote:
Originally posted by -=Re-GrOoVeD=-
DE BRASSSS :toothless :toothless :toothless

hahaha....ach, met een stel vrienden en wat bier kan het best gezellig zijn hoor :)

wat ga jij doen dan?
-=Re-GrOoVeD=-
quote:
Originally posted by TranceFool
hahaha....ach, met een stel vrienden en wat bier kan het best gezellig zijn hoor :)

wat ga jij doen dan?


Ook niet veel boeiends hoor.. ff wat rondhange met een groep vrienden. Misschien naar de stad ofzo. Wie weet waar we uitkomen. :D
Three 'O Three
Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar! Veel plezier vanavond en vannacht!

Zoals tijs08 al zei, eerst eten bij mij met Tijs, Lex en Onno+maat. Daarna richting HMH!! :D :D

Tot volgend jaar!
LightForce
hmm om 0:00 sta ik buiten denk ik :) Oh en daarna, euhm tja de auto pakken en ff naar me oude woonplaats toe (ben pas verhuisd) en daar feest vieren met wat vrienden.... Met drank denk ik, vanavond toch geen alcohol controle toch?? :D

Nee denk dat ik wel blijf maffuh als ik echt lazerus ben....
DJ_Siesta
mensen, tot volgend jaar:)


happy new jeer
MaGiK54
Nou mensen de beste wensen dit jaar, dat er maar veel mooie trance-momenten dit jaar mogen zijn.
jploveparade
happy new year en hopelijk weer zulke leuke samenkomsten als PvD at Eau en Capital :D
John
happy new year iedereen!:)

Donna
Happy newyear all

Ik duik lekker mn bed in,na een slopende eeuwigdurende nacht waarin iemand t me nog flikte dood te gaan ook!

Volgend jaar hoop ik op een heleboel andere dingen dan dit jaar,hoop ik jullie weer vele feesten te vergezellen,en hoop ik op een ander uiteinde dan dit jaar.

Ik ben wel geweldig blij dat jullie mn vriendjes zijn;p
*GROUPHUG!!!*:D :D
DJ_Massive
heeeeey jongens en meisjes

happy new year allemaal :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement