|
לא יאומן
|
View this Thread in Original format
| Izzy |
hehe its cute...
though, i wonder why they would name it the vinyl killer, i'd be afraid it'd scartch the record up to hell with a cheap needle and those damn wheels running round and round.... but its cute :tongue2 |
|
|
| ripcurl |
אבל אתה לא יכול להגיד שזה לא אחד הדברים היותר מגניבים שראית?
מעניין איך הם גורמים לזה
להסתובב בדיוק בציר הנכון?
וכן השם מעורר דאגה
:D |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחח חמוד
והשם אכן מפחיד....
אבל זה סתם שטויות |
|
|
| Hell_Copter |
נחמד הדבר הזה...
קשה להאמין אבל שמישהו יקנה כזה דבר |
|
|
| ripcurl |
תחשוב על זה
אתה נוסע לטיול שנתי
אין לך דיסקים (אני יודע שזה לא הגיוני אבל בכל זאת)י
יש לך מלא וינלים
ואתה רוצה לנגן
מה תעשה??
תשגי פטיפון גדול ומגושם באמצע שום מקום??
לא!!
לנו יש את התשובה בשבילך
הורג הוינלים (איזה שם דפוק!!!!)י
רק היום ב7800 יין
ואתה יכול לנגן את הוינלים שלך בכל מקום
ואפילו לראות אוטו קטן נוסע בסיבובים!!
רק היום!
:happy2: :haha: :D ;) :tongue3 :crazy: |
|
|
| MoSH_MaN |
וואי רק עכשיו אני חושב על זה
דבר גדול
אבל תלוי את האיכות הסאונד
אבל למי יש תקליטים בכלל |
|
|
| luckystrike |
חחחחח
ענננק
איזה פצצה תאמין לי מענין איך עשו את זה ...
בכל אופן - כמה זה יוצא בדולרים חחח ... ? |
|
|
| DjChook |
311.45
שח
או
65.76
דולר |
|
|
| Scorchio |
אווה הדבר הזה ישןןןן
ראיתי את זה ב
www.htfr.com
לפני איזה שנתיים
אכן דבר מגניב
זה עובד על בטריה ויש מחט שמסתובבת על התקליט
אבל האיכות סאונד לא משהו. |
|
|
|
|