return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
לא יאומן
View this Thread in Original format
ripcurl
תשמעו על תכעסו שזה לא באיזה ט'רד קיים
לא ידעתי לאן לשייך את זה

בכל מקרה זה דיי מדהים

http://www.osk.3web.ne.jp/~vacuum05/vinyl.html

תגידו מה אתם חושבים
Izzy
hehe its cute...
though, i wonder why they would name it the vinyl killer, i'd be afraid it'd scartch the record up to hell with a cheap needle and those damn wheels running round and round.... but its cute :tongue2
ripcurl
אבל אתה לא יכול להגיד שזה לא אחד הדברים היותר מגניבים שראית?

מעניין איך הם גורמים לזה
להסתובב בדיוק בציר הנכון?

וכן השם מעורר דאגה
:D
MoSH_MaN
חחחח חמוד

והשם אכן מפחיד....

אבל זה סתם שטויות
DjChook
חחחחחחחח
NICE
Hell_Copter
נחמד הדבר הזה...
קשה להאמין אבל שמישהו יקנה כזה דבר
ripcurl
תחשוב על זה
אתה נוסע לטיול שנתי
אין לך דיסקים (אני יודע שזה לא הגיוני אבל בכל זאת)י
יש לך מלא וינלים
ואתה רוצה לנגן

מה תעשה??
תשגי פטיפון גדול ומגושם באמצע שום מקום??
לא!!

לנו יש את התשובה בשבילך

הורג הוינלים (איזה שם דפוק!!!!)י
רק היום ב7800 יין

ואתה יכול לנגן את הוינלים שלך בכל מקום
ואפילו לראות אוטו קטן נוסע בסיבובים!!

רק היום!
:happy2: :haha: :D ;) :tongue3 :crazy:
MoSH_MaN
וואי רק עכשיו אני חושב על זה
דבר גדול
אבל תלוי את האיכות הסאונד


אבל למי יש תקליטים בכלל
luckystrike
חחחחח
ענננק
איזה פצצה תאמין לי מענין איך עשו את זה ...

בכל אופן - כמה זה יוצא בדולרים חחח ... ?
Flotser
איזה שווה! :wtf:

DjChook
311.45
שח

או
65.76
דולר
Scorchio
אווה הדבר הזה ישןןןן
ראיתי את זה ב
www.htfr.com
לפני איזה שנתיים
אכן דבר מגניב
זה עובד על בטריה ויש מחט שמסתובבת על התקליט
אבל האיכות סאונד לא משהו.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement