return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
לא יאומן (pg. 2)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Scorchio
אבל האיכות סאונד לא משהו.


היה חזק ביותר עם הייתה יציאה לרמקולים
ואז לחבר סתם רמקולים חמודים וקטנים שאתה מביא ואז האיכות קצת יותר טובה
ripcurl
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
היה חזק ביותר עם הייתה יציאה לרמקולים
ואז לחבר סתם רמקולים חמודים וקטנים שאתה מביא ואז האיכות קצת יותר טובה


רסמי
ותחשוב על לעשות סקרטצ'ים!
אתה פשוט לוחץ על הגג של האוטו יותר חזק ומזיז
:D
DjChook
חחחחח גדול אסף

נו קיצר מי מזמין
Hell_Copter
quote:
Originally posted by ripcurl
תחשוב על זה
אתה נוסע לטיול שנתי
אין לך דיסקים (אני יודע שזה לא הגיוני אבל בכל זאת)י
יש לך מלא וינלים
ואתה רוצה לנגן


וואי אחי זה בדיוק הראש שלי!!!!
תמיד אני מביא הרבה וינילים לטיול השנתי
זה הדבר!!
אבל אף פעם זה לא היה שימושי!!
אני חייב להשיג את זה
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
311.45
שח

או
65.76
דולר

בואנה זה יקר ביחס לשני סאונדבלאסטר מעפן עם מחט זולה ...
ripcurl
quote:
Originally posted by luckystrike
בואנה זה יקר ביחס לשני סאונדבלאסטר מעפן עם מחט זולה ...


אני חושב שזה יותר הקטע של הפטנט
וחוץ מזה
אני עדיין לא מבין איך לעזעזל
זה יסתובב בדיוק בציר הנכון
בלי לסטות
וידע להישאר על הקו הנכון

והאם הוא יכול להגיע לקצע הוינייל
luckystrike
quote:
Originally posted by ripcurl
אני חושב שזה יותר הקטע של הפטנט
וחוץ מזה
אני עדיין לא מבין איך לעזעזל
זה יסתובב בדיוק בציר הנכון
בלי לסטות
וידע להישאר על הקו הנכון

והאם הוא יכול להגיע לקצע הוינייל

אשכרה !
מוזר לאללה

אבל הרעיון מגניב
מעניין אם אפשר לפתח את זה למשהוא יותר ברמה
Hell_Copter
קבלו קטע מצחיק

צח בא אליי באיי סי קיו עם הציטוט

quote:

תמיד אני מביא הרבה וינילים לטיול השנתי


ועושה לי....
ממתי יש לך וינילים!!

חחחחחחחחחח
Sniper
quote:
Originally posted by Scorchio
אווה הדבר הזה ישןןןן
ראיתי את זה ב
www.htfr.com
לפני איזה שנתיים
אכן דבר מגניב
זה עובד על בטריה ויש מחט שמסתובבת על התקליט
אבל האיכות סאונד לא משהו.



זה לא היה לפני שנתיים זה היה פחות זמן
אני משאר שראיתי אתזה לפני שנה וקצת
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
קבלו קטע מצחיק

צח בא אליי באיי סי קיו עם הציטוט



ועושה לי....
ממתי יש לך וינילים!!

חחחחחחחחחח


חחחחחחחחחחחחחחח
:tongue3

צח יא צעיר !!!

Scorchio
רועי....






אתה יכול לדלג לי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
רועי....






אתה יכול לדלג לי


בוא תן לי לק לתחת :)
אתה לא יכול להכחיש שאמרת את זה!!!
כי זה חקוק בהסטורי :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement