return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Hur var Fokused ?
View this Thread in Original format
NordLight
Hej !
God fortsättning får man väl lov att säga. Själv har jag legat deckad i influensa sen jul. Men jag är lite nyfiken på hur festen på Münchenbryggeriet var.

Greetz
NordLight
WhiteRussian
God fortsättning på dig själv, =)

Jodå, Fokused var helt ok. Flash Brothers tyckte jag var ganska ojämna men blixtrade till här och där med grymma låtar. Kanske inte så konstigt att de var ojämna när tre pers ska samsas om vad de ska spela för nåt, :)

Lucien Foort var helt ok, pallade dock bara med halva hans set innan jag var tvungen att gå hem och dö, ;)

Allt som allt, helt ok nyårsafton, men om man har ett skumt jävla vocal-house golv, tycker man juh att ett trance golv inte borde vara för svårt att fixa!
King of Clubs
Jag tyckte musiken var råschyst. Framförallt Lucien Foort och Flash Brothers. Parham var grym också.
Fan jag är fortfarande helsliten sen nyår.
WhiteRussian
quote:
Originally posted by King of Clubs
Jag tyckte musiken var råschyst. Framförallt Lucien Foort och Flash Brothers. Parham var grym också.
Fan jag är fortfarande helsliten sen nyår.


Vadå rå? Nån speciell anledning eller? ;)

Kan iof tillägga att det var en del människor där som inte direkt var där för musiken, utan för att det var en "schysst" fest. Pallar inte med en del av dem. Jävlar vad lack jag blev på ett offer som sprang runt omkring på dansgolvet och slängde glowsticks runt omkring sig, varvat med att stå rakt upp och ner och titta runt... :whip:
zamson
jag tycker synd om alla som inte stannade till slutet. Lucien Foort sista timmen var så J**LA BRA! Gillade hans set stenhårt. Nån som vet vad mixen på Red Hot Chilly Poppers - By The Way heter?? och... fan va skönt att han drog fram en gammal från 2001.. Robbie Rivera - Funk-A-Tron... den rockade
lonne
Håller med Koc till fullo. Grym kväll! Mkt nice musik, blev också

nyfiken på vad det kan ha varit för remix på red hot låten han droppa.

Lucien Foort skapa verkligen en grym atmosvär på dansgolvet. Btw

Lucien var och käka frukost på mitt jobb idag, men tyvärr får jag

inte ta kontakt med gäster så länge dom inte inleder en konversation med mig. Damn !!!!
reveal
quote:
Originally posted by lonne
men tyvärr får jag inte ta kontakt med gäster så länge dom inte inleder en konversation med mig. Damn !!!!


vad händer om du bryter mot den regeln?

dessutom, varför har du alltid tomma rader i dina poster? ;)
lonne
quote:
Originally posted by reveal
vad händer om du bryter mot den regeln?

dessutom, varför har du alltid tomma rader i dina poster? ;)


Vi har ett avtal som vi skriver på där det bla står. Vad som händer är väl typ skäll från chefen och en varnig, ja vet inte faktiskt.
Dagen till ära så stod min chef brevid mig, när han satt och åt med.
Beträffande dom tomma raderna, ja du alla har väl sitt signum...nöjd ?;)
reveal
quote:
Originally posted by lonne
Vi har ett avtal som vi skriver på där det bla står. Vad som händer är väl typ skäll från chefen och en varnig, ja vet inte faktiskt.
Dagen till ära så stod min chef brevid mig, när han satt och åt med.
Beträffande dom tomma raderna, ja du alla har väl sitt signum...nöjd ?;)


jag är nöjd med ditt svar :)
fast nu glömde du ju att ha tomma rader iofs :D
Gaby
BÄST BÄST BÄST!!!

Nära att börja gråta när jag insåg att det var 3 min kvar... jag hade sååå kul!!! Bra musik, bra ljud, bra ljus, bra folk... tyvärr missade jag golvet en trappa ner men men happens.

Glorie
lonne kan d ha vart

red hot chilli poppers - by the way (remix)

sök på den på hubben så hittar du den

å nej, det e inte felstavat.
lonne
quote:
Originally posted by Glorie
lonne kan d ha vart

red hot chilli poppers - by the way (remix)

sök på den på hubben så hittar du den

å nej, det e inte felstavat.


Tackar Glorie !... Jag måste ta reda på vem som remixat den, postar så fort jag vet. Dagen är räddad...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement