|
### DJ TIESTO מגיע לישראל בעוד כ-6 ימים!!! ###
|
View this Thread in Original format
| flashgo |
בעוד שבוע מהיום (9.1), הדי.ג'יי מספר 1 בעולם לשנת 2002/3 (כך, עפ"י די.ג'יי מגזין הבריטי), טייסטו, ינחת שוב בישראל לרגל הפקת ינואר הגדול השנייה של האומן 17 הירושלמי והיינקן סאן-דאנס באילת. לכבוד שובו של ההולנדי למחוזותינו ביום חמישי הבא, שני מועדוני העל הישראלים, האומן 17 וה- TLV, ישתפו פעולה בהפקת הערב המיוחד, שייערך במועדון התל אביבי.
"לפני כשנה עשינו הסכם עם טייסטו, שבפעם הבאה שהוא מגיע לישראל, נביא אותו להופיע בתל-אביב", מסביר אייל כץ, מבעלי האומן 17 את המהלך המוזר, "ניסינו לשכנע אותו לנגן פעם נוספת בירושלים, אבל הוא לא היה מוכן לשנות את דעתו. חיפשנו מקום בת"א שנוכל לארח אותו, ולא הצלחנו לסגור עם אף מקום".
האפשרויות שעמדו בפני האומן היו גני התערוכה וההאנגר 11. בגני התערוכה טרם סיימו את בניית המתחם החדש שאמור היה לאכלס את המסיבה, ואילו האנגר 11 נתפס על ידי ענקית ההיי-טק קומברס.
"יותר משהעניין מצחיק, זה עצוב שבת"א יש כל כך מעט היצע לאכלוס של הפקות גדולות", קובל כץ, "אחרי שנואשנו מחיפושים, והאמן לי שחיפשנו, פנינו ל- TLV".
תומר בן דויד, המנהל המוסיקלי של ה- TLV, לא רואה בבואו של המועדון הירושלמי משהו יוצא דופן: "נכון שזו עומדת להיות אחת המסיבות המעניינות והגדולות בתל אביב בזמן האחרון, אבל כשנוצר צורך לעשות שיתוף פעולה עסקי, ה- TLV תמיד עשו כך, עם האומן וגם עם גופים אחרים".
יש לציין, כי למרות התחרות הברורה בין שני המועדונים, אלה כבר הספיקו לשתף פעולה בעבר במסגרת הרייב הכפול בניצנים בקיץ 01', ובהפקות היינקן סאן-דאנס השונות באילת.
מכירת הכרטיסים תצא לדרך במועדון ה-טי.אל.וי:
מיום א' הקרוב, בין השעות 14:00 - 20:00 במחיר שווה לכל נפש - 150 ש"ח.
הכניסה לבני העשרים ושלוש פלוס בהצגת ת.זהות.
מ"ס הכרטיסים מוגבל!
אתר LAYLA
:tongue3 ;) :tongue3 ;) :tongue3 ;) :tongue3 ;) :tongue3 ;) :tongue3 |
|
|
| fishfish |
תקראו את הראיון שלו בידיעות אחרונות...
כל הכבוד לבן אדם אבל הוא מחזיק מעצמו אחד הדיג'אים הטובים ביותר...
פחח יש לי משהו לומר על הסטים האחרונים שלו - פשוט חרא !!!
נראה כאילו הוא שכח מה זה ביטמצ'ינג... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by flashgo
הכניסה לבני העשרים ושלוש פלוס בהצגת ת.זהות.
|
באסה...
תל אביב זה קרוב... זה לא כמו אילת
אם זה היה 18 פלוס הייתי הולך ונכנס כמו מלך....
בעצם... נראה כבר מה אני יוכל לקמבן עם השמירה :D |
|
|
| luckystrike |
אני לא מדבר על הטראקים אבל באמת במיקסוס
לא יודע למה יש ירידה קצת ברמה ביחס לפעם ...
אבל הוא יותר משלב סיגנונות ויותר קשה למקסס ככה
אולי זאת הסיבה ... |
|
|
| Scorchio |
וואו.
טייסטו מגיע לארץ.
וואו.
יו... אני קופץ מהכיסא
די
לא טייסטו
אוי אני מת ללכת
מי שם זין?@!#$?!?#$@ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
וואו.
טייסטו מגיע לארץ.
וואו.
יו... אני קופץ מהכיסא
די
לא טייסטו
אוי אני מת ללכת
מי שם זין?@!#$?!?#$@ |
חחחחחחח איזה סעודה דפקת בעכוז?! |
|
|
| fishfish |
תשמע אחי גם אני משלב סגנונות וזה נשמע בסדר גמור, זה לא כל כך קשה, פשוט צריך להכיר את המוסיקה, ולהרגיש את הקצב של השירים, מי שמתקלט כאן יודע על מה אני מדבר...
(אני משלב פרוגרסיב האוס עם ברייקביט, וגם עם קלאב טראנס מתון, ודיפ טראנס, לצורך ההשכלה...) |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בעצם... נראה כבר מה אני יוכל לקמבן עם השמירה :D |
כן כן, כי כל השומרים וכ-ל החברות שמירה בארץ הזונות שלך :)
(יש מצב תסדר לי גם? :p ) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
כן כן, כי כל השומרים וכ-ל החברות שמירה בארץ הזונות שלך :)
(יש מצב תסדר לי גם? :p ) |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ופישפיש סה"כ אמרתי שיותר קשה לעשות מעבר
חלק בדרך כלל במעבר בין סגנונות ...
שוב - בדרך כלל |
|
|
| Shahar |
| רגע, הוא יהיה בחוות היען או בת"א ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
כן כן, כי כל השומרים וכ-ל החברות שמירה בארץ הזונות שלך :)
(יש מצב תסדר לי גם? :p ) |
סעמק...
זאת חברת שמירה אחרת בטי אל וי.... זה הבאסה...
אבל אולי עדיין יוכלו לקמבן אותי.... נבדוק עם הביג בוס :D
אבל בהאנגר, תכלת, קרים וכו אני מסודר :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
רגע, הוא יהיה בחוות היען או בת"א ? |
גם וגם...
ב 9.1 בטי אל וי
וב 10.1 הוא יהיה בחוות היען |
|
|
|
|