|
Innercity CD 2002
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
CD 1 mixed by Marco V.
1 Marco V - Echoes
2 Max Walder - Samba Del Costa
3 Oxia and the Hacker - Last Test Part 1
4 Frankie G & Jordi Gr - Perversion
5 Neurotic Jock - Therapy
6 Insider - Sense Of Greed
7 SLAM - Visions
8 Tomcraft - Loneliness
9 X-Cabs - Tango
10 Solar Factor - No Return
11 Marco V - Solarize
12 Marco V vs Faithless - God Is A Dj
13 Igor S - Boomerang
14 Redhead - Magic Flight
CD 2 mixed by Benjamin Bates
1 Psycho Radio - In The Underground
2 Man-To-Man - Magic
3 Robbie Rivera - The Hummm Melody
4 Bobby Peru - Ino The Feeling
5 Kut Goldcard and Seishi Ono - The Wrong Party
6 ATFC - Erotik
7 Benjamin Bates - Thin Time
8 Thomaz & Filterheadz - Lazy People
9 Marco Carola - 9th Question
10 Robbie Rivera - Sex
11 Gaetano Parisio - Ritmatica
12 Benjamin Bates - Locked Up
13 VillaNord - Futurescope
14 Taksi - Rohrbruch
Zoals verwacht de versie van Godd Is A DJ......verder ziet de tracklist er heeeel erg lekker uit!!!! vind ik :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
13 Igor S - Boomerang
|
ja vooral die!!!
WOW wat een TUNE :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Is al gereleased dan?:tongue2 Of is t gewoon info over de CD...
Ben benieuwd... |
|
|
| tango |
9 januari issie er
grtz,
TNG |
|
|
| AlFerox |
die 9th question van marco carola is gaaf!!
doet me altijd een beetje aan mainx - 88 to piano denken :toothless |
|
|
| Biohazard |
Marco V - Solarize
Ik ben benieuwd
:) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by tijs08
ja vooral die!!!
WOW wat een TUNE :D |
Jaaaaa dies echt super......draaide die ook op Innercity zelf....die titel zocht ik al een tijdje. Nu weet ik em eindelijk thanx 2 Menno :). |
|
|
| magrec |
| die benjamin bates cd lijkt me wel leuk... |
|
|
| TimeportE |
| voor ieder wat wils.. ziet er erg lekker uit, ben idd ook benieuwt naar solarize.. :) |
|
|
| Kakao |
| Ik ga hem toch maar even halen denk ik, deze cd. Vooral disc 2 lijkt me wel wat, staan zeker een paar lekkere nummertjes op! |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Zoals verwacht de versie van Godd Is A DJ.. |
Had deze eigenlijk niet verwacht, eerder een tweede Damn.Noa actie verwacht...maar zeer tof dat 'ie erop staat! |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Nu weet ik em eindelijk thanx 2 Menno :). |
die ben ik ook ERG dankbaar!! Verplichte vinyl aankoop!
:D :D :cool: |
|
|
|
|