|
jag har så sjukt tråkigt (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| AC. |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ja va fasen tänkte jag inte på det för... bra förslag.... ja vart kan man hitta närmsta flickvän att införskaffa... måste skynda mig dit å skaffa en då ;) |
Skynda? Det går inte. Tog mig mer än 18år att hitta någon jag är nöjd med, ändast det bästa är bra nog! :toocool: |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by AC.
Vad fan killar....
Skaffa flickvän! :tongue2 |
Har lagt ner allt skit inom det området. Har visat sig att det inte finns några bra ändå. Jag lägger ner min energi på saker som ger mig något istället. |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Aendy
Har lagt ner allt skit inom det området. Har visat sig att det inte finns några bra ändå. Jag lägger ner min energi på saker som ger mig något istället. |
Så sant så sant....Håller med dig där Aendy... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by x-dream
:D :D En dag som denna skulle inte jag gå ut i kortbyxor iaf....Mycket kallt...:D :D
Den är rätt trevlig att ha en dag som denna Simpsons boxen...Blir alldeles för uttråkad på vintern... |
JAg har tankat ner ca 70 st simpsons-avsnitt som jag brukar titta på :) Ska tanka alla tänkte jag...Alla är runt 200 MB så det är rätt så grym kvalitet :p
Aendy: Det är när man kommit till stadiet att man tänkte lägga ner tjejer som dom dyker upp :) Saker o ting kommer när man slutar att leta. |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by mindshooter
JAg har tankat ner ca 70 st simpsons-avsnitt som jag brukar titta på :) Ska tanka alla tänkte jag...Alla är runt 200 MB så det är rätt så grym kvalitet :p
|
Det är ju nice det....Fast dock roligare att ha alla på DVD imo...Fast det kostar ju lite mycket... |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by reveal
en gissning är att alla, som inte redan har det, vill ha det :) fast dom som redan har det vill ju iofs också ha det.. ;) |
du har nog rätt alltså
människan är ett flockdjur :) |
|
|
| OracaZ |
| well...har man tråkigt...får man väll bjuda hem nå polare...eller åka till de...har man inte lust med det så finns det alltid ett bibliotek i närheten..där kan man aldrig ha tråkigt..finns sköna böcker att läsa...eller så sätter du på 2-3 set eller massa låtar du gillar...stänger av telefonen...och låser rummet o lägger dig i sängen...sen njuta till full valuta...det e mina tips ialf |
|
|
| Aendy |
| Jag har SÅÅÅ tråkigt och skolan börjar typ inte förrän den 17:e. Inte lönt att gå till skolan heller för där är ändå ingen. Borde sätta mig och börja på min C-uppsats men det är ännu tråkigare än att ha tråkigt. |
|
|
| Glorie |
| ja önskar att ja hade lite mer tid att döda.. |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by Glorie
ja önskar att ja hade lite mer tid att döda.. |
hmm..det där kan misstolkas  |
|
|
| Glorie |
hohohoho ;)
aaa...det e sant.. (kopplar lite sent) :D
sååå mena ja inte :)
alla bara klagar juu.. skulle kunna sätta allihopa i sysslor ju |
|
|
| dbl |
| så det e inte bara jag som har det extremt tråkigt då.. skönt att höra :) |
|
|
|
|