return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
jag har så sjukt tråkigt (pg. 4)
View this Thread in Original format
Vizay
quote:
Originally posted by Glorie
ja önskar att ja hade lite mer tid att döda..


ere bara jag som föreställer mig glorie som tjejen i american psycho 2 nu lr? :p


den filmen e klockren förövrigt :D
dbl
quote:
Originally posted by Vizay
ere bara jag som föreställer mig glorie som tjejen i american psycho 2 nu lr? :p


den filmen e klockren förövrigt :D


måste se den... 1:an var ju grym :)
eller så tyckte jag det pga att jag själv e psycho :)
Glorie
ja törs inte se skräckfilmer :) :p

kanske om ja får hålla nån i handen och har en stor filt i närheten :)
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
ja törs inte se skräckfilmer :) :p

kanske om ja får hålla nån i handen och har en stor filt i närheten :)


så när ska vi se den?? ;)
reveal
jag hade så sjukt tråkigt idag att jag gick och skrev en tenta som jag redan hade klarat en gång... :rolleyes:
dbl
quote:
Originally posted by reveal
jag hade så sjukt tråkigt idag att jag gick och skrev en tenta som jag redan hade klarat en gång... :rolleyes:


du skojar????
snälla säg att du skojar
Glorie
reveal, vaaaa???? av vilken anledning går man å skriver en tenta som man ändå klarat? hoho.. det kan inte va tristess å tråkighet.. :)

f*n ja fattar inte...

dbl.. :) ja vi kan ju ta det när ja startar den där PS-kursen du ska hålla i ;):crazy: :rolleyes:
Dj_ExOn
Det bästa sättet att ta bort tristess på är att ta minidiscen och fylla den med vacker progressive och deep house och gå ut och gå!
Alt läsa en bok och ligga och softa till nån GU! :D
Vizay
quote:
Originally posted by Glorie
ja törs inte se skräckfilmer :) :p

kanske om ja får hålla nån i handen och har en stor filt i närheten :)


american psycho 2 är inte skräck....kan inte säga att jag hittade ett enda sriktigt renodlat skräckelement så mans att på halster osv....den e snarare en klockren beskrivning av en mycket sjuk människa...

den e faktiskt jävligt bra....som sagt...inte ett dugg skrämmande, bara helt jävla klockren :D
reveal
var sugen på att festa idag, men ingen är hemma, eller på festhumör :( istället har jag absolut ingenting att göra... så jävla tråkigt

men eftersom jag har så tråkigt nu, så måste kryssningen bli raka motsatsen :D

impulze
quote:
Originally posted by reveal
var sugen på att festa idag, men ingen är hemma, eller på festhumör :( istället har jag absolut ingenting att göra... så jävla tråkigt

men eftersom jag har så tråkigt nu, så måste kryssningen bli raka motsatsen :D



dra till fusion på mosebacke, dom har alltid nice house på lördagar och mkt folk, iofs kanske du inte bor i sthlm.. jag har iaf 5 min att gå dit hemmifrån :P
reveal
quote:
Originally posted by impulze
dra till fusion på mosebacke, dom har alltid nice house på lördagar och mkt folk, iofs kanske du inte bor i sthlm.. jag har iaf 5 min att gå dit hemmifrån :P


jag bor i lund, ca 60 mil från sthlm, så det blir kanske en lite väl lång promenad :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement