|
jag har så sjukt tråkigt (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Smekbar |
| hmm.. hela dagen har varit seg deluxe... :/ gillar inte de negativa effekterna av alkohol... :/ men men... sånt e väl livet antar jag... har iaf blivit klar med en ny låt... o det blir man ju lite glad av... ska nog lägga mig nu... så får jag mindre tråkigt... |
|
|
| Aendy |
| Allvarligt... det här har jag kommit på helt själv: MITT LIV SUGER! |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Aendy
Allvarligt... det här har jag kommit på helt själv: MITT LIV SUGER! |
Välkommen i klubben.... |
|
|
| reveal |
Goddamnit. Tentaplugg är verkligen det samma som att ha extremt tråkigt.
:( |
|
|
| reveal |
Kom just på 3 mål med livet.
1) Att först skaffa ett.
2) Sedan behålla det.
3) Vårda det väl.
Vad tror ni?
Efter denna tentan ska jag bli en ny människa. |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by reveal
Kom just på 3 mål med livet.
1) Att först skaffa ett.
2) Sedan behålla det.
3) Vårda det väl.
Vad tror ni?
Efter denna tentan ska jag bli en ny människa. |
Jag gissar på ett förhållande.. :)
Eller kanske ett suddgummi |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Jag gissar på ett förhållande.. :)
Eller kanske ett suddgummi |
Tror du missförstod mig.
Jag menade att man först ska skaffa sig ett liv, sedan se till att behålla och vårda det. Ni som har liv kan ju vara glada åt det, se till att ni behåller och vårdar det :) |
|
|
| Glorie |
Alla har redan ett liv, även om man kanske tycker att det suger.
Punkt 3 tycker jag var fin.
vaddå ny människa förresten? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
vaddå ny människa förresten? |
Jag känner rätt många människor, människor som jag betraktar som kompisar. Det är till och med så att flera av mina kompisar säger att jag känner väldigt många. Så långt låter det ju bra.
Grejen är att jag nästan aldrig träffar dom. Istället sitter man hemma och klagar på att man har tråkigt, eller så ses man eventuellt på nån fest. Känns rätt b.
Min nya plan är att se till att man träffar sina vänner ofta. Man behöver inte nödvändigtvis göra massa viktiga saker, men man kan iaf umgås. Sitta å snacka elelr vad som helst. Behöver inte vara nån längre tid heller, bara man umgås, och får lite "rotation" på livet.
Känns som att jag har många möjligheter att göra saker egentligen, men att allt bara rinner ut i sanden.
Det känns väldigt bra att ha kommit till denna insikt. Nu vet jag att jag själv, rätt enkelt, kan se till att saker blir gjorda. Bara att spontanhälsa på kompisar. Käka lunch tillsammans. Ordna nån fest. Vad som helst.
Som det är just nu går allt på någon form av meningslös tomgång. Vaknar, skiter i att gå upp för att allt är tråkigt, går till slut upp ändå. Kollar TA. Äter. Konstaterar att jag egentligen borde göra mycket skolarbete. Skiter i det. Känner mig duktig om jag har gått 100 meter till skolan för att skriva ut en grej. Så jävla fattigt.
Nä, jag måste bli aktuell helt enkelt :) Det BORDE vara enkelt :)
Kram på er allihopa! |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by reveal
Tror du missförstod mig.
Jag menade att man först ska skaffa sig ett liv, sedan se till att behålla och vårda det. Ni som har liv kan ju vara glada åt det, se till att ni behåller och vårdar det :) |
ojdå..:rolleyes:
Blir så ibland när man har andra saker i skallen..:happy2: |
|
|
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by reveal
Grejen är att jag nästan aldrig träffar dom. Istället sitter man hemma och klagar på att man har tråkigt, eller så ses man eventuellt på nån fest. Känns rätt b.
Min nya plan är att se till att man träffar sina vänner ofta. Man behöver inte nödvändigtvis göra massa viktiga saker, men man kan iaf umgås. Sitta å snacka elelr vad som helst. Behöver inte vara nån längre tid heller, bara man umgås, och får lite "rotation" på livet. |
du får komma hit oftare.. :)
kom o spinna lite skivor eller nått :) tar ju bara 5min om du har cykel... osso blir du elit deejay på köpet.. perfekt ju... dessutom e jag ganska trevlig :D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Smekbar
du får komma hit oftare.. :)
kom o spinna lite skivor eller nått :) tar ju bara 5min om du har cykel... osso blir du elit deejay på köpet.. perfekt ju... dessutom e jag ganska trevlig :D |
Seriöst, det är precis sånt jag ska börja med. Att bara ta cykeln till polare, istället för att sitta här o gnälla. Räkna med mig i fortsättningen :D |
|
|
|
|