return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
Obsobs!
View this Thread in Original format
sipowitz
OBS!!!

Mondaybar har släppt info om nästa kryssning nu!!!!

De har lagt upp en hel banner med info:

"Vallborgskryssning med Cream 29/4-1/5
Vi har chartrat m/s Silja Symphony för 3000 personer.

Mer info kommer snart."


Är det fler än jag som blir megapeppade :-)





Okej... kanske inte så jättemycket info men ändå... hehe
SteveTranz4ever
Ja va fan ja e laddad som SATAN nu... helt spattig !!!

Kollade bilderna från Lucia kryssen... herr sipowitz finns med på bild 3 och 107 :gsmile:

sipo längst till höger me rö topp


Glöm inte ringa mig sipo när biljetter släpps... ja om du ser det innan mig !!!!
AC.
Jag undrar fortfarande lite hur jag ska få tag i biljeter eftersom jag inte är 20 fyllda ännu :(
reveal
jag är redan sjukt laddad :D
Glorie
steve, vilket bildarkiv menar du?
Gaby
www.mondaybar.com sen går du in på BILDER ;)
Glorie
tack gaby ;)

vem e sipowitz?
dbl


wtf??? dem ser inte direkt ut att passa in :eek:
Glorie
dom klev på fel färja :D hehehe
de skulle nog till operan i Helsinki eller nåt :p

eller vänta nu.. hon har ju silverklänning på sig, damen i fråga :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Glorie
dom klev på fel färja :D hehehe
de skulle nog till operan i Helsinki eller nåt :p

eller vänta nu.. hon har ju silverklänning på sig, damen i fråga :D
Frågan e om du/vi kommer gå på opera i den åldern eller klä upp oss och åka på Cream Kryss edition 28 ??? Ändå bättre fråga är om man har nån hörsel kvar efter alla år av stampande... :gsmile:

.../ Steve :gsmile:

dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Frågan e om du/vi kommer gå på opera i den åldern eller klä upp oss och åka på Cream Kryss edition 28 ??? Ändå bättre fråga är om man har nån hörsel kvar efter alla år av stampande... :gsmile:

.../ Steve :gsmile:


har också tänkt på det... undra om vi fortfarande kommer att lyssna på trance, eller nått liknande beroende på hur musiken utvecklas..

skulle vara rätt ballt med typ trance energy fullt med massla gamlingar som står och stampar runt :)
reveal
quote:
Originally posted by Glorie
vem e sipowitz?


det är den sköna killen som ständigt påminner mig om att jag missar avb på gorgeous :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement