|
Obsobs!
|
View this Thread in Original format
| sipowitz |
OBS!!!
Mondaybar har släppt info om nästa kryssning nu!!!!
De har lagt upp en hel banner med info:
"Vallborgskryssning med Cream 29/4-1/5
Vi har chartrat m/s Silja Symphony för 3000 personer.
Mer info kommer snart."
Är det fler än jag som blir megapeppade :-)
Okej... kanske inte så jättemycket info men ändå... hehe |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ja va fan ja e laddad som SATAN nu... helt spattig !!!
Kollade bilderna från Lucia kryssen... herr sipowitz finns med på bild 3 och 107 :gsmile:
sipo längst till höger me rö topp

Glöm inte ringa mig sipo när biljetter släpps... ja om du ser det innan mig !!!! |
|
|
| AC. |
| Jag undrar fortfarande lite hur jag ska få tag i biljeter eftersom jag inte är 20 fyllda ännu :( |
|
|
| reveal |
| jag är redan sjukt laddad :D |
|
|
| Glorie |
| steve, vilket bildarkiv menar du? |
|
|
| Glorie |
tack gaby ;)
vem e sipowitz? |
|
|
| dbl |

wtf??? dem ser inte direkt ut att passa in :eek: |
|
|
| Glorie |
dom klev på fel färja :D hehehe
de skulle nog till operan i Helsinki eller nåt :p
eller vänta nu.. hon har ju silverklänning på sig, damen i fråga :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
dom klev på fel färja :D hehehe
de skulle nog till operan i Helsinki eller nåt :p
eller vänta nu.. hon har ju silverklänning på sig, damen i fråga :D | Frågan e om du/vi kommer gå på opera i den åldern eller klä upp oss och åka på Cream Kryss edition 28 ??? Ändå bättre fråga är om man har nån hörsel kvar efter alla år av stampande... :gsmile:
.../ Steve :gsmile: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Frågan e om du/vi kommer gå på opera i den åldern eller klä upp oss och åka på Cream Kryss edition 28 ??? Ändå bättre fråga är om man har nån hörsel kvar efter alla år av stampande... :gsmile:
.../ Steve :gsmile: |
har också tänkt på det... undra om vi fortfarande kommer att lyssna på trance, eller nått liknande beroende på hur musiken utvecklas..
skulle vara rätt ballt med typ trance energy fullt med massla gamlingar som står och stampar runt :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
vem e sipowitz? |
det är den sköna killen som ständigt påminner mig om att jag missar avb på gorgeous :p |
|
|
|
|