|
Grattis King!!!!!!!!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| x-dream |
Tänkte bara passa på att önska díg en trevlig födelsedag....
Hoppas att du får en trevlig dag....
*Happy birthday*
:) :) :) |
|
|
| King of Clubs |
| *Busted* Haha... Tack X-Dream! |
|
|
| Dioxys |
| hehe, grattis grattis! du tillhör en av dem man alltid avundats :( fyller själv år 1v inna årslutet :P du 1v efter :P |
|
|
| mindshooter |
Fan grattis mannen :) hur gammal blir du nu? 14? :p j\k
Hoppas du får en fet dag... |
|
|
| robstar |
Happy bday! :D
Bjud oss på lite kaka å läsk! *Utalas med boliviansk brytning* |
|
|
| dbl |
GRATTIS MANNEN
skall det vara läsk så skall det vara cola... med whiskey, rom eller vodka i :)
och jag föredrar glass |
|
|
| SteveTranz4ever |
GRATTIS KING !!!
Vad fyller han ?
Fyllde själv år för 8 dagar sen på självaste nyårsafton ;)
.../ Steve |
|
|
| King of Clubs |
Tack grabbar!! Blir nog en lugn kväll. Att fylla 22 känns inte så märkvärdigt och jag firade igår typ.
Dom bolivianska kakorna är slut tyvärr, men misströsta inte. Det kommer in en leverans från Borås om några dar. Då får ni er fix era junkies. :D
| quote: | Originally posted by mindshooter
Fan grattis mannen :) hur gammal blir du nu? 14? :p j\k
Hoppas du får en fet dag... |
I wish. Livet var så mycket enklare då. Fan jag börjar känna mej gammal, heh. |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
*Busted* Haha... Tack X-Dream! |
Ingen fara killen....;) ;) |
|
|
| Glorie |
Graaaattis...va festligt me födelsedagsfirande :)
22 minsann...där ser man :) |
|
|
| reveal |
även jag skickar gratulationer :D
steve får några också ;) |
|
|
|
|